Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 18:34

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Ook goedemoguh. Staat Forumtijd nog op zomertijd trouwens?

Hier in Nijmegen volgens mij heel helder, maar ook slechts 3 graden, brrr.

Een koffie gaat er nu zeker wel in; ik zal die pot wel weer even bijvullen :wink: .

Werk ze allen!

28 okt 2008 7:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Bericht 
Mogge,Zomertijd kan je zelf bijstellen in je profiel :gmt + 1 :lol:

28 okt 2008 8:01
Profiel
Bericht 
Rodger that! schreef:
Zuug, ik ben al blij dat ik vooruit naar me scherm kan kijken :twisted: en ik dacht dat dat een besloten feestje voor jullie buitenlandgangers was : :shock: .
Ik wacht ff me nekkie af.... kreeg net warme kersenpitten in mijn tere nekje gelegd :roll:

neheeee niet besloten feest roger..... maaareee beterschap :wink:

28 okt 2008 8:04
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Loud & Clear, mission completed Rodger! :lol:

28 okt 2008 8:04
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Hier is het verre van helder weer. Ik werd om 4 uur wakker door een knetterend onweer boven zee. Stortregens. Komt allemaal jullie kant op, helaas!

Ik krijg vandaag leuke mensen op mijn werk, dus ik heb er weer zin in!

@ Marcel: dank je voor de thee, dat maakt weer een boel goed! :wink:

Fijne dinsdag, allemaal. En werk lekker!

28 okt 2008 8:48
Bericht 
Moguhh allen, koffie kan ik zelf zetten hoor ik, hier worden alleen maar de vrouwen verwent. :twisted: :wink:

Hier verder prachtige blauwe lucht en zonnetje, maar wij wonen dan ook weer wat zuidelijker. :D

28 okt 2008 9:03
Bericht 
Sorry blindje, was inderdaad nog niet goed wakker. :oops: :wink:

28 okt 2008 9:31
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goedemorgen of beter gezegd slechte morgen.

Had me lekker genesteld in de trein naar Heerhugowaard, goed boek erbij, mp3-speler aan, vruchtensap bij de AH2go gescoord..... rijdt de trein niet verder dan A'dam centraal wegens blikseminslag verderop. Via een zigzagroute over Haarlem en Hoorn uiteindelijk toch in Heerhugowaard aangekomen. Wat een gedoe op de vroege ochtend.

Toch allemaal een fijne dag en een goede thuisreis voor later op de dag.

28 okt 2008 10:38
Profiel
Bericht 
Klopt Patrick, de bliksem is hier in Uitgeest ergens in het spoornet ingeslagen. Ik heb zelf dik een half uur stil gestaan op de A9.
Toch een fijne dag!

Zie, ik ben heel gevoelig en meelevend :wink:

28 okt 2008 10:54
Zeist
Bericht 
Wat ben je toch een lieve schat :wink:

Wil je een kopje muntthee met een bonbonnetje erbij?

28 okt 2008 11:41
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Is een grappa ook goed? :?:

29 okt 2008 0:04
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Doe maar een levensgrote pils dan! Het is echt geen geintje van de nivea voor het leer! Is me aanbevolen,met de opmerking,als het goed is voor onze huid,dan is het ook goed voor een koeienhuid 8) En idd,ik heb het nu al een paar jaar gebruikt en het leer blijft prachtig :shock:

29 okt 2008 0:06
Profiel Facebook 
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
gast schreef:
Ik rommel ff wat onder de bar....... Jep, hebben we ook. Even proefen want ik ken dat spul niet..... mmmm, waar smaakt dat nu weer naar. Help me ff radtdi

Tsja...waar smaakt dat naar... Heb vorige week uit Italie een fles Olivetto, mijn favoriet, meegenomen. Is gestookt van oliiven... Sterk, beetje bitter, maar wel errug goed... ook tegen verkoudheid..

Ik blijf die nivea trouwens vaag vinden, Arenarood...

29 okt 2008 0:12
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Marcel geef me d'r nog maar een,ze geloven me toch niet hier :wink:

29 okt 2008 0:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
het is weer zo ver :arrow:

Afbeelding

:D

29 okt 2008 5:02
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
ook goedemorgen! (al denk ik dan niet direct aan bovenstaand plaatje :wink: ). Wat een kou ineens zeg, het lijkt wel winter. Maar heldere dag, dus ik ben maar eens op de fiets gestapt.

Ik zal voor zowel dames als heren even verse koffie zetten, wat dachten jullie van een lekkere High grown Ethiopia - ik zal vooral bonen van een lekker zonnige zuidhelling gebruiken 8) .

Werk ze allen!

29 okt 2008 8:06
Profiel
Bericht 
tis lekker stil zeg .... allemaal nog slapende?

29 okt 2008 8:25
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Nope... net het krantje gepakt en nu een bakje cappucino maken!!! :lol:

29 okt 2008 8:29
Profiel
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal,

De tuin was vanochtend wit uitgeslagen, als het maar niet gaat ijzelen morgen, dan ga ik voor de race experience naar Zandvoort.

Doe mij maar zo'n High grown Ethiopia koffie. Ben benieuwd??

Fijne dag allemaal.

29 okt 2008 8:48
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Ik heb vanmorgen mijn jongste Latijn overhoord. Heeft ze vandaag een repetitie van. En ze wil haar gemiddelde van een 9 niet omlaag halen! :wink: Dus wat later in de kroeg.

Heb de ruiten van de Twingo moeten krabben, dus zo maar weer op pad.

Ik kreeg gisteravond van een vriend een prachtige armband van Pink Ribbon, helemaal geweldig! En ook nog een goed doel waar ik helemaal voor sta!

Fijne woensdag, allemaal. En werk lekker!

En ik wil vanavond ook wel een Grappa, vaak gedronken op wintersport, word je lekker warm van ... :lol:

29 okt 2008 9:01
Bericht 
Moguhh allen, inderdaad Marcel en lekker hoor. :wink: Moeders heeft vandaag nog een extra dagje vrij, moet ik van genieten. :wink:
En nu eerst even lekker van de koffie genieten. 8)

29 okt 2008 9:02
Bericht 
@Lydia, Heisse Witwe al eens geprobeerd. (Typische vrouwen drankje)

Afbeelding

29 okt 2008 9:06
Bericht 
cabrio wim schreef:
... Typische vrouwen drankje ...

En dat vraag je dan aan mij??? :mrgreen:

Nee, nog nooit gehad. Wel een Marille bij het aprèsski. Die sloeg me na 3 glaasjes al uit de schoenen als ik dan buiten kwam! :wink:

29 okt 2008 9:09
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
brrrrrrr al weer een uurtje buiten geweest terwijl ik normalieter binnen zit

voannochtend de porsche even getracteerd op een warme douche en ze was weer ijsvrij (jaja weet het ruit breuk etc) doe het al 14 jaar zo en tot op heden gooi ik altijd 6 zeg maar :wink:

zo nu eerst een bakke geniet van de mooie dag

29 okt 2008 9:12
Profiel WWW
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Tja, was even wennen om vanmorgen voor het eerst sinds maanden ruiten te moeten krabben. Gelukkig alleen de voorruit, maar de realiteit van een oude auto die altijd buiten staat is dat de binnenkant ook behoorlijk dicht zat.
Toch maar eens gaan experimenteren met anticondens.

Zowel vanochtend als vanavond me aardig verwonderd over de grote hoeveelheden automobilisten die het ondanks (half)donker en dichte mist niet nodig vonden om verlichting te voeren. Helaas is autorijden niet voor iedereen iets wat bewust gebeurt. :roll:
Vanavond zelfs een paar minuten in de file naast een dame gereden die ondanks mijn geclaxonneer het niet nodig vond om te kijken wat er aan de hand was. Uiteindelijk haar aandacht getrokken en haar duidelijk gemaakt dat de lichten aan moesten. Valt ook niet op in het donker om 18:30...

29 okt 2008 20:01
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 172  Volgende