Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Zware kost zo in de vroege ochtend. Maar erg herkenbaar. Ook ik heb 7 jaar geleden voor zo'n keuze gestaan. Van werkelijk 'alles' hebben naar hélemaal niets. En dan bedoel ik letterlijk niets; geen bord om van te eten en geen handdoek om je mee af te drogen.
De eerste jaren zijn harde jaren geweest, maar oh, wat was ik (en ben ik nog steeds) gelukkig samen met mijn meiden! Dus ik weet wat geluk is!

Fijne dinsdag, allemaal. En werk lekker!

30 sep 2008 7:46
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal,

Wat een gefilosofeer over de zin van het leven zo vroeg op de ochtend. Ondanks de lengte van het bericht kwam het geen moment in me op om door te scrollen en het zoveelste nietszeggende berichtje in deze draad te posten.

Probeer niet te veel te beredeneren welke keuze je moet gaan nemen, luister ook naar je gevoel. Succes ermee in ieder geval.

Over naar mijn keuze van vandaag, cappuccino of thee ?

Iedereen een fijne dag, hopelijk zonder al te veel moeilijke keuzes, maar wel met veel plezier.

30 sep 2008 7:48
Profiel
Amsterdam
Bericht 
torig schreef:
Sinds vandaag realiseer ik me dat er een derde, nog vreemdere optie bij zit.
Goedemorgen :D
Alles goed en wel Torig, maar blijf hier weg :
Afbeelding

veel wijsheid :wink:

30 sep 2008 7:49
Profiel
Bericht 
Moguuhhh allen, wat een gesprekken al op deze vroege morgen.
Doe mij eerst maar een bakkie koffie, zal al beter zijn als weer hier buiten. :cry:
Veel wind en herfst intrede gedaan. :?

30 sep 2008 7:55
3.2S
010
Bericht 
Goede Morruguh,

Mooi epos Roger. Twee gedachten schoten mij te binnen.

1) Geen keuze maken is ook een keuze maken.
2) Een gezond mens heeft 1000 wensen een ziek mens heeft er maar één. :wink:

30 sep 2008 8:57
Profiel WWW
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
betty porsche kliniek

Afbeelding benk geweest hielp niet :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

30 sep 2008 18:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Goeienavond allen.

Lees hier veel goede adviezen en ook veel steunende berichten. Dat doet deugd!
Op zich pieker ik wel wat te vroeg, omdat een aantal zaken nog niet zeker zijn.

Vandaag is optie 3 voor mij door een andere betrokken partij afgeschoten.
Het gaat nog tussen de eerste twee opties, maar naar alle waarschijnlijkheid "blijf ik gewoon mijn ding doen, zoals nu" -tenzij die tweede optie mijn grootste wrevel (continuïteit, uitdagingen (terug op managerial vlak in een *grote* omgeving) & stabiliteit) oplossen *zonder* mij vast te pinnen in België.

Twee maand thuiszitten was eens prettig, maar de lol is er op den duur wel af als je bepaalde plannen maakt (zoals het aankopen van een woning) maar die moet blijven uitstellen, omdat je de torenhoge risico's niet wil aanvaarden.
Daarvoor bestaat mijn zaak niet lang genoeg; de oplossing is afwachten, maar stilstaan & uitkijken is moeilijk. Zeer moeilijk :)
@gast: not forever ;) Het is nu alleszins niet meer aan de orde, voor een tijd. En voor bepaalde zaken zou ik het *zo* opgeven hoor :) Liever niet, maar als het niet anders kan, zonder (al teveel) hartpijn.

Ander nieuws: vandaag met de vriendin naar Nauticaa getrokken in Boulogne-sur-Mer! 4000m2 aquaria en toestanden. Hebben lekker het voederen van de haaien kunnen meepikken.
De haaien waren ook zichtbaar door ons gefascineerd, maar ik mocht van Jenn niet aan hun rugvin trekken :cry: :clown:
Genoten van de vele vissen (murenen, barracuda's, etc) die ons gefascineerd "kwamen checken", de zeepaardjes, de kwallen, zeeleeuwen, caymans (brilkaaimannen? uit het water hadden ze mijn insziens maar miserabel weinig plaats, wat ik wel zielig vond. Enige echte minpunt van de zaak denk ik) enz.

Het ALLERleukste was wel een van de laatste zalen, waar je in een groot dekselloos (=open dus) aquarium dikke vissen (sorry naam vergeten), platvissen en verscheidene roggen kon aaien, aanraken, enz.

Jenn - the fish wisperer- heeft zich kostelijk vermaakt met de vissen die mij schuwden maar zich door haar lieten strelen dat het een lieve lust was.
(ze kwamen precies "kopjes geven" aan haar hand, terwijl ik ze langs achter moest besluipen en een paar vlugge strelen kon meegrabbelen :P)

Roger - the ray whisperer- had het dan weer erg naar zijn zin met de roggen die op spelende wijze en met toenemend vertrouwen zich kwamen aanmelden om om de beurt gestreeld te worden.
Daarbij kwamen de posers met hun neusjes boven water; bij het strelen van de onderkant van de rog kwam deze soms tot een totaal vertikale houding, om na het uitvoeren van een backflip weer relaxed verder te zwemmen.
Een enkeling genoot zo ontzettend van het vertroetel dat hij letterlijk uit het water opsprong, tot groot jolijt van alle omstaanders. Deze enkeling leek me ook constant weer te komen opzoeken, onafhankelijk van waar ik stond. Heb er dus een maatje bij :mrgreen:
(er zat op zeker een thornback ray bij; de anderen weet ik niet meer)

Famous first words (ipv last) bij het ontdekken van de streelbak: "dit heeft een zeer therapeutische werking. Maar voor wie? ;)"

We waren de enige gekken die, totaal zonder tijdsbesef, maar met de diertjes bleven spelen. Bleek dat we der meer dan een uur gespeeld en gelachen hebben :thumleft:
:arrow: ik wist niet dat roggen (& vissen) zo cool konden zijn :)
:arrow: "mijn" rog die tegen "Jenn's vis" aanduwde om erlangs te komen zodat ik onder "wie is een goede rog, wie is een goede rog? Gij zijt een goede rog" hem nog even kon kietelen :lol:
:arrow: we waren beiden net precies terug kinderen; die intense glimlach (van beiden) heeft nog lang geduurd :)

Echt een bezoekje waard, vooral met kinderen denk ik zo. Of om je nog eens ontzettend te vermaken (vrij goedkoop, veel te zien, beleven...en dat strelen van die vissen/roggen -voor mij nieuw- was echt tof ;) )

Ik neem mij een glas rode wijn. Op het geluk, dat oo zo simpel kan zijn.
Geeft iedereen in't café nog maar een rondje van mij ;)

PS ik beloof op mijn onbezoedeld communicatenzieltje dat ik minder lange epistels ga beginnen schrijven :P

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

30 sep 2008 21:26
Profiel
Bericht 
Even checken of er al iemand in de kroeg is (is deze nu al om 23.00 uur open?).

Wie is nu die nieuwe barmeid? Aangezien de Forummers de kroeg runnen, ben ik benieuwd wie dat is.

Ik neem een cognacje en ga dan mijn bedje in. Dat is wel weer lekker slapen als er zo'n zuidwesterwind om je huis heen raast! :mrgreen:

30 sep 2008 22:55
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Proost,ik zit aan rood wijntje :P Rotweer, gatver,die wind en regen :twisted:

30 sep 2008 22:59
Profiel Facebook 
Bericht 
Als je in je bedje ligt, is dat best lekker! :mrgreen:

30 sep 2008 23:00
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ja, "zachtjes tikt de regen tegen....................." s'Nachts kan me niet schelen,maar overdag heb ik het graag droog 8)

30 sep 2008 23:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht 
Ik kom, na mijn wekelijkse avondje met vrienden, nog even langs voor een borrel. Niet lang, want de wekker loopt morgen weer vroeg af. Als ik af en toe zie hoe laat er nog mensen in de kroeg zijn, dan vraag ik me af of die ooit slapen (of misschien doen ze dat wel overdag).

30 sep 2008 23:46
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ja, jij komt nu binnen,maar verder geen mens te bekennen :shock: Komen zeker nog :roll:

30 sep 2008 23:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht 
Dat bedoel ik! Vorige week was ik ivm met mijn werk een paar avonden erg laat thuis (01.30/ 02.30). Nou dan heb ik het wel even gehad en moet ik toch een beetje bijtanken. Kennelijk hebben anderen daar minder last van. Of zou het de leeftijd zijn?

30 sep 2008 23:59
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ja, zijn stelletje ouwe jippie hier op het forum 8) Ik neem nog een lekker glas en ga dan ook maar plat zo denk ik :wink:

01 okt 2008 0:14
Profiel Facebook 
3.2S
010
Bericht 
Morruguh Maukers,

@Roger, leuk verhaal over die roggen. Ik dacht dat de pijlstaartrog gevaarlijk was met zijn staart. Ga vooral door met je mijmeringen..... :wink:

01 okt 2008 0:31
Profiel WWW
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ja, die australier Steve Irwin is dood gekomen door een rog! Lekkere beestjes om te aaien,ik aai liever iets anders 8)

01 okt 2008 0:45
Profiel Facebook 
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Caramba, wat een weer! Ik ga zo mijn dochtertje maar naar school brengen; 12 km fietsen door dit weer is wel een erg harde opvoeding! :lol:

In het Dolfinarium in Harderwijk kun je ook roggen en haaien aaien. Daar kun je ze zelfs voederen!

Vandaag is D-Day op mijn werk, dus ik maak me snel uit de voeten!

Fijne woensdag, allemaal. En werk lekker!

01 okt 2008 7:35
Bericht 
Moguhh allen.

@Lydia, op de heen of de terugreis naar school heeft ze wel mee wind hoor. :twisted: :lol:

Vandaag maar een beetje rustig doen, zoontje wilde gisteren in de nieuwe loods de trap naar boven in het gat gekeerd hebben, :evil: had hij meer plaats, klopt ook, maar ben nu zo stijf als een plank :( wat weegt die zooi zeg, ook na gehele demontage. :idea:

Dus doe mij nog maar een lekker bakkie. :wink:

01 okt 2008 7:57
Amsterdam
Bericht 
GoeieWoensdag.
Een dag om binnengaats te blijven :roll: :wink:

01 okt 2008 8:11
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
arenarood schreef:
Ja, die australier Steve Irwin is dood gekomen door een rog! Lekkere beestjes om te aaien,ik aai liever iets anders 8)

Hier is gisteren weer een toerist verdwenen in Queensland.
Was met z'n spiegelreflex om z'n nek een krabbenkooi aan de rand van een troebel meertje aan het inspecteren.... :bang:
De krokodillensporen stonden in het zand, de camera lag half in het water, dus het moge duidelijk zijn wat er gebeurd is. :shock:

Ook goejesmorruguhs! :wink:

01 okt 2008 8:31
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
Of die toerist loopt binnenkort op mooie kroko-leren laarzen ?
Mogge Patrick.

01 okt 2008 8:51
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
goedemorgen allemaal,

Nou nou, gisterochtend allemaal filosofische gesprekken en nu gaat het over door krokodillen opgegeten toeristen. Lijken me geen leuke beesten om door gebeten te worden, heb ze wel van dichtbij gezien, maar gelukkig niet zo dichtbij.

Fijne dag allemaal.

01 okt 2008 9:07
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
of "un pahtijhtjuh krokodilluh-leeduruh tassies, Sjonnie" :wink:

Tja, krokodillen aaien is nooit een goed idee :idea:

Kopje koffie nog iemand?

01 okt 2008 9:10
Profiel WWW
3.2S
010
Bericht 
Ga nog ff een paar bonen malen. Patrick, zit jij 's avonds nog steeds aan de koffie? :wink:

01 okt 2008 9:50
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 172  Volgende