Auteur |
Bericht |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
wellicht motor nummer ook overal even vermelden en baknummer
voor het geval men hem in onderdelen op de markt aanbied
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
06 okt 2008 16:23 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
nou Wim, weet je het zeker ? Papendrecht is een gevaarlijk buurtje
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
06 okt 2008 16:27 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Daar heb je wel gelijk in, gezien de gebeurtenissen de laatste maand(en). Ik ga de mijne maar te koop zetten nu het nog kan.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 okt 2008 16:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach, mijne staat gewoon op de oprit en is goed verzekerd. Slaap als een roosje. Maar ook daarvoor geldt weer; zoveel mensen zoveel meningen.
Iemand eigenlijk een idee (qua cijfers) hoeveel procent van dit soort diefstallen wordt opgelost? rond half 6 's ochtends kan ik me niet voorstellen dat het joyriding is. En op bestelling kan ik me ook moeilijk iets bij voorstellen. Vreemd verhaal, hoop dat het opgelost wordt!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 okt 2008 20:07 |
|
|
amandus
Timeless
|
| | | | Pieter schreef: Ik had het gevoel dat de auto werd gestolen, ben 6 x wakker geweest vannacht en slaap aan de voorzijde en kijk zodoende dus op mijn auto`s. Om kwart over vijf vanmorgen toen ik uit het raam keek stond mijn auto er nog, een inspecteur van een ochtendblad die zijn auto op dat tijdstip naast mijn auto parkeerde heeft dat bevestigd. Om kwart voor 6 werd ik weer wakker en keek door het raam en kwam tot de ontdekking dat mijn auto weg was, het moet dus in dat half uurtje zijn gebeurt. Het lijkt me onwaarschijnllijk dat de auto gestart is, wordt al wakker van een fiets!!! Op de een of andere manier moet het alarm onklaar zijn gemaakt en moet men de auto weg hebben geduwd en denk ik vervolgens op een trailer hebben gezet. | | | | |
Was de inspectuer van de Telegraaf , zijn de boel daar aan het saneren , misschien heeft hij het gedaan en had ie euri's nodig , of ben ik nou erg flauw aan het doen......zo ja , sorry
_________________________________________ Timeless objects
|
06 okt 2008 20:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Wat een onzin. Klinkt als een beetje eigen schuld, dikke bult. Daar zit Pieter echt op te wachten .
O ja, de mijne staat ook gewoon op de oprit en ik slaap er niet slecht(er) door .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
06 okt 2008 20:16 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Balen Pieter. Veel sterkte. Ik hoop dat je P snel en onbeschadigd gevonden wordt...
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
06 okt 2008 21:35 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
GVD!!! Wat een absolute nachtmerrie ...!!!! Ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven.
Ik hoop dat je hem snel heelhuids terug krijgt. Succes en ik hou mijn ogen open.
|
06 okt 2008 22:05 |
|
|
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
allereerst sterkte, lijkt me een niet te harden situatie..... ik hoop dat je goed verzekerd bent en dat je fatsoenlijk geholpen wordt.
wellicht een naieve vraag, maar is een van een goedgekeurd alarm voorziene P zo eenvoudig te stelen?
_________________________________________ air supremacy
|
06 okt 2008 22:16 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Pieter, absoluut sh@t. Onze ogen staan wagenwijd open hier in het zuiden!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 06 okt 2008 23:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 okt 2008 22:57 |
|
|
Lydia
|
Dat is balen, zeg! Ik kan me jouw frustratie en woede heel goed voorstellen.
Sterkte ermee.
|
06 okt 2008 23:01 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Sterkte. Hoop dat je verzekering gewoon netjes betaalt!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 okt 2008 10:39 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Sterkte!
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
07 okt 2008 12:24 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
GVD, alweer 1 die pleite is
ik wordt hier zooooo moe van, gewoon ervanaf blijven
Pieter, veel sterkte ermee, hoop datje goed verzekerd bent en dat het snel geregeld allemaal wordt
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
07 okt 2008 12:50 |
|
|
drknauf
|
sterkte jongen
ik zou helemaal gek worden
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 okt 2008 12:56 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Sterkte, nu komt het erop aan hoe goed je verzekerd bent.
|
07 okt 2008 13:47 |
|
|
mx5
|
mijn auto hebben ze ook een paar keer proberen te stelen.
1x hebben ze mijn dak opengesneden. toen ging het alarm af en zijn ze hem gesmeerd.
dus heb ik een hardtop eropgezet.
exact een week later werd er snachts een foto van mijn auto gemaakt.
(ik dacht even; je hebt te veel gone in 60sec gekeken)
exact een week later weer het alarmaf; stond er een grootte man (van een bepaalde afkomst) 10 meter bij mijn auto vandaan met een hamer.
. echter was hij iets te groot voor mij om naar beneden te komen en op hem af te gaan. hij keek mij gewoon aan en bleef wachten. het was duidelijk dat hij de wagen moest hebben. vervolgens ben ik hem blijven aan kijken terwijl mijn vriendin 112belde.. even later kwam de politie en de man was hem toen natuurlijk gesmeerd.. sindsdien mijn auto in de parkeergarage geparkeerd....
moraal van het verhaal: jouw auto is besteld geweest en kost wat kost hebben ze hem nodig. waarschijnlji kis je wagen allang ergens in een container
bij een mede mx5 rijder is ook dit gebeurt. toen hebben ze zijn auto proberen weg te duwen. alleenviel hij toen in het stuurslot waardoor zijn mx5 tegen zijn andere lease wagen is aangereden 2 auto's naar de maan.
ps ik hang op deze site rond, ik ben op zoek naar een schaal model voor mijn broer's 996
pps je wilt liever niet je auto terug hebben als hij gestoelen is. je weet nooit wat er allemaal mee hebben gedaan
|
07 okt 2008 14:49 |
|
|
outletvalve
|
ongelooflijk dat ze zelfs een Mx 5 willen stelen.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
07 okt 2008 14:56 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Stelen ? de man stond er met een hamer......
Nee, geintje is hier niet op z'n plaats. Balen is dit allemaal.
geloof het of niet, de mijne staat onder camerabewaking. Sterkte.
|
07 okt 2008 15:03 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
maar dan moet de auto wel voldoende verzekerd zijn
en dat ook gestort krijgen.
de waarde en dagwaarde verschillen nog wel eens.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
07 okt 2008 15:24 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Nu we het daar toch over hebben, waar kun je de dagwaarde van een auto vinden
Volgens mij is het een kwestie van hoe de verzekering er tegenaan kijkt,
dus willekeur.
Kun je tegen de "uitslag" in beroep gaan
|
07 okt 2008 16:49 |
|
|
mx5
|
hahahaha....
dag waarde??... ik krijg een taxatie waarde van mijn verzekering. ik heb een speciale mx5 verzekering. als mijn auto maar ook iets overkomt krijg ik mijn waarde van mijn taxatie.
als ze die voor een mx5 hebben, hebben ze die toch ook wel voor zo'n duitse wagen voor het volk
ps je hebt wel een commissie bij deze verzekering niet iedereen wordt toegelaten; ligt aan je beroep en waar je woond.
|
07 okt 2008 17:14 |
|
|
outletvalve
|
doe maar met dee tee, staat beter.
|
07 okt 2008 17:35 |
|
|
mx5
|
sorry voor mijn dislectie
ps ze doen dit ook voor jullie, kijk maar, alleen ik ken jullie voorwaarde niet precies.
speciale Merkenpolissen:
Lotus
Lotus7 en 7-achtigen zoals VM, de Ruiter etc.
DONKERVOORT
MORGAN
TVR
DAX Cobra
PORSCHE
MAZDA MX-5
Catheram
|
07 okt 2008 17:40 |
|
|
horn
PF #57
|
heb je ook voor Porsche. Bij de mijne krijg ik ook de taxatiewaarde. Qua dagwaarde kan je nog wel eens een aardig robbertje moeten knokken met je verzekering die je graag de laagste vraagprijs van een 911 van jouw bouwjaar van marktplaats uitkeert... Als de man met de hamer mij een bezoek brengt mag hij hem meenemen. Ga ik niks aan doen. Het is maar een auto. Als ik dan maar wel een afdrukje mag van die foto die ze een week daarvoor gemaakt hebben
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 okt 2008 20:53 |
|
|