Beste liefhebbers,
Inmiddels druk bezig om mijn porsche 968 welke ik al heb voorgesteld in het topic:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=20415 in NL ingevoerd te krijgen.
Dit blijkt nog lastiger dan ik al dacht.... oa naar aanleiding van wat ik op dit forum hierover heb kunnen lezen echter ben ik het onderwerp banden nog niet tegengekomen.
De TUV eist namelijk het volgende:
Wederom uw vraag bij de duitse keurmeester neergelegd, maar de door u gemonteerde banden zijn niet door Porsch evrijgegeven.
Voor de assen gelden de volgende banden
Bridgeston S-02 N3
Continental Sportcontact 2N2
Michelin MXX 3 Pilot SX N0
Pirelli P-Zero Direzionale N2/Asimmetrico N2,
Bandenmaat vooras 225/45/ZR 17
Bandenmaat achteras 255/40/ZR 17
Met vriendelijke groet,
TÜV NORD NEDERLAND B.V.
Is iemand hiermee bekend? Ik heb nog geprobeerd andere banden voor te stellen welke geschikt zijn, alleen zonder N codering. Maar dat mocht niet baten... ik weet het even niet meer.
Kan ik wellicht iemand zo gek krijgen om een set velgen + banden (met de afmetingen en banden zoals boven omschreven) uit te lenen aan mij(uiteraard tegen een vergoeding of een leuke rit als ie op kenteken staat). Er wordt niet eens mee gereden... de keuring vindt plaats bij Porsche service Haaglanden in Nootdorp en zij zullen de velgen wisselen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen zodat ik op korte termijn de auto langs de RDW kan brengen.
Groeten Jeroen