Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat er helaas een hoop mensen zijn die géén eigen mening hebben. Ik sprak jouw slotbetoog derhalve tegen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 sep 2008 20:04 |
|
|
drknauf
|
mij maakt he niet uit jongens als er maar plaatjes in staan van porsches dan ben ik blij
kinderhand is gauw gevuld
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 sep 2008 20:17 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dat jij nogal visueel bent ingesteld is genoegzaam bekend Mikey . Off topic: Je zag er overigens wel keurig uit zondag. Deed me denken aan:
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 sep 2008 23:38 |
|
|
drknauf
|
hoe heet die ook al weer dr spock toch
|
10 sep 2008 0:40 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Kapitein van "Love boat",geloof ik
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
10 sep 2008 0:42 |
|
|
drknauf
|
stebing ofzo
|
10 sep 2008 1:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Merril Stubing. Ken uw klassiekers. Vader van Vicky.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2008 6:46 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Geen mening is ook een menig.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
10 sep 2008 8:49 |
|
|
Martini917
Ede
|
Porsche Scene Live
Ik heb sinds kort een abonnement op Porsche Scene Live genomen. Erg leuk blad! Nummer twee ligt ongeveer net 1 week in de winkel en er staan leuke teksten en mooie foto's in. In deze uitgave staat ook een heel stuk over Bob Wollek, Prachtig stuk, om kippenvel van te krijgen. En het blad ligt netjes optijd op de deurmat.
Het blad zit vol verschillende items, eigenlijk voor iedere Porsche liefhebber wel wat, Tuning, classic, race historie, sluit allemaal leuk op elkaar aan en het blad ziet er netjes uit. Ik heb hiervoor mijn 911&PW abonnement opgezegd en ik wens deze jongens veel succes met het Porsche blad.
|
07 okt 2008 13:54 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
911&PW ingeruild voor PSL
hmmm... analfabeet ben je niet, anders kan je hier ook geen berichtjes typen
dan moet het dyslexie zijn
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
07 okt 2008 15:22 |
|
|
Martini917
Ede
|
Jeroen,
Is dit de manier, waarop jij met mensen omgaat?
Ieder zijn eigen mening toch, ik val jou toch ook niet aan?
|
07 okt 2008 15:47 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
en dan ben ik vandaag in een goeie bui
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
07 okt 2008 15:57 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Of nog erger: een 996 tip. Jeroen is altijd wat touchy zo net voor voedertijd
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 okt 2008 16:57 |
|
|
drknauf
|
|
07 okt 2008 18:49 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Hmmm, ik moet zeggen dat ik de 'Nederlandse' bijdragen in editie 2 behoorlijk vind tegenvallen, evenals de kwaliteit van de verhalen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 okt 2008 19:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee. Normaal noemt hij je ook nog geitenwollensokkenl*l... Tja, je wordt niet zomaar forumeikel... Maar 911&PW inruilen voor Porsche Scene Life... Gewaagd...
Een beetje als deze inruilen
voor deze
|
07 okt 2008 21:12 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik heb hem weer in de winkel zien liggen, maar niet meer gekocht. Vond de vorige editie niet zo goed en dan geef ik het liever uit aan een TGM
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
09 okt 2008 15:11 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik heb een mening , ik hou van het Songfestival
The Waltons
Little house on the prairi
En van Isaac de barman van Love boat
_________________________________________ Timeless objects
|
09 okt 2008 17:06 |
|
|
pete 928
968csamersfoort
|
|
02 nov 2008 12:22 |
|
|
amandus
Timeless
|
Gedrochten zijn het Porsche onterend
_________________________________________ Timeless objects
|
02 nov 2008 12:59 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Fotoshop, mag ik toch hopen...
|
02 nov 2008 21:07 |
|
|
drknauf
|
das japanse hype zo je porsche
|
02 nov 2008 22:21 |
|
|
de klassieke 912
Porsche 912 1965 en 1969 Boxster 986S
|
In het november nummmer een restauratieverslag en foto's van de fotoshoot van mijn (ex) robijnrode 912 uit 1965. Heb het zelf nog niet gelezen ...
_________________________________________ 912 Register Nederland - de site voor liefhebbers van de klassieke PORSCHE 912
|
03 nov 2008 14:30 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
En een artikel over de jubi's. Op een van de foto's met line-up van Dinslaken 2008 herken ik mijn eigen jubi . Ik heb ook regelmatig contact met Thomas over de jubi's, leuk om dit artikel bij toeval te ontdekken.
Ik lees het blad anders nooit.
_________________________________________ Het is er een van 911
|
03 nov 2008 18:57 |
|
|
de klassieke 912
Porsche 912 1965 en 1969 Boxster 986S
|
Ik kreeg Porsche Scene Live vandaag keurig toegestuurd omdat mijn ex 912 figureerde in het blad. Moet zeggen dat ik het een leuk artikel vind. Een leuk blad om te lezen!
_________________________________________ 912 Register Nederland - de site voor liefhebbers van de klassieke PORSCHE 912
|
05 nov 2008 22:23 |
|
|