Auteur |
Bericht |
Stijn van Kooten
|
Dat is niet meer nodig door al die opwarming van de aarde tegenwoordig. Eigenlijk allemaal gezeik en wij krijgen het een stukje warmer op aarde. Lekker toch
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
15 okt 2008 20:37 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Uhh...
Binnenkort een Vespa meeting at Luna's....
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
15 okt 2008 21:00 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Is het ook goed als het van de Piaggio groep is
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 okt 2008 23:06 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Damn, levertijd 3 weken. Ik ben niet de enige die hip wil doen ....
|
19 okt 2008 13:09 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
als jullie zoeken voor wat sneller en stuer, liver dan een Vespa, kijken naar dit soort monster: top 190km/u, zeer confortabel, en .....trouwens, best verkocht maxiscooter in Italie (land van Vespa's???)
_________________________________________ crazy italian........
|
25 okt 2008 10:52 |
|
|
ppp 356
|
Te modern van looks voor mij
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
25 okt 2008 11:41 |
|
|
porscheware
|
en te snel.
|
25 okt 2008 14:06 |
|
|
ppp 356
|
Dat heb je zelf onder controle
|
25 okt 2008 16:05 |
|
|
porscheware
|
Niet echt; daarom wil ik een snor scooter en rijd lekker op het fietspad.
|
25 okt 2008 16:10 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
vanmiddag bezoek aan HD dealer: dit gezien..........
nu moet ik beslissen: scooter weg, Kawa weg, en dit kopen?
|
25 okt 2008 19:36 |
|
|
ppp 356
|
'k weet niet waarvoor je de scooter gebruikt, maar als het is waarvoor dat ik hem gebruik " snel door de files", denk ik niet dat het een handig ding is.
Voordat ik de Beverly gekocht heb ban ik ook bij de HD dealer geweest en toch maar niet gedaan.
Is het puur voor fun en rustig cruisen, zou ik het zeker doen. Enkel als ik een HD koop, wil ik een springer vork
|
26 okt 2008 1:36 |
|
|
Lydia
|
Ik kwam deze tegen, volgens mij word je te veel afgeleid om nog veilig te kunnen rijden:
|
26 okt 2008 13:57 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
En wat exact is die stok achterop?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 okt 2008 15:00 |
|
|
Lydia
|
| | | | Citaat: People owning an ordinary scooter outside of Europe cannot be labeled as geeks as there is much more to the definition of geeks. Ask the creative team of guys behind the revolutionary product that mars the pool of run-of-the mill vehicle. Here what you are seeing is a PC crammed onto a two-wheeler vehicle with a 1.2 GHz Mini-ITX motherboard, 1GB of RAM, a 2GB SSD, Bluetooth, and wireless internet connectivity into the frame along with a TV and radio tuner, 8″ LCD touch screen, GPS, web cam, system status monitor, a mobile PVR plus an electric guitar PC uplink.
This gives you a freedom to surf the internet while making Skype calls, propagation your own pirate radio station, executing as a mobile Wi-Fi hotspot, watching TV, checking your GPS and playing guitar while you sail down the boulevard. Sounds like a wild fun to me but I doubt its safety. For more information, check out the project page. Touch space with them for building your own engineered scooter.
| | | | |
Een soort van antenne denk ik?
Ik kan het niet lezen, zo klein. Leeftijd, hè?
|
26 okt 2008 15:29 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
mijn maxiscooter is wel handig, ondanks de 220 kg kan wenden beter dan een HD, is redelijk zuinig (20km/l), en zoals gewensd, je kunt ook knop- schakelen (met linker hand).
Verder, wind-screen en spiegels zijn electrisch, en dus in de files kunt je gemakkelijk de spiegels inklappen.
Nog een sterk punt: 2 integrale helmen passen onder de zadel, en jouw boodschap gemallijk in de achterkoffer.
Ik ga vaak naar werk op de scooter, en het valt me prima.
Maar het is geen motor, en is een Suzuki, geen HD ! qua allure mis je dus veel, altijd....
|
26 okt 2008 18:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hier wat groter:
Een antenne dus...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
26 okt 2008 21:36 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Duidelijke keuze lijkt me.
Top fiets
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 okt 2008 21:42 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Erick, bedank: wat zou je kopen, een classic of een "normaal"?
Een witte of een zwart?
dit meisje bij MotorPlaza ontmoet: mijn hart klopt nog steeds!
|
26 okt 2008 22:07 |
|
|
porscheware
|
Wat duurt het lang voor ik 'm heb zeg ....
Het is weer drama deze week hier op de Molenlaan, met de auto geen doorkomen aan.
|
29 okt 2008 23:44 |
|
|
drknauf
|
tuurlijk
hoezo de baas deze brommert
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 nov 2008 19:04 |
|
|
drknauf
|
zoomert, deze is pas cool
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 nov 2008 20:06 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
kan je misschien kopen, ipv die Porsche Mtb....... (t'is toch maar 500m per dag )
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
11 nov 2008 20:13 |
|
|
Frank
cms020
|
deze al langsgekomen ? vespa piaggio mp3, mag je op met autorijbewijs.
wat zullen die motorrijders hier van denken, sta je toch lachend naast ze voor het stoplicht, zonder dat je dat overbodige motor rijbewijs hebt hoeven halen.
_________________________________________ porsche, je weet toch.
|
11 nov 2008 20:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
3WD aandrijving
_________________________________________ Timeless objects
|
11 nov 2008 21:07 |
|
|
Frank
cms020
|
ja, met beenlappen
_________________________________________ porsche, je weet toch.
|
11 nov 2008 21:31 |
|
|