Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
ik stoor me vooral aan van die oudere jongeren die hip willen doen op hun 40e en dan met een snorfiets 65 km p/u gaan rijden op het fietspad...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 okt 2008 20:35 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ik fiets ELKE dag naar m'n werk,weer of geen weer. 160 meter..........
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
14 okt 2008 20:41 |
|
|
Lydia
|
Een echte die-hard ben je, André!
Als je net zo fietst als dat je Porsche rijdt ...
|
14 okt 2008 21:48 |
|
|
Kweenie
|
Als je echt voor L@L wilt rijden, dan heb ik een betere optie: BMW C1
Is inmiddels een verzamelobject, dus houdt zijn waarde.
Ik gebruik hem af-en toe voor boodschappen ritjes overdag naar stadscentra, lekker langs de stoplicht rijen/files, overal parkeren.
Ik heb zelden zoveel pret met een motor gehad, zonder helm met stereo, handvat en zadel verwarming, open dak en bagageruimte.
Iedereen kijkt je tegemoet en na , wat ze denken....interesseert me geen moer, ik heb lol.
|
14 okt 2008 22:00 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Daar gaat het om, sch##t aan wat iedereen denkt. Wel een lelijk ding.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
14 okt 2008 22:17 |
|
|
horn
PF #57
|
is idd wel een cool ding. ooit als leen meegehad van de bmw garage. niet mooi, wel gaaf om te hebben. In duitsland zie je ze veel.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 okt 2008 23:06 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
In Parijs zie je ze ook erg veel rijden!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
14 okt 2008 23:13 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Snap nog altijd niet dat op die dingen geen helm verplicht is
Als je valt en je komt een obstakel tegen dat tegen je hoofd komt, ik zou er niet aan denken om op zoiets te rijden zonder helm.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 okt 2008 0:06 |
|
|
horn
PF #57
|
is gewoon een tweewiel auto...
|
15 okt 2008 7:29 |
|
|
ppp 356
|
Dat zeggen ze, en zo is hij ook gehomologeerd.
Neem nu maar eens dat je ten val komt ter hoogte van een uitstekend obstakel, dan heb ik toch liever een helm op.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 okt 2008 8:24 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
IMO 'n levengevaarlijk apparaat rijdt nl niet als 'n motor en al zeker niet als 'n auto ....
... leuk voor rechtuit - maar fatsoenlijk en veilig 'n bocht kunnen nemen is er niet bij
|
15 okt 2008 9:40 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Hij is besteld hoor !!!!
Het is een zwarte Vespa S snor geworden.
Hij wordt maar iets opgevoerd tot max. 40 km/h. Er komt een duoseat zadel op ook. (standaard zit er een 1-zits op)
|
15 okt 2008 11:55 |
|
|
ppp 356
|
Nu heb ik hier al wat gelezen over de helmplicht, maar hoor hier vandaag dat in België er ook helmplicht is op een bromfiets van 25km/u.
Veel succes met de Vespa, de mijne gaat vandaag in de verkoop want mag straks mijn nieuw speelgoed gaan ophalen.
|
15 okt 2008 11:57 |
|
|
porscheware
|
En wat is dat dan .... ?
|
15 okt 2008 12:00 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
15 okt 2008 12:09 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Welke???
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
15 okt 2008 12:17 |
|
|
ppp 356
|
Ik heb Linda laten kiezen....................de keuze was snel gemaakt
|
15 okt 2008 12:25 |
|
|
porscheware
|
Mooi hoor, maar blijf op de snelweg lekker in m'n auto zitten.
|
15 okt 2008 12:26 |
|
|
ppp 356
|
Ik zie ze inderdaad elke ochtend en avond stil zitten in hun wagen op de snelweg.
Heb dit ook jaren gedaan, maar ondervind dat het mij steeds zwaarder en zwaarder valt om tijdens de spits nog de wagen te nemen. Krijg ook het gevoel dat ik tijdens de ritjes 's avonds en in de weekend ook terug meer en meer van de wagen begin te genieten.
We zullen zien binnen enkele maanden hoe verslavend of net niet de Vespa gaat werken.
|
15 okt 2008 12:43 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Dat is niet meer nodig door al die opwarming van de aarde tegenwoordig. Eigenlijk allemaal gezeik en wij krijgen het een stukje warmer op aarde. Lekker toch
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
15 okt 2008 20:37 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Uhh...
Binnenkort een Vespa meeting at Luna's....
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
15 okt 2008 21:00 |
|
|
ppp 356
|
Is het ook goed als het van de Piaggio groep is
|
15 okt 2008 23:06 |
|
|
porscheware
|
Damn, levertijd 3 weken. Ik ben niet de enige die hip wil doen ....
|
19 okt 2008 13:09 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
als jullie zoeken voor wat sneller en stuer, liver dan een Vespa, kijken naar dit soort monster: top 190km/u, zeer confortabel, en .....trouwens, best verkocht maxiscooter in Italie (land van Vespa's???)
_________________________________________ crazy italian........
|
25 okt 2008 10:52 |
|
|
ppp 356
|
Te modern van looks voor mij
|
25 okt 2008 11:41 |
|
|