Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:27

Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
eindelijk..CarsandCoffee goes Rotterdam 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
sjonnie gedrag? donutjes etc? Of elkaars petjes afpakken? :cheesy: Leuk dat het leuk was!

28 sep 2008 12:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Was helemaal super, wat een Cars en wat een coffee... Dacht alleen dat bij binnenkomst de koffie gratis was. :wink:
Alfred legt hier uit wat zo'n lambo zo bijzonder maakt.
Afbeelding

Ik heb nog een heel leuk filmpje met donuts, almost crashes etc.....

28 sep 2008 12:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
NB
Bericht 
WM550spyder schreef:
dat Johny-gedrag aan het einde had van mijn niet gehoeven (krijg je als organisatie ook alleen maar gezeik mee).

begreep van iemand van de organisatie dat ze daar ook toestemming voor hadden (zelfs voor donuts binnen de locatie)....dus dat was wel netjes geregeld

28 sep 2008 12:43
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Het was sowieso keurig geregeld! complimenten.

p.s. kan best zijn dat het allemaal mocht maar ik vond het onverantwoord met iedereen die daar rondliep waaronder kinderen. Sowieso een 3 serie BMW van voor de kruistochten met trekhaak (even voor het beeld) die een burnout doet; dan ben ik snel vertrokken hoor.

There are no old Porsches, only new owners.

28 sep 2008 12:51
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar deze Lambo vond ik de vetste auto die er was :D 8)

Jammer dat er geen CGT was anders had ik het bovenstaande waarschijnlijk niet geschreven. :D

Veel leuke auto's gezien.
gezellige bijeenkomst.

28 sep 2008 13:17
Profiel
Bericht 
barolo schreef:
Dacht alleen dat bij binnenkomst de koffie gratis was.

Jij denkt dat altijd alles graties is!! 8)

28 sep 2008 13:33
PorscheForum Rakker
Bericht 
WM550spyder schreef:
Was geinig; bijzondere opkomst ook en netjes geregeld maar dat Johny-gedrag aan het einde had van mijn niet gehoeven (krijg je als organisatie ook alleen maar gezeik mee).

Wat is nou johny gedrag..

Gegeven ogenblik was ik het koffie drinken even zat en we stonden daar maar als een dooie l..te staan en ben ik maar rondjes gaan rijden waarna plotseling meerdere van ons Ferrariclubje besloten te gaan gassen. Volgens mij niets mis mee toch? Beetje leven in de brouwerij moet kunnen hoor! Sterker nog er zijn diverse kinderen met ons meegereden. Mooi toch? Is dat dan sjonnie gedrag? Lijkt mij niet he!

Maar goed, het was zeer leuk georganiseerd en heb me tevens prima geamuseerd en heb met vele gesproken. Goed gedaan Jeroen en anderen toppie!

Volgende keer zijn wij er zeker weer bij! (als we alsdan nog mogen komen) :roll:

Groetjes
Ramon. Tokkie :wink:

28 sep 2008 15:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
Ramon, laten we 1 ding voorop stellen, jij en je clubbie zijn altijd welkom. :lol:
Alles is goed gegaan, veel blije gezichten volgende keer nog beter.. 8)

28 sep 2008 15:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 T
Rotterdam
Bericht 
Newt, en de rest van de organisatie, Complimenten.

Ik was, dacht ik, de enige 944 rijder (op het 944 forum waren de reacties jammer genoeg wat soft), maar wij hebben genoten van al dat prachtige speelgoed en de aanwezige bestuurders (sters).

Volgende keer zijn we er weer graag bij.

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZDKPQHEH

http://www.docu-check.nl

Laatst bijgewerkt door Guardian op 28 sep 2008 19:09, in totaal 1 keer bewerkt.

28 sep 2008 16:06
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Ander (niet minder belangrijk) vraagje: hoe was de koffie? :wink:

28 sep 2008 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
Bericht 
Actiefoto van Mike 8) :roll:

Afbeelding

28 sep 2008 16:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
Wij van CandC Nederland kijken terug op een geslaagd evenement; er zullen zeker een aantal zaken anders aangepakt worden de volgende keer. Met name op het gebied van veiligheid hebben wij toch het een en ander onderschat. Maar goed, van alles leert men, en de gezelligheid zat er goed in. Ik hoop nog veel foto's en filmpjes te zien. Het was inderdaad wel jammer dat een aantal toegezegde auto's niet zijn komen opdagen. Dat is ook voor ons altijd een onduidelijke kwestie.

28 sep 2008 17:01
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Ook ik heb genoten, wat een fraaie auto's stonden er :shock:
Nog wat forumleden en NPC 's gesproken :roll:
Prachtig weer en dito rit erheen, inderdaad die "oude BMW" was niet echt verantwoord bezig :oops: :evil:

28 sep 2008 17:07
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
ook van hieruit blije gezichten en dan spreek ik niet enkel voor mij alleen...."Belgie" heeft zich uitstekend vermaakt op dit event, er was een mooie diversiteit aan wagens 8)

...wat het rondjes maken betreft, wij vonden dat niet elkeen van de "rondjesmakers" z'n wagen even goed onder controle had, vaak ook ietwat onder invloed van een dosis adrenaline :lol: ...de veiligheid van de toeschouwers/geparkeerde auto's mag daarbij niet in het gedrang komen :wink:

28 sep 2008 18:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S (986)
Rotterdam
Bericht 
Alle lof voor de organisatoren! Ik vond het een zeer geslaagde 1e keer :D

Nog even kennis gemaakt met Dr. Knauf (om zijn glimmende velgen kon je niet heen, hij is inderdaad Srenang proof Mike :wink: ). En we staan op youtube :lol:

Nog even naar Barolo gezocht, ik meen dat hij zijn Boxster geparkeerd had in de bocht t.o. de VW dealer --> Mooie kar Barolo! :D

Volgende maand probeer ik er weer bij te zijn in Den Haag 8)

Groet Yer

P.s. 1 - Is het geen grappig idee om volgende keer een zgn Porscheforum.nl parking te creeeren bij Cars & Coffee :?: :idea:

P.s. 2 - Voordat je het terrein op reed werden er foto's gemaakt... Ik hoop dat ze hier gepost worden!

28 sep 2008 18:12
Profiel
PorscheForum Rakker
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
Bericht 
Het was lekker die koffie en de gevarieerde auto's natuurlijk.

Alle lof gaat uit naar de organisatie. :cheers:

28 sep 2008 18:20
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Leuke ochtend gehad en veel leuke aparte wagens gezien. Ben gegaan toen het "rondjes maken" in ordinair straatracen begon te vervallen.... Kan best wel genieten van het geluid van een accellererende DB9 of Testarossa, maar zodra Piet Petje met zijn BMW 3.16 donuts begint te draaien :? Als ik dat wil zien dan ga ik op zondag wel naar de Maasvlakte :wink: Verder niks dan lof, als je in acht neemt dat het de eerste keer was is de organisatie al prima voor elkaar. Volgende keer bij de 'ingang' gewoon wat spelregels uitdelen.

Uiteraard ook nog een 'paar' foto's gemaakt: http://s288.photobucket.com/albums/ll16 ... ?start=all

Afbeelding

Nog een t-shirt gekocht bij zeer vriendelijke dames
Afbeelding

:D

28 sep 2008 18:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
'01 996 C2 Cabriolet
Bericht 
Is er al een soort agenda bekend voor de komende maanden?

Gr Lars :)

28 sep 2008 18:24
Profiel
Bericht 
Als onze DS ooit eens helemaal klaar is komen wij ook langs, hoop dat hij dan wel wordt toegelaten!

28 sep 2008 18:33
Profiel WWW Facebook 
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
M a r c schreef:
Uiteraard ook nog een 'paar' foto's gemaakt: :D

Mooie foto Marc!

There are no old Porsches, only new owners.

28 sep 2008 18:42
Profiel
Bericht 
WM550spyder schreef:
M a r c schreef:
Uiteraard ook nog een 'paar' foto's gemaakt: :D

Mooie foto Marc!

In het album staan er nog een paar :wink: Mooie auto vooral!

28 sep 2008 18:44
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht 
Na een 25 jarig jubileum feest gisteravond van een bekende merkenclub (waar ik 11 jaar voorzitter van ben geweest), vannacht toch maar even de wekker gezet.

Newt en overige organisatoren, ik denk dat jullie iets leuks hebben neergezet. Zag er prima uit, redelijk strak georganiseerd zo voor een eerste keer (= toch een leermoment). Absoluut voor herhaling vatbaar.

Toch van mijn kant een kanttekening, ik vind een (oude) BMW niet onder de categorie exotische auto's vallen en zeker niet als deze "heer" zich ook nog eens nadrukkelijk "misdraagt" en derhalve niet gepast in een evenement van dergelijk niveau.
Laten wij ervoor waken dit op zich bijzonder evenement niet te laten afglijden naar een bedenkelijk petjesvolk niveau.
Deze jongens hebben hun eigen meetings en daar gaan wij tenslotte (hoogstwaarschijnlijk) ook niet naar toe.
Ieder het zijne moeten we maar denken.
Als bezoeker natuurlijk van harte welkom, maar laat dergelijke auto's voortaan buiten de poort.

28 sep 2008 19:19
Profiel
Bericht 
DrKnauf was ook op de C&C in Jacksonville zie ik.... :wink:

Afbeelding

28 sep 2008 19:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
Nine-eleven schreef:
Na een 25 jarig jubileum feest gisteravond van een bekende merkenclub (waar ik 11 jaar voorzitter van ben geweest), vannacht toch maar even de wekker gezet.

Newt en overige organisatoren, ik denk dat jullie iets leuks hebben neergezet. Zag er prima uit, redelijk strak georganiseerd zo voor een eerste keer (= toch een leermoment). Absoluut voor herhaling vatbaar.

Toch van mijn kant een kanttekening, ik vind een (oude) BMW niet onder de categorie exotische auto's vallen en zeker niet als deze "heer" zich ook nog eens nadrukkelijk "misdraagt" en derhalve niet gepast in een evenement van dergelijk niveau.
Laten wij ervoor waken dit op zich bijzonder evenement niet te laten afglijden naar een bedenkelijk petjesvolk niveau.
Deze jongens hebben hun eigen meetings en daar gaan wij tenslotte (hoogstwaarschijnlijk) ook niet naar toe.
Ieder het zijne moeten we maar denken.
Als bezoeker natuurlijk van harte welkom, maar laat dergelijke auto's voortaan buiten de poort.

Helemaal gelijk; ik kan niets anders zeggen. Is voor ons ook een leermoment geweest welke de volgende meeting zeker tot een aantal significante veranderingen zal leiden. Zowel de veiligheid als selectie zal een groot punt van aandacht zijn.

28 sep 2008 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
hier mijn kleine bijdrage:

http://nl.youtube.com/watch?v=8nVeqXJQesc

http://nl.youtube.com/watch?v=nYfjf3Yc_Rc

28 sep 2008 20:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende