Moet ik het stuur demonteren? De toerenteller krijg ik er niet uit.
25 dec 2004 11:42
horn
PF #57
Als je geen airbag hebt zou ik het doen, kan je er wat makkelijker bij. Als je wel een airbag hebt zou ik het niet doen. Het kan wel zonder je stuur eruit te halen. Rubber (keuken) handschoenen aan (voor de grip) en een beetje wrikken. Moet lukken.
Succes.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 dec 2004 12:19
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
horn schreef:
Als je geen airbag hebt zou ik het doen, kan je er wat makkelijker bij. Als je wel een airbag hebt zou ik het niet doen. Het kan wel zonder je stuur eruit te halen. Rubber (keuken) handschoenen aan (voor de grip) en een beetje wrikken. Moet lukken.
Succes.
Airbag is een kaasie .... contact uit, stekkertje losmaken aan de achterkant en een paar imbus boutjes losdraaien en je haalt zo de airbag uit het stuur .... airbag klapt alleen maar als deze van een stroompje wordt voorzien ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum