[/quote]
Nounou...welkom op het forum!
Ik heb helaas geen up to date informatie over wat er gebeurd met 912/912E prijzen in Europa.
Bert[/quote]
Wel , zo welkom voel ik me hier ZEKER niet !
iedereen is hier dikke vriendjes met persoon Kristof zeker , en "vriendjes" worden beschermd ..
IK heb wel up to date info kwestie prijzen 912E ,
De witte waarvan Bert hierboven spreekt in Holsbeek , ik heb de auto nooit in detail bekeken , kan dus niet spreken over de toestand van de auto , noch van wat die persoon heeft betaalde , en zeker niet over hetgeen de verkoper eraan verdiende .
Echter , waar IK mijn 912E kocht , en dit is de persoon waarop Kristof hierboven doelt , heb ik wel de meeste 912E's bekeken , en weten verkopen ,
prijzen lagen daar van 6.500 voor een gewone coupé , 7.000 euro voor een roestvrij exemplaar met schuifdakje , tot 12.000 voor een perfect roestvrije coupé met schuifdak in ORIGINELE lak , héél netjes en degelijke auto , dus zeker géén extreme bedragen zou ik zeggen .
Zeker als je de prijzen die je er in States voor dient te betalen volgt , zo spotgoedkoop als men hierboven doet uitschijnen gaan die auto nu ook weer niet ! en als je dan meetelt wat de verscheping , verzekering en invoer kost ...
Trouwens , waarom dient er iemand anders z'n rekening gemaakt te worden , iedereen is toch vrij ZELF z'n auto ginder gaan aan te kopen , of containers te gaan vullen op de swapmeet , niemand die u tegenhoudt , toch ??
Ik heb er ooit over gedacht , maar ik was zo verstandig genoeg dit aan de mensen met kennis van zaken over te laten , en ik ben zeer tevreden met het geleverde werk , en benijd niemand voor hetgeen er aan verdient wordt !!
PS 10.000 euro is plus minus 400.000 oude Bfr
440.000 oude Bfr is meer 11.000 euro ,
hopelijk is de toon op deze site niet overal in deze toon , anders is het leuke er snel af ,