Auteur |
Bericht |
Kweenie
|
Alarm klasse 4/5 retreiver: abonnement hoe/waar?
Heb een Cayenne Turbo aangeschaft met een klasse 5 alarm (voertuigvolg systeem/retreiver), verzekering eist gebruik daarvan.
Ben ik vrij in de keuze waar abonnement af te sluiten, of is centrale gekoppeld aan het merk/type alarm en zit ik vast aan de centrale waar abonnement van vorige eigenaar loopt ?
Dat is nl wat de P dealer me vertelt.
Als ik toch vrije keuze heb: zijn er nog kwaliteit/prijs/service verschillen tussen centrales?
Tips voor centrales?
|
05 okt 2008 8:59 |
|
|
amandus
Timeless
|
Maakt niet waar je alarm contract afsluit , weg is weg en de verzekering betaald uit
_________________________________________ Timeless objects
|
05 okt 2008 9:42 |
|
|
Kweenie
|
Eikel...
Volgens mij is juist de intentie van zo'n systeem dat 'ie na eventuele diefstal weer terugkomt. Hoeft voor mij dan dus eigenlijk helemaal niet, maar verzekering eist dit nu eenmaal.....
|
05 okt 2008 9:48 |
|
|
amandus
Timeless
|
Precies , zo was het ook bedoeld , in mijn Golf GTI tijd meerdere malen mn auto gestolen , als ik hem dan terug kreeg had ik geen emotie meer met de mobiel.
|
05 okt 2008 10:44 |
|
|
amandus
Timeless
|
Overigens heb ik zelf Eureca , prima tot nu toe
|
05 okt 2008 10:45 |
|
|
Peperbus
Cayenne S 2006071
|
De retreever heeft een ingebouwde SIM die vanzelf de centrale belt die hoort bij de hardware. Je kan hem dus geen andere centrale laten bellen
|
05 okt 2008 12:14 |
|
|
Kweenie
|
Da's lekkere klantenbinding als ik het goed begrijp, dan zit je dus na inbouw van een kl4/5 alarm permanent aan 1 centrale vast zonder mogelijkheid om van "provider" te veranderen!?? Dat kan toch niet waar zijn
|
05 okt 2008 12:41 |
|
|
Peperbus
Cayenne S 2006071
|
Als je nieuwe hardware koopt is het probleem gefixed
|
05 okt 2008 20:47 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
www.technocon.com
Doe al jaren zaken met dit bedrijf tot zeer volle tevredenheid, zowel voor ons, als voor de gebruiker (klant).
Abonnement is vlgs. mij 22,- per mnd.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
05 okt 2008 23:04 |
|
|
Peperbus
Cayenne S 2006071
|
|
05 okt 2008 23:34 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Retreever van Technocon er in. Let op: batterijtjes in je code-dinges gaan maar 3 maanden mee, daarna veel valse alarmen. Voor de rest geen klagen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
06 okt 2008 21:24 |
|
|