Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 14:56

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
964 Carrera 4 Cabio 1990 orig. NL auto, de mooiste van NL ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Pensionado
Maarssen
Bericht 964 Carrera 4 Cabio 1990 orig. NL auto, de mooiste van NL ?
Forummers,

Het gaat nu toch maar gebeuren. Na lang overwegen ga ik de 964 Cabrio verkopen. Omdat ik ook nog een 964 Coupe heb en ik maar 4 keer open heb gereden dit jaar is het zonde om de Cabrio te houden. Ik zal best spijt krijgen, want wat is er mooier om bij de Tunnel challenges met een Cabrio te rijden? Bovendien wordt ik een koukleum maar dat zal de leeftijd wel zijn.( Wordt 60 volgende maand )

Bouwjaar 1990 Pon geleverde auto 166.000 km Silberblau metallic Blauwe kap ( 3 jaar oud ) alle optie,s o.a. Climate Contorl, Speedcontrol, enz enz.

Volledige onderhoudsgeschiedenis aanwezig. Heeft pas 160 DKM beurt gehad bij Robbert Visser.

Taxatie dit jaar door Gratama Euro 28.500 wat ook de koopprijs is!

In miin album staan wel foto's van de 964 C4C. Serieuze liefhebbers kunnen een PB tje sturen voor meer foto's.

Op YOU TUBE staan wel filmpjes die vanuit mijn Cabrio gemaakt zijn tijdens een forum rit in Brabant dit jaar. Weet echter de datum niet meer. :cry:

Gert911

[/img]

10 okt 2008 23:24
Profiel
Bericht 
Succes met de verkoop, is het beste dat je die weg doet, want als je dit jaar maar vier X open gereden hebt, geen echte cabrio rijder in mijn ogen. :wink:

10 okt 2008 23:30
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: 964 Carrera 4 Cabio 1990 orig. NL auto, de mooiste van N
gert911 schreef:
Forummers,

Het gaat nu toch maar gebeuren. Na lang overwegen ga ik de 964 Cabrio verkopen.

:shock: Nog steeds te koop dus Afbeelding, want .....

gert911 op 31 mei 2008 schreef:
Dus te nu koop:

964 C4C Cabrio 1990 167.000 km NL auto alle rek aanwezig vanaf nieuw. Silberblauw m. 1e lak in perfecte staat. Blauw leder, Airco enz. Net grote beurt gehad bij Robbert Visser o.a. aandrijfas, versenllingsbak, 165000 beurt enz.

en

gert911 op 16 juni 2008 schreef:
Met weemoed ga ik mijn Porsches verkopen. :cry: Na jarenlang met veel plezier allerlei Porsche modellen gereden te hebben ga ik mijn storten op mijn andere hobby's.

Als eerste mijn C4C is een originele NL auto in de kleur Blauw silver metallic met een blauw leder interieur. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Pas nog een grote o.h. beurt gehad bij Robbert Visser.

Prijs is niet goedkoop maar wel reeël voor de Porsche. Je vindt niet vaak een dergelijke Porsche 964 C4C.

Pirjs: 29.500 Euro.

:idea:

Ook deze keer succes met de verkoop. ;)

11 okt 2008 8:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Pensionado
Maarssen
Bericht 
Ach, weet je EriC4C als je de ruimte hebt om de P's binnen te parkeren en het is weer zonnig buiten dan twijfel je. Zal ik wel of niet ? Dus ben ik erg twijfelachtig geweest. Maar nu is de kogel definitief door de kerk en gaat de C4Cabrio in de verkoop. Hoe jammer ik het ook vindt. :cry:

De volgende eigenaar krijgt een zeer mooie en goede 964 C4C aan. :!:

11 okt 2008 8:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Succes met de verkoop van de op één na mooiste 964 Carrera 4 Cabrio van Nederland... :lol:

11 okt 2008 12:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]