Auteur |
Bericht |
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Jorn, Thijs,
Ik heb er zin in! Zondag lijkt nog steeds een mooie dag te worden met 0% regekans!!. (nu.nl)
Ben wel benieuwd wie de nog onbekende derde fotograaf is? Of lees ik ergens overheen.
Mijn idee: gewoon een leuke rit, even lekker wat eten, jullie je foto's laten maken en ik heb weer een prima zondag gehad!
De auto moest toch weer eens een keertje lekker warm gereden worden. LAng stilstaan is nooit goed!
btw... de route zoals op de site van Jorn te zien is, is wel vrij lang? Ach, een goed pressiemiddel om ons Porschewaardig te laten rijden (vlotjes dus)
Mensen met de 993TT en 997TT KOM OP! De line-up moet wel compleet zijn!!!
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
15 okt 2008 8:23 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Ja, het KNMI lijkt positief gestemd over de 19e... Het is nog maar even afwachten of het zo blijft, al zal een klein spatje regen hopelijk de meesten niet tegenhouden . Overigens heb je nergens overheen gelezen, de andere twee fotografen zijn vrienden van Jorn, die overigens ook bij Cars & Coffee waren laatst.
Ik denk dat dit niet meer gaat lukken; Dan nog maken we er gewoon een leuke dag van met een leuke photoshoot met een tiental Porsches; dat moet er ook erg gaaf uitzien op de foto's
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
15 okt 2008 9:15 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ik ga ook langskomen. Lijkt me mooi om eens een rijtje turboooooos naaast elkander te zien staan.
En de andere P's natuurlijk ook, ik zal zorgen dat m'n geheugenkaartje in de camera leeg is.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
15 okt 2008 19:27 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Goed man! Wil je nog wat verdere info erover hebben?
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
15 okt 2008 19:32 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
In de eerste post staat het verzamelpunt en tijdstip. Auto mee, tank gevuld, camera mee, portemonnee mee.... is er nog meer wat ik moet weten?
Is het handig als de route vantevoren wordt gegeven, kan ik 'm even printen of rijden we gezellig achter elkaar aan?
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
16 okt 2008 8:56 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Onder enig voorbehoud ga ik proberen om iets te organiseren, zodat ik er alsnog even bij kan zijn. Zou toch wel gaaf zijn om alle versies op een rij te krijgen!
Inclusief die Bug-killer!
|
16 okt 2008 9:42 |
|
|
amandus
Timeless
|
Mag ik mee , kan ik niet mee , das balen
_________________________________________ Timeless objects
|
16 okt 2008 9:44 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Geweldig Dan zijn in elk geval alle Turbo's t/m de 996 compleet!
Nu nog even snel een 997TT zien te regelen
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
16 okt 2008 14:52 |
|
|
Nickk
911 (996) TurboRidderkerk
|
Ik ben van de partij!
|
16 okt 2008 19:22 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Toppie Nick, weet je toevallig al of je een bijrijder hebt?
|
16 okt 2008 19:27 |
|
|
Nickk
911 (996) TurboRidderkerk
|
Is een bijrijdster ook goed?
|
17 okt 2008 19:27 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Uh.. tuurlijk
|
17 okt 2008 22:20 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Zal er morgen helaas niet bij kunnen zijn.
Veel plezier morgen en een mooie fotoshoot!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
18 okt 2008 22:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik ben er wel ... als is het maar om 1 van d(i)e fotografen op de plek van bestemming te krijgen
Je ziet vanzelf wel wat je gemist hebt
|
18 okt 2008 23:01 |
|
|
DrWatson
|
Als het nog doorgaat ben ik ook van plan om even langs te komen. Ik moet wel om 14:00 uur weer thuis zijn. Ik kom met de turbo van m'n broer. Hier ook wel bekend als Sherlock
|
18 okt 2008 23:09 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Het wordt wel even zwoegen morgenochtend, ik moet morgen de auto nog ophalen en wassen... nadat ik eerst alle rotzooi vanvanavond heb opgeruimd... ik had gasten.
eerst maar eens even opzoeken waar het ook al weer was en hoe laat
tot morgen!
elders zijn opklaringen en blijft het droog. Verder komt er morgen vanuit het zuiden geleidelijk meer zon en het wordt 15 graden
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
18 okt 2008 23:52 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ik kijk gewoon ff uit mijn raam, dus dat is makkelijk!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
19 okt 2008 0:58 |
|
|
Koos Spee.
Flitsend!
|
Ik zal eens kijken of ik vandaag ook wat mooie foto'tjes kan maken.
Tot straks
|
19 okt 2008 8:55 |
|
|
ER
|
Gisteravond en vannacht erg onrustig geweest in en om Den Bosch. Ga nu even pitten maar de plicht roept daardoor vanmiddag...
Het gaat me helaas niet lukken om erbij te zijn. Volgende shoot hopelijk buiten mijn dienstweekend om.
Maak héél veel plezier en mooie pics!
E.
|
19 okt 2008 9:29 |
|
|
DrWatson
|
Jammer ER. Ik had het wel leuk gevonden om weer eens een 993TT in levenden lijve te zien.
Het lukt me trouwens niet meer om de auto te poetsen denk ik, maar hij is nog redelijk schoon.
|
19 okt 2008 9:33 |
|
|
ER
|
Ik ben aan poetsen nog niet eens toegekomen..... Volgende keer beter.
|
19 okt 2008 9:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Neem van mij aan dat dat (ondanks de geringe opkomst) gelukt is ....
... was wel errug druk op Neerlands Autobahn
|
19 okt 2008 16:40 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Het was echt geweldig leuk!! In Scheveningen ongeveer 16 Porsches??
We uploaden de foto's op FlickR.com
*** Restaurant...
Had toch echt gereserveerd...
|
19 okt 2008 17:17 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Over Flickr gesproken, zie de foto's van Briant Murphy op http://www.flickr.com/photos/briantmurphy/2324684519/in/photostream/
Erg gave foto's!
_________________________________________ Ben ff weg....
|
19 okt 2008 17:22 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Hey Jorn en Thijs.
Dank je wel. Prima geregeld en eerlijk gezegd was het bij de Breukelse Nepchinees beter dan bij de eerst chique tent volgens mij. Inderdaad lekker druk op de terugweg
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
Laatst bijgewerkt door Jan A. (997 4S) op 19 okt 2008 17:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 okt 2008 17:43 |
|
|