Auteur |
Bericht |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
@ Jort. Ben ik niet met je eens. De achterkant is juist heel erg Lamborghini. Vergelijk hem maar eens met een Miura, of beter nog, de Miura Concept van pas geleden. Erg veel overeenkomsten. Verder is ie gewoon zeer scherp en strak gesneden, zoals we van Lamborghini gewend zijn. Zij zijn in mijn ogen dan ook de enige die het zich kunnen veroorloven een zo gestylde auto te kunnen uitbrengen. Ik vind hem HEEL geslaagd!!
|
01 okt 2008 17:40 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Erg mooi, maar de murcièlago koplampen zouden hem niet misstaan.
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
01 okt 2008 18:00 |
|
|
Jort
Groningen
|
Met achterzijde doelde ik eigenlijk op de heupen en het algehele profiel van opzij. De grote kaarsrecht gesneden luchtinlaten voor, vind ik dan een dissonant in het geheel. Dat de rest niets met Lamborghini's uit het verleden heeft, heb ik nooit beweerd.
_________________________________________ Tjolk.
|
01 okt 2008 18:19 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Een teken voor wat? Branchevervaging ?
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
01 okt 2008 19:37 |
|
|
Jort
Groningen
|
Die was al een feit toen Audi de motoren van de Gallardo bij wijze van spreken linea recta in haar eigen modellen begon te lepelen.
_________________________________________ Tjolk.
|
01 okt 2008 20:18 |
|
|
Jort
Groningen
|
Het is ongetwijfeld inderdaad een leemte in de markt die ze denken te kunnen vullen. Tot voor kort waren the "super" SUV's erg populair. Maar met de huidige ontwikkelingen is er ook vraag naar effieciency en natuurlijk schoonheid, zonder meteen 2 personen thuis te hoeven laten. Dan is een 4 deurs "coupé" een goede invulling daarvan.
Daarnaast bedenk ik me ook, dat door de eerder genoemde branche vervaging, de snelle (AMG) Mercedessen, Cadillacs ( ), BMW's en Audi's, het verschil (qua snelheid) tussen sportwagens en familie auto's steeds kleiner lijkt te worden. Dan kun je je daar tegen afzetten (nog snellere 2 zitters maken, maar dat houdt ergens op..) of van meeprofiteren door een 4-zits alternatief te bieden. Iets dat er wél mooi uit ziet ( )en de naam en looks van een sportwagen heeft.
Zo maar wat gedachten uit dit doorgaans verwarde brein.
_________________________________________ Tjolk.
|
01 okt 2008 23:14 |
|
|
cabrio wim
|
Nog een Porsche Panamera tegen hanger, en als ik eerlijk mag zijn.
|
05 okt 2008 12:57 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Een computerfoto
|
12 nov 2008 9:21 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Wil ik het zeggen, vééééééééééééél mooier, maar ik denk ook véééééééééééél duurder
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
12 nov 2008 10:15 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ik denk dat de Porsche in het echt een niet onaardige auto zalzijn.
|
12 nov 2008 11:17 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Ik denk dat de panamera zo'n €150.000 kaal gaat kosten. De AM rapide zal de 2 ton makkelijk overschrijden.
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
12 nov 2008 14:57 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Eind augustus ben ik de Panamera onderweg tegengekomen en ik moet zeggen hij viel reuzegoed mee. Vreesde dat hij te groot zou lijken, maar zoals je op de foto kan zien is hij ongeveer van het zelfde formaat als een Audi A6. Ik zou hem ook verkiezen boven de Rapid, omdat dit naar mijn gevoel gewoon een uitgerokken DB9 is. En alhoewel ik een DB9 aantrekkelijk vind, snak ik toch naar wat vernieuwing. Daarenboven vind ik dat met name door de enorme koplampen de elegantie bij de Aston wel ver zoek is.
|
12 nov 2008 16:25 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
we zullen maar uitgaan van hele goeie camouflage; vind het hier weinig meer dan een Mondeo. Maar de eerder getoonde plaatjes van gast tonen iets heel anders dat wel begeerlijk is....
|
12 nov 2008 23:06 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Echt elegant kan je die olifantenkont ook niet echt noemen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
13 nov 2008 0:18 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Tja, wat zal ik zeggen van die AM: lelijk! Ik ben nog steeds van mening dat alleen Mercedes goed is in 4-deurs coupé's!
@ Strak, zo ziet hij er niet eens verkeerd uit hoor!
@ Godspeed, als ik dan echt moet kiezen: doe mij die RS6 maar
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
13 nov 2008 8:57 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Alle wagens zijn tegenwoordig vooraan en achteraan zo hoog geworden. Dus een toonbeeld van elegantie is het inderdaad ook niet, maar zoals ik daar ook aangaf is het zeker niet erger als bij de A6 (RS6) ernaast.
Een voorbeeld van wat voor mij wel een elegante limousine is:
|
13 nov 2008 13:19 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Was, is ondertussen gedegradeerd tot pooierbak
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
13 nov 2008 13:44 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Spijtig genoeg wel, zoals met bijna alle oude BMW's
|
13 nov 2008 13:53 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
Re: Porsche Panamera spyshots
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
04 apr 2009 22:35 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Re: Porsche Panamera spyshots
Ik kwamdit hok vandaag op de A12 bij Maarn tegen, grote auto, bizar ding. S.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
05 apr 2009 18:58 |
|
|
B-@rt
|
Re: Porsche Panamera spyshots
Wij waren die jongens ook tegengekomen vorig jaar in september http://2.bp.blogspot.com/_TOCQtgUNcyo/S ... _L9944.jpgze waren aan het stoeien in Death Valley bij 43 graden
|
06 apr 2009 22:53 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Porsche Panamera spyshots
Tja... 't zal best een grote imposante auto zijn... , maar ik kan er vooralsnog niet wild van worden.
|
07 apr 2009 6:24 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Re: Porsche Panamera spyshots
Hopelijk komt er evt. toch nog een soort coupe variant.. Ik las dat W Wiedeking hoogstpersoonlijk de daklijn had laten doortrekken t.b.v. hoofdruimte achterin. Prima idee voor een Cayenne, maar in dit geval wordt de auto daardoor, mijn smaak althans, echt stukken minder mooi. Gauw een 2e variant voor degenen die de auto niet kopen voor gebruik met chauffeur voorin, waarbij die daklijn veel scherper afloopt, zodat het een werkelijke 4 deurs coupe wordt; naar mij idee komt er dan alsnog een echte beauty naar voren. Maar goed, het is maar smaak natuurlijk .
|
07 apr 2009 8:08 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Porsche Panamera spyshots
dat heb ik nou ook als ik die platen zo zie..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
07 apr 2009 15:12 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Re: Porsche Panamera spyshots
En die heet..... 911
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
07 apr 2009 22:09 |
|
|