Allereerst sterkte en hopelijk heb je geluk en vinden ze hem terug.
Deze week toevallig twee keer snachts het alarm afgegaan van de porsche. Eén keer snachts de plisie aan de deur, hadden er buren geklaagd....
Tja uitgangspunt is niet dat er ingebroken wordt maar dat je de buren aan het pesten bent.
Ok, beter dan helemaal geen reacties. s'morgens de oplader er vanaf gehaald, (die had ik toevallig erop omdat ik de dag ervoor mijn parkeerlicht aan had gelaten) want dat leek me de oorzaak.
Maar vannacht weer twee keer rond dezelfde tijd 4:30 het alarm af.
Dit terwijl het alarm daarvoor nooit zomaar afging, en nu overdag ook niet.
Er lag vanmorgen gelijk weer een briefje van een buurman op de mat, dat ie er van wakker schrikt.
Slappe hap, een briefje, zo iemand maak je dan regelmatig een praatje mee, altijd vriendelijk, maar te laf om je aan te spreken op overlast. Bovendien totaal overbodig zo'n briefje want iedere boerenl*l snapt zelf wel dat het overlast bezorgt, en natuurlijk ben ik er mee bezig.
Wat moet ik nu met dat alarm, pas nog SMC gekeurd. Ik vind het vreemd dat het overdag niet afgaat en verder normaal werkt.
Ik ga nu meer eens de boel stofzuigen en schoonmaken wie weet.
Na het lezen van deze diefstal ben ik bang dat er dieven zijn die hopen dat ik het alarm s'nachts uitzet.