Auteur |
Bericht |
Faster
911 4S cabrio + PDK onderwegDen Haag
|
(edit: Je kunt ook op NIEUW ANTWOORD klikken ipv. op Quote. Doe dat aub!)
Heb je nog niet door dat de bodem nog niet bereikt is? We zitten waarschijnlijk aan het begin van nog meer ellende.
Ik geloof best dat er slimme mensen zijn die garen spinnen aan de huidige crisis.
|
30 sep 2008 14:50 |
|
|
horn
PF #57
|
ik gisteren wel iig
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 sep 2008 22:52 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Vertel
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
30 sep 2008 23:11 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dito
Volg de hele situatie op de voet, en volg vele gesprekken van de "kenners"op tv
Maar prik al heel snel door hun mooie praatjes, ze weten het gewoon niet
Ze proberen ons natuurlijk rustig te houden, paniek is altijd slecht.
Onze Hr Wellink had wel zo zijn bedenkingen toen Fortis aangaf diverse banken te willen overnemen, en dit komt toch wel uit dacht ik zo
Wanneer de prijzen van de woningen onder druk komen geld dit natuurlijk ook voor onze speeltjes
Maar wat zal als dealer beter aanvoelen, een positief saldo op de bank of een 20 tal Porsche's op voorraad
Vraag wel eens advies aan diverse personen, maar vele weten het niet of zijn gebonden door hun werk en kunnen niet een objectief antwoord geven.
Dat dit ons nog eens zou gebeuren, had het zelf nooit verwacht
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 okt 2008 8:04 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Oke...wie durft er nu weer in te stappen??
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
02 okt 2008 13:17 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
In een verse 911
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 okt 2008 13:27 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Gisteren ingestapt in een semi-verse 911, maar ook weer snel uitgestapt met al die regenbuien .
|
02 okt 2008 13:42 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ben niet uitgestapt ...dit alles onder 't mom van "wie geschoren wordt moet stilzitten"...maar wat is wijsheid? Ik weet 't niet...
|
03 okt 2008 1:02 |
|
|
horn
PF #57
|
ben wel ingestapt. vooralsnog met prettige gevolgen. we'll see.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 okt 2008 7:27 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik durf dat best, maar doe het niet... Ik denk dat het nl. nog verder naar beneden gaat. Ben ook blij dat ik op 485 uitgestapt ben (mei dit jaar als ik mij niet vergis)...
|
03 okt 2008 7:59 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Sell in may and be away...but remember to be back in september....
Die lijkt dan wel misschien wel weer op te gaan.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
03 okt 2008 8:07 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Valt er nog wat te scheren dan??
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
03 okt 2008 8:08 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Is vaak zo. Maar ik denk dat het een 'vals' herstel is. Oftewel, op korte/middellange termijn nog verder omlaag. Maar we'll see, ik stap nog even niet (weer) in. De laatste effecten die ik over heb, laat ik lekker staan. Zolang je ze niet verkoopt, maak je geen verlies.
|
03 okt 2008 12:24 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
1 sept stond de AEX op circa 400 punten. Nu op circa 330. Dus dit lijkt tot nu toe niet echt op te gaan.
|
03 okt 2008 12:27 |
|
|
Jort
Groningen
|
Tenzij...
_________________________________________ Tjolk.
|
03 okt 2008 13:10 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
.........Het fonds,waarin jij belegd hebt,failliet gaat ! Inkoppertje Jort.
Aandelen moet je kopen als ze laag staan,en verkopen als ze hoog staan.Zo heeft Sjonnie het verteld in de film "Flodder in Amerika".Helaas doen de meeste mensen het andersom.
Ik persoonlijk hou aandelen in de gaten die lager in koers doen dan 5 euro.
Op dit moment beleggen ? Broodjes moet je beleggen,bij voorkeur met ham en kaas.Eet smakelijk.....
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
03 okt 2008 16:40 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Na het nieuws mbt Fortis van vanavond ben ik wel benieuwd of je idd in Fortis bent ingestapt (of in andere AEX-aandelen). Ik wil niet negatief zijn, maar maandag verwacht ik wel een dalinkje (zeg maar gerust heftige val) voor Fortis.
|
03 okt 2008 21:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Denk dat je beter een aantal mooie en echte 911 's kan kopen.
Wel een luchtgekoelde natuurlijk
Ben je nooit aan bekocht
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 okt 2008 10:15 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Dan heb je iig nog een beetje plezier van je gebakken lucht>
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
04 okt 2008 13:01 |
|
|
912
|
Wij denken precies andersom:
- Geen Belgische bemoeienis meer. (altijd een zwak punt geweest bij Fortis, wie had het nu voor het zeggen, de Belgen of de Nederlanders)
- Twee Nederlandse banken, volledig solvabel gaan compleet samenwerken, 1+1=3
- De verzekeringstak van Fortis was altijd al ok.
- Huidige winst ABN, 500 miljoen is een goed begin.
Met andere woorden: er staat niets meer in de weg om een ijzersterke bank neer te zetten in Nederland
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
04 okt 2008 13:35 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Eh ja, alleen de koers van Fortis is nu alleen gebaseerd op de Belgische tak (en niet meer op het Nederlandse deel). Ik denk idd dat het NL-deel wel goed zal komen.
|
04 okt 2008 14:08 |
|
|
912
|
Inderdaad en nu blijkt ook dat we met de aandelen in het Belgische deel wel kunnen fluiten naar onze centen...
Is allemaal lekker gespeeld daar.
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
05 okt 2008 6:13 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wat ik niet begrijp is dat Bos bij herhaling zo uitdrukkelijk heeft gesproken over het 'gezonde' (NL) deel en de ongezonde (BE) tak. Je weet dat daarmee het Belgische deel de definitieve nekslag krijgt. Met beursgenoteerde ondernemingen moet elk woordje op een weegschaal worden gewogen. Dat terwijl hij carriere heeft gemaakt bij een vd grootste beursgenoteerde bedrijven ter wereled (Shell).
|
05 okt 2008 8:32 |
|
|
Jort
Groningen
|
De één z'n dood..
Blijkbaar een wanhoopspoging om het vertrouwen van de clientèle van Fortis NL terug te winnen. In de trant van: rotte deel van de appel is weggesneden.
_________________________________________ Tjolk.
|
05 okt 2008 11:13 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik vermoed dat "I don't like mondays" van de Boomtown Rats binnenkort het favoriete nummer is van de meeste aandeelhouders...
Incl. Fortis een vermoedelijke 305. En mijn vrouw werd drieëneenhalve week geleden nog door een bankmedewerker uitgelachen toen ze vertelde dat de beurs binnen een maand door de 320 kon zakken.
|
06 okt 2008 18:50 |
|
|