Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:30

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Kweenie, Cayenne T 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Wat een ongelooflijk kickuh bak!!! Rest maar 1 woord: GEFELICITEERD!!

14 okt 2008 22:32
Profiel
Bericht 
Mooie bak hoor, alleen hij lijkt inderdaad erg hoog op z'n pootjes te staan :lol:

15 okt 2008 20:25
Profiel WWW Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
kweenie hoor, zo'n zwarte patser bak. en dat in deze tijden.... nou ja, chacun son meug.

15 okt 2008 20:29
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Kweenie schreef:
Permanent in sportstand rijden zal mijn vrouw niet op prijs stellen. :?
Wat doet de 1e verlagingsstand dan?? :?: gaat die soms ook 2,5 cm verlagen maar met dempers nog in de normale of comfort stand? Als dit zo werkt, dan zou dat mogelijk een betere optie zijn. :wink:

De veringstanden werken als volgt:

Je hebt:

1. Het laadniveau, deze werkt alleen als je stilstaat en is het laagste niveau. Zodra je gaat rijden gaat hij 1 niveau hoger namelijk Laag ofzoiets. Je kan hem wel op laadniveau houden maar dan moet je een dure chip e.d. daarvoor kopen (uiteraard 3th party). Zo kan je hem dus permanent verlagen d.m.v. een nieuwe aansturingschip voor de luchtvering.
2. Het laagniveau, gewoonweg 1tje hoger als laadniveau
3. Het normale niveau, wel.. gewoon normaal :P
4. Hoog niveau, nog hoger
5. Special terrain, veels te hoog, deze schakelt ook boven de 30kmh ofzoiets weer naar het hoge niveau, is uiteraard voor terreinrijden.

Welnu komt het "ingewikkelde", namelijk het automatisch aanpassen van de hoogte n.a.v. de gereden snelheid.
-De hoogstand gaat ook automatisch naar normaal maar ik weet niet meer bij welke snelheid (de Cayenne van m'n Pa is even in Oostenrijk :shock: )
-Wanneer je boven de 160 rijdt (o.i.d., zie handleiding) gaat hij naar het lage niveau.
-Wanneer je boven de 240 (ofziets) rijdt gaat hij naar het "laadniveau" omdat hij anders wegvliegt ofzo :P.

Of je hem op Comfort/Normal/Sport zet maakt volgens mij niks uit voor de hoogte alleen de stugheid van de luchtvering, afgezien dat het ruk rijdt op comfort met de auto heel hoog...

Als ik ergens fout zit, verbeter me dan zonodig ;)

17 okt 2008 13:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Je doet de cayenne weer vlot van de hand, niet bevallen of komt er iets mooiers. :roll: Succes met de verkoop i.i.g.

18 dec 2008 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
TD (zonder I) schreef:
Je doet de cayenne weer vlot van de hand, niet bevallen of komt er iets mooiers. :roll: Succes met de verkoop i.i.g.

De Cayenne Turbo bevalt perfekt, maar ik heb een aantal auto's en persoonlijke omstandigheden leiden er helaas toe dat het op dit moment beter is er één en liefst de meest waardevolle auto weer te verkopen :cry:
Heb ook mijn 08/'04 Subaru Outback 3.0R Exe te koop gezet, mocht de Subaru eerst verkopen, dan blijft de Cayenne mogelijk toch.

Dus mocht iemand interesse hebben in een hele nette origineel Nederlandse dealer onderhouden Cayenne Turbo uit 2005 met slechts ca. 56.700 Km..........neem contact op

18 dec 2008 15:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2