Auteur |
Bericht |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Da's precies de reden dat ik een 911 wil. Je wordt tenslotte ouder en dan ga je toch op zoek naar een 'keurige gezinsauto' Maar er zijn grenzen...
|
08 okt 2008 20:51 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Heb een tip en moet toegeven dat dat helemaal niet tegenvalt. Mijn vrouw gebruikt de P ook regelmatig en is juist enorm enthousiast over de automaat. Mocht ik in de toekomst een andere P kopen dan wordt het een handgeschakelde.... GT3
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
08 okt 2008 20:55 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ikke nie begrijpe Fomule 1 nog steeds handgeschakeld....
_________________________________________ Timeless objects
|
08 okt 2008 20:58 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
I rest my case...
|
08 okt 2008 21:03 |
|
|
Lydia
|
Conclusie: een typische vrouwen optie. Niet voor echte mannen, dus!
|
08 okt 2008 21:26 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
.....of in mijn geval een goed compromis. Heb nu wel een P
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
08 okt 2008 21:37 |
|
|
Lydia
|
Laat je niet gek maken! Als jij er maar plezier aan hebt!
|
08 okt 2008 21:48 |
|
|
amandus
Timeless
|
Zou een leuk topic zijn , zijn de achterbanken overbodig nu Porsche met een 911 achtige vierzitter gaat komen de Panemara .
|
09 okt 2008 20:15 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
09 okt 2008 20:33 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ben even vreemd gegaan van een 996R naar een RS4 en weer naar een 997S , had wat goed te maken "of topic"
|
09 okt 2008 20:36 |
|
|
Tikmans
993 cabrio
|
Blijft toch interessant om te zien, die soms wat krampachtig overkomende "handbaksupporters". Mag ik een kleine voorspelling doen? Het handgeschakelde rijden gaat op den duur vanwege de technologische vooruitgang helemaal verdwijnen. En ja, dus ook bij sportauto's. Maar dat schakelen leuk is, ga ik niet tegenspreken. Heb dat jarenlang in een 3.2 gedaan. Ik ben uiteindelijk afgeknapt op de onmogelijke combinatie Randstad/dagelijks verkeer/schakelen.
|
09 okt 2008 21:18 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ben het met je voorspelling eens , formule 1 , wat eigenlijk een voorloper is van nog te komen techniek , is al jaren niets meer handgeschakeld
|
09 okt 2008 21:39 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
merk dat er hier nogal krampachtig wordt gereageerd door de wat strammere chauffeurs; een echte sportauto heeft gewoon een geschakelde bak natuurlijk (tegen de tijd dat ik me een 997 PDK kan veroorloven zal ik wellicht mijn mening wat bijstellen... )
|
10 okt 2008 7:39 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik ga hem vandaag bestellen denk ik , hangt wel van de file af of ik Heteren in kom ....
|
10 okt 2008 8:28 |
|
|
hans 997 4S
porsche 997 4S tiptronicpurmerend
|
997 tip 4S
Hallo mensen,met respekt voor iedereen zijn mening ben ik sinds 3 dagen in bezit van een 997 4S tiptronic van 2006 en heb ingeruild een 4S tiptronic van 2003.Als je het verschil voelt van techniek wat er in die 3 jaar in zo,n tiptronic weer is veranderd(want mijn vorige beviel reeds goed)qua snelheid van optrekken en schakelmomenten prefereer ik zeker een tiptronic maar dit blijft altijd een persoonlijk verhaal.
Gr.Hans verheijen
_________________________________________ Recht zo die gaat!
|
10 okt 2008 17:33 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik had geen file.......
|
10 okt 2008 17:47 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Gefeliciteerd Hans. Voor jou geen crisis-tijd dus
Ben heel benieuwd. Hopelijk doe je er nu wat langer mee
|
10 okt 2008 17:48 |
|
|
Stijn van Kooten
|
996R, dat was toch zo'n af-fabriek getunede?
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
10 okt 2008 18:54 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ja, snelle bak , verlaagde zitting enz en 345 paarden , 300 meegereden .
Hij was zwart , eerlijk gezegd heb ik met deze P het minste gehad......Geluid was wel erg goed
|
10 okt 2008 19:04 |
|
|
hans 997 4S
porsche 997 4S tiptronicpurmerend
|
997 tip 4S
Hoi LeOH,het is geweldig je moet bij gelegenheid maar even achter het stuur plaatsnemen en het zelf beleven.En gezien de crisis zal ik er wel iets langer mee moeten doen!!
_________________________________________ Recht zo die gaat!
|
10 okt 2008 20:50 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
PDK dat vind ik geen automaat meer daar zou ik ook geen moeite mee hebben.Enne...wat voor kleur?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
10 okt 2008 22:21 |
|
|
amandus
Timeless
|
Weer artic , keramische schijven, Bicolor leer , schalen in extrieur kleur
|
10 okt 2008 23:26 |
|
|
Faster
911 4S cabrio + PDK onderwegDen Haag
|
Beste mensen,
Vergeet de handbak, automaat of de tip. Probeer de PDK! Da's niets anders dan een razendsnelle handbak aan het stuur; aan het stuur supersnel schakelen zonder te koppelen. En vergeet niet dat Porsche zo'n 30-40 jr geleden al de PDK heeft geintroduceerd in een van hun Le Mans series. Waarom ze dat destijds niet verder mee door zijn gegaan is me een raadsel.
Ik heb pas nog in een 911 S met PDK gereden, waarvan de motor ook nog een directe inspuiting heeft. Dat was gewoon een rijdende bom. Zo ontaard snel en vreselijk tekeer gaat die wagen. Met trillende benen ben ik daarna uitgestapt en heb direct een 4S cabrio met PDK besteld. De PDK wordt binnenkort de standaard.
|
10 okt 2008 23:48 |
|
|
Faster
911 4S cabrio + PDK onderwegDen Haag
|
Nieuwe informatie gevonden op motorauthority.com over de PDK.
|
10 okt 2008 23:52 |
|
|
amandus
Timeless
|
Oh ja , ook PDK bestelt , zal mij benieuwen....
|
11 okt 2008 8:35 |
|
|