Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 19:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
Bericht 
Ewout en Leo is nog vroeg hoor, :oops: eerst maar even een sterke espresso nemen. :wink:

25 okt 2008 8:31
Bericht 
Blindje, koppie hoog en denk aan wat er gaat komen. :idea:
Doet inderdaad wel raar als je de auto weg ziet rijden, maar verheugde mij dan al op het volgende, n.l. de andere gaan ophalen. :D 8)

25 okt 2008 8:37
Moderator
PF #57
Bericht 
Ewout schreef:
Doe mij eens zo'n bakkie uit dat nieuwe apparaat van je Horn, als het lekker is ga ik er ook maar eens een kopen.

De bonen Saeco staat thuis en is niet nieuw. Bevalt wel al jaren goed. Daar kan ik je nu een kopje van geven. Of twee.

De Nespresso op de zaak is nu twee dagen in gebruik en bevalt ook. Bestelde donderdag om 16.00u via internet 100 cupjes in verschillende smaken en die lagen vrijdagochtend om 9.30u op mijn buro. Topservice (betaal je overigens ook (te veel...) voor). Maar de koffie is heerlijk!!

Afbeelding

Mijn voorkeuren tot nu toe:
Ristretto, Arpeggio, Cosi (zachter) en de Lungo Vivalto. En de Jinogalpa (special 2008)

Afbeelding

25 okt 2008 9:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Nespresso is top voor een snelle bak.Ik ben inmiddels na 3 jaar gebruik alleen nog maar aan de decaffeinato.Prima bakkie zonder de caf.Toch weer beter voor het gestel.
Maarja zoals met alles,ieder z'n meug :wink:

25 okt 2008 9:10
Profiel
Bericht 
Goedenmorgen allen, op één na ! :lol:

25 okt 2008 9:29
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Moggûh allemaal. De Ristretto heeft mijn voorkeur. Prima bakkie.

25 okt 2008 10:47
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Mogguh koffieleuten :D Geniet van het zonnetje vandaag. Ik ga zo maar weer lekker een stuk rijden langs de Vecht 8)

25 okt 2008 11:03
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Tja, ik was vanmorgen al druk met allerlei dingen in huis waar ik door de week gewoon niet aan toe kom. Maar ik ben er wel, hoor!

@ Marcel: no worries, ik heb niet zo'n teer zieltje en van jou kan ik het wel hebben, hóór! :wink: We nemen vanavond samen een borreltje, goed?

Voordeel van je Porsche verkopen is dat je straks weer lekker een andere en wellicht mooiere gaat op halen. Maar ik snap jouw gevoel heel goed, hoor!

Hier schijnt de zon aan een strak blauwe hemel. En heel weinig wind. Nog even naar Appie voor de boodschappen en dan naar het strand met de meiden en Rakkertje! Daarna lekker opwarmen met thee met rum! Jaaaaa, die tijd is er weer!

Fijne zaterdag, allemaal!

25 okt 2008 11:13
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Op het nippertje nog: goeiemorgen.
Ben wat laat omdat ik net de auto heb verkocht......................

nee niet de Boxster maar de Bora :D , dus boxy&boraman is niet meer........ :(

25 okt 2008 11:46
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
gast schreef:
Auto reed een half uur geleden richting Tilburg. Ben maar even in de tuin aan werk gegaan. Fisherman friends gevoel moest even wegebben.

Kan nog niet echt aan een andere denken Wim. Stom eigenlijk he.

Ik moet er bijna van huilen... nicht :twisted: :lol: Het is maar een auto die plaats moet maken voor een veel mooiere!!!!! Ben benieuwd!

25 okt 2008 12:04
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goedendag allemaal,

Even buiten de openingstijden om, maar ik moet even wat kwijt. Ben net bij het dierenasiel geweest en volgende week zaterdag kan ik 2 katers (broertjes) van 7 jaar ophalen. Dus komende week op stap voor kattenbakken, korrels, voeding, speeltjes.

PS - ristretto, arpeggio en roma voor het echte wakker worden
Livanto, capriccio en volluto (en ook de special club Jinogalpa) voor de iets zachtere espressoos.
De decaf intenso is trouwens ook lekker.

Ik sprak vorige week met een verkoopster bij Nespresso. Andere koffiemakers maken de koffie decaf door te werken met chloor en zo. Nespresso doet het alleen met water. Kost wat meer tijd en bewerking, maar de smaak blijft beter.

25 okt 2008 15:47
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Goeienavond allemaal,
Ik weet dat het nog veel te vroeg is maar wij hebben hier thuis tijdens het eten het eerste flesje soldaat gemaakt.
Net de kinderen op bed gelegd, en nu beginnen papa en mama aan de tweede :drunken:
Voor jullie staat er ook wat klaar op de bar.
Fijne avond en voor sommigen: tot morgen in Den Haag! :)

25 okt 2008 20:33
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
zit al aan het eind van de eerste Moet. Daar blijft het bij. pappa gaat golfen om half 7 morgenochtend... :shock:

25 okt 2008 21:40
Profiel
Bericht 
Vanmiddag een uurtje met die dikke kont gereden. Zonnetje, bijna lege snelweg, lekker muziekje en adrenaline door mijn lijf!

Effe een glaasje doen dan maar, Marcel? :wink:

25 okt 2008 22:32
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Goeie morgen forummers,
horn schreef:
pappa gaat golfen om half 7 morgenochtend... :shock:

Jouw ogen zijn zeker nog een stuk beter dan die van mij, of heb jij ergens een paar fluoriscerende golfballen op de kop getikt?
Hier in Nieuwerkerk is het nog donker...
In elk geval veel plezier.
Voorlopig is het hier nog droog.
Straks weer even een lekker stukje rijden. :drive:

26 okt 2008 7:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Goedemorgen, alweer op, en aan de koffie.
Vandaag gaat de hardtop op de Boxster het is wintertijd...... :evil:

26 okt 2008 9:12
Profiel WWW
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Ik had gisteren om 01.00 uur mijn telefoon een uur terug gezet, vanmorgen stond die 2 uur vroeger. Gaat blijkbaar vanzelf bij een N95?

Hier regen en storm. Hopelijk is het wat beter weer bij Auto's en Koffie!

Fijne zondag, allemaal!

26 okt 2008 9:59
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
Ewout schreef:
Goeie morgen forummers,
horn schreef:
pappa gaat golfen om half 7 morgenochtend... :shock:

Jouw ogen zijn zeker nog een stuk beter dan die van mij, of heb jij ergens een paar fluoriscerende golfballen op de kop getikt?
Hier in Nieuwerkerk is het nog donker...
In elk geval veel plezier.

ofwel:
Afbeelding

:D

26 okt 2008 10:03
Profiel
Bericht 
Blijf je in ieder geval droog met dit weer! :wink:

26 okt 2008 10:06
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal.

Hopelijk wordt vandaag beter dan gistermiddag. Was op weg naar huis met de Ford, kwam langs de benzinepomp dus even volgetankt, rij de laatste 500 meter naar huis. Met dat ik de motor afzet denk ik: er klopt iets niet. Heb ik E95 getankt in plaats van diesel :evil: :shock:

Zal 'm morgen maar even op laten halen door een garage, kunnen ze de tank leeghalen en leidingen schoonblazen. Gisteravond nog een familiefeestje dus ik werd gelijk gepest door al m'n oude ooms :?

In ieder geval een fijne dag allemaal en ik ga vandaag wel even op pad in de P om de frustratie om m'n eigen oenigheid eruit te rijden.

26 okt 2008 10:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
gewoon de tank zelf leeghalen :!: (darmje erinsteken, even aan zuigen, en laten lopen in een bidon (niks inslikken hé) moet niet helemaal leeg)

en dan gewoon terug diesel erbij een paar liter benzine kan geen kwaad op een volle tank .....

('k heb dat ook eens voorgehad met m'n audi 80 :wink: )

26 okt 2008 10:22
Profiel
Bericht 
Moguhh allen vanuit een winderig Zeeuws Vlaanderen, en geniet van de koffieklets. :wink:

26 okt 2008 10:34
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Moggûh allemaal. Het wordt een lange dag vandaag. :) Wat een werk om al die klokken weer gelijk te zetten. Gelukkig gaat het bij sommige automatisch.

26 okt 2008 10:34
Profiel WWW
Zeist
Bericht 
ironpatje schreef:
en dan gewoon terug diesel erbij een paar liter benzine kan geen kwaad op een volle tank .....

En wat als er al bijna pure euro in het systeem zit. Kan het dan ook geen kwaad? Heb geen zin om 'm in de soep te rijden.

26 okt 2008 10:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
mijn audi 80 was een oude wagen (11 jaar ozo), en ik heb het risico genomen, nooit last gehad, zelfs (op aanraden van een garagist) in de winter naft bij de diesel gedaan :!: :!:

maar ik weet niet hoe dat zit bij een Ford, bij twijfel, even vragen aan een garagist, of bij iemand die er iets van afweet (misschien hier op het forum :?: )

26 okt 2008 10:57
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 172  Volgende