Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 100  Volgende
Koopjes van het ogenblik III ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Viel me ook meteen op :)
Dan nog, ze zullen wel goed onderhouden zijn geweest.

Heb een reeks vragen richting hr Bleekemolen gezonden. Als de antwoorden daarop in lijn van de verwachtingen liggen, ga ik proberen vrijdag, zondag, maandag of dinsdag te gaan kijken.
(vragen ivm opties & kleurstelling interieur, voor de soewarte).

edit: schiet me net te binnen dat bij auto's van NA 2006, de BPM *ook* terugvorderbaar is (voor export buiten NL). Ook even meepakken in de vragenronde :idea:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

24 sep 2008 20:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
volgens mij betaalt bleekemolen nooit bpm, dus die is waarschijnlijk niet terug vorderbaar :cry:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

24 sep 2008 21:24
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
staat erbij zie ik net wagens zijn niet geregistreerd :wink:

24 sep 2008 21:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Is toch niet :cry: als er geen BPM terugvorderbaar is, als hij in eerste instantie nooit betaald is?
Voor mij minder problemen :thumleft:

Blijkbaar had ik "They were not registered before" verkeerd opgevat.
Of hij het slecht omschreven, zo je wil.
'Waren ervoor niet ingeschreven" :arrow: nu wel dus?
Althans zo dacht ik. Maar je zal wel gelijk hebben Mikey!!! ;)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

24 sep 2008 21:40
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Mooie dingen hoor. Heb ze afgelopen donderdag nog over Zandvoort zien racen. Oh nee, dat hebben ze nooit gedaan. :mrgreen:

24 sep 2008 23:26
Profiel WWW
Bericht 
The cars were NOT used for racing purposes.

volgens mij betekend dat wedstrijden, op het circuit rijden is volgens mij geen wedstrijd, tenminste niet altijd :wink:

24 sep 2008 23:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
gast schreef:
Hebben in NL nog niet op kenteken gestaan. Dus voor Torig inderdaad wel net zo makkelijk. Welke kleur(en) ga je kopen :lol:

Er staat btw ook dat het automaten zijn :? Flippers toch :?:

Stond erbij Marcel! Een soewarte wil ik bekijken :D
Ja, e-gear. De flippers. Is goed, want als er een Lambo komt, moet het er een mét zijn.

En is het deze niet, dan komt er volgend jaar een. Of het jaar erop. Of daarop. En ZEKER in het jaar daarop, want dan word ik 30 (streefdoel :P) ;)

Ach. We shall see :D

@Harley ze mogen best op 't circuit komen, die dingen zijn ervoor gemaakt! Zolang ze goed onderhouden zijn, niet beschadigd en volledige historiek hebben. Liever zo dan in "onervaren handen" en brutaal euh verkracht (for lack of a better term).

25 sep 2008 0:38
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Hé Torig,ik dacht dat je veel ouder was,want je kunt als de beste "ouwe"hoeren :lol: :wink:

25 sep 2008 0:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Ouch, touché Jaap :) ;)
Of ook wéér niet 8)

25 sep 2008 1:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Ook een mooie :arrow:

PORSCHE 996 GT2 COUPE 11-2005 3.6L 485HP AIRCO RED.

Specifications
3.6L engine.
489HP.
ABS, Electric doorlock with remote and alarm.
Full Leather black sport Cub seats.
Exterior color red.
Airbags.
Ceramic brakes.
Carbon interior package.
Park distance control.
Radio/CD with color screen.
Automatic Airconditioning.
18" aluminium Porsche original GT2 wheels.
Manual 6-speed transmission.
Radio/CD.
Large full color navigation system.
Seat heating.
Xenon lights. Manufacturing date: 01-2003.
Date of first registration: 11-2005.
With ENGLISH registration papers.
Normal KM meter.
Numbers of kilometres: 6500KM.
Included service book and 3 services made.
Summary of services made:
- One service end 2005 (963KM).
- One service 10/2006 (1596KM).
- One service 07/2007 (4008KM).
Inside and outside in NEW condition.
Price Eur.84950,00

http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=32906

25 sep 2008 2:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Klinkt niet verkeerd!!! Alleen ziet hij er écht niet uit in het rood, sorry :oops:

25 sep 2008 9:37
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Beste Roger,

Bedankt voor de gestuurde informatieaanvraag. Hierbij een antwoord op uw vragen wat
betreft de zwarte Lamborghini Gallardo:

- lifting systeem: ik begrijp niet helemaal wat u hiermee bedoeld
- e-gear: is de Gallardo mee uitgerust
- achteruitrijdcamera: nee
- engine cover: zwart
- keramische schijven: nee
- bekleding: zwart met rode stiksels

Bekleding: de bekleding zit momenteel niet in de auto, dus deze is nog helemaal nieuw.

Uitvoer: de auto heeft nooit op kenteken gestaan, dus wanneer u de auto voor het eerst registreert, zal deze dus op 2008 (!) komen te staan. Aangezien de auto niet op (Nederlands) kenteken heeft gestaan, is er ook geen BPM betaald over deze auto.

BTW: indien u over een BTW-nummer beschikt, kunnen we de auto zonder BTW aan u belasten voor € 109.000,-.

De auto is te bezichtigen in Zandvoort en kan in feite op elke gewenst tijdstip en elke datum.

Dus 129k (ongeveer) met BTW, terwijl de oranje met een paar duizend kilometer meer erop stond voor 109k (met BTW).
Prijs ligt in de lijn van de verwachtingen; géén lifting system = drempels schrapen.
Inschrijving 2008, volle pond aan BIV & wegentaks betalen (+- 9000EUR tesamen). http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/ ... /index.xml &
http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/ ... /index.xml maken me der ook niet vrolijker op. Ok, ok, "niet geraced", maar ik was in de veronderstelling dat die jongens er zélf mee gereden hadden. Blijkt dat iedereen er even in kan voor tussen de 300 en 450EUR (wat overigens nog niet extreem duur is).

Na de eerste euforie slaat de balans toch eerder negatief door.

Voor vergelijkbare prijzen zijn er in .de te vinden mét de camera én het lifting system, zélfs keramische remschijven & transparante engine cover (wel goed zoeken voor die combo dan). Die dan ook gewoon als een 2006'je' meetellen voor de BIV/wegentaks (heb nog niet gekeken hoeveel het scheelt met die 9k van hierboven, maar er moet een verschil van 500 - 1500EUR op zitten).
Die in .de zijn dan wel in de meeste gevallen maar door één "eigenaar" bereden.

Of til ik daar te zwaar aan? (..als de auto maar goed onderhouden is... ? Geloof eerder dat die gebakjes 't zwaar te verduren krijgen op die dagen :s )

:arrow: :arrow: op mijn handen zitten, mobile.de niet benanderen de komende tijd & volgend jaar een jonge LP 560-4 zoeken (nieuw model, dat ik testgereden heb).

Voilà, en nu ga ik het woord Lambo even proberen laten voor wat het is. Vooral hier :roll: :oops: :lol: (allemaal uw schuld knauf, met die posts van die vette suntoy :mrgreen: )

26 sep 2008 2:13
Profiel
Bericht 
Niet duur voor een one-of-a-kind:
http://www.dragtimes.com/classifieds-viewer.php?itemID=290262004393

28 sep 2008 15:09
Profiel WWW Facebook 
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Bloom schreef:

Was afgelopen week in de buurt en ben even gaan kijken........... tsja :roll: heb mijn twijfels :wink:

28 sep 2008 18:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jaco schreef:
Bloom schreef:

Was afgelopen week in de buurt en ben even gaan kijken........... tsja :roll: heb mijn twijfels :wink:

Met zoveel spelfouten in 1 advertentie.........

gr. Marcel

28 sep 2008 19:48
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
torig schreef:

Of til ik daar te zwaar aan? (..als de auto maar goed onderhouden is... ? Geloof eerder dat die gebakjes 't zwaar te verduren krijgen op die dagen :s )

Ik heb vorig jaar een dag gehad op Zandvoort om te rijden op het circuit.
Bij mijn arrangement zat het Lamborghini rijden niet in maar als die dingen voorbij kwamen kreeg je echt rillingen op je rug van het geluid zo mooi.

Aan het einde van de dag hadden ze allemaal wel wat schade en sommige konden niet meer rijden ondanks dat er altijd een instructeur mee gaat maarja ze gaan hard en gaan dat ook nog eens heel snel.

Ze repareren daar alles zelf en ik neem aan dat ze echt wel weten wat ze doen maar het blijven auto's waarvan je bij voorbaat weet dat er wel eens wat mee is gebeurd.

Jory

28 sep 2008 19:50
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Mr.T schreef:

Tis een emotionele blokkade maar ik heb hem ook. Haak eigenlijk meteen af. Kan op zich een geinig karretje zijn. Maar: 560 PK? Komt waarschijnlijk door die bijen ;-)

28 sep 2008 20:01
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
560PK en een km teller die maar tot de 330 gaat ;-)?

28 sep 2008 20:43
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Hij gaat ook maar 322 km/u hoor............ 8)

28 sep 2008 21:01
Profiel
Bericht 
Deze net gevonden op 2dehands.be

http://www.2dehands.be/porsche-964-cabriolet-turbo-look-50921982.html?auto_merk=44&start=63

Is niet echt duur, maar weer ombouw, dus :roll:

28 sep 2008 23:03
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Hier op het forum word ook occasion aangeboden.
Gezien het feit dat we het topic niet mogen "vervuilen" (bevindingen van anderen worden verwijderd) is hierbij de mogelijkheid om er toch wat over te melden.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=20044

Sukses met de verkoop Paul, ben benieuwd wat voor fraais er voor terug gaat komen.

29 sep 2008 23:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C4, Ex Taga4s, EX KJN
voorburg
Bericht 
Mr.T schreef:
Jaco schreef:
Bloom schreef:

gr. Marcel

Waarschijnlijk Bi-Turbo ? of bestaat dat ook niet ? :?

01 okt 2008 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4, Ex Taga4s, EX KJN
voorburg
Bericht 
??????????????

Mooie 996 voor 10K ???

01 okt 2008 22:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 10k 996
@ Martijnn en andere geinteresseerden:

Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd met wat vraagjes over de 996. Het antwoord wat ik terugkreeg was het volgende:

Hallo,
Hartelijk bedankt voor uw snelle e-mail.I zag dat u geïnteresseerd bent over de car.First wil ik u zeggen dat ik ben gevestigd in Engeland.
Vanaf het begin Ik kan u zeggen dat de auto is persoonlijk, ik kocht het als nieuw uit België, waar ik had een arbeidsovereenkomst.
Nu ik klaar bent met het werk in Belgie en ik wil de verkoop van de auto, want het is heel moeilijk voor mij om het te gebruiken in Engeland, want ik moet een rechter hand drive-auto in here.The auto heeft echte KM met service boek, alle inspecties vonden plaats in het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en ook geen krassen.
Ik ben de eerste eigenaar van de auto. De auto is in uitstekende staat, nooit beschadigd, geen verborgen gebreken, blijven in mijn garage.
Ik heb alle documenten die je nodig hebt en sleutels. Het heeft een duidelijke titel en kan worden geregistreerd in uw naam.
De uiteindelijke prijs wordt 10000 euro met alle belastingen inbegrepen.
Als u wilt kopen deze auto heb ik de mogelijkheid tot levering van de auto direct bij u thuis plaats met een rederij.
Mail me zo snel mogelijk als u wilt kopen, deze schoonheid auto.
P.S Voor de goede comunicaccion Ik geef de voorkeur aan Engels te kunnen spreken, mijn belgium is niet erg goed.

Ik moet verschillende leden toch weer eens gelijk geven wanneer ze zeggen: "If something sounds too good to be true, it usually is"

grtz

02 okt 2008 11:43
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Afbeelding

PS: wat had je dan gedacht toen je een mail stuurde?

02 okt 2008 13:05
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 100  Volgende