Ik was er zelf niet bij, maar heb je misschien nog meer foto's van die 997 turbo? Hij komt mij namelijk heel bekend voor .
Marc
22 okt 2008 10:21
Jorn
Friesland
[quote="kaldenbach"]Zal ik de foto's naar Arnoud sturen?
22 okt 2008 12:36
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Is prima hoor, maar je mag er hier ook wel een paar plaatsen.
Dan zie ik ze vast eerder .
22 okt 2008 15:22
Jorn
Friesland
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
22 okt 2008 16:22
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Dank je wel, Jorn. Enkele zijn hier al eerder voorbij gekomen.
Mooie foto's hoor!!
22 okt 2008 17:16
acoertjens
930
Breda
Porsche turbo rit
Hallo Jorg en je andere twee vrienden die erbij waren ( sorry dat ik de namen ben vergeten) Van ons ook de nodige bedankjes voor de mooie fotos`s die zondag gemaakt zijn, zijn er foto`s te vinden die door die andere fotografen in Scheveningen gemaakt zijn , jammer dat we niet meer mee zijn gegaan voor een het ettentje , we hadden een afspraak zodat we weer optijd in Breda moesten zijn. Die grijze Carrera S4 993 is trouwens ook een toffe bak, ik vind zoiezo de 993 het mooiste model, maar smaken verschillen, zeker tot een volgende keer ,
Groetjes Ad & Annelies
Wat een heerlijk topic. Ik heb op mijn gemakje alles even lekker bekeken en er zitten sommige echt hele fraaie platen tussen. Veel mooie (herfst)kleuren. Echt genieten geblazen. En ja natuurlijk ook schitterende wagens!!!
24 okt 2008 19:54
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Porsche turbo rit
acoertjens schreef:
Die grijze Carrera S4 993 is trouwens ook een toffe bak ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum