Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 14:21

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Warme voeten in de 3.2 - de footwellblowers 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
911
Bericht Warme voeten in de 3.2 - de footwellblowers
Ik kreeg kreeg niet echt warme voetjes.. :( ..en dat is toch wel lekker bij het open rijden in de winter....

Dus eens even de footwell blowers (zie foto in mijn album) blootgelegd. Deze zitten links en rechts in de beenruimte, tegen de deurposten aan, achter bekledingskapjes (3 parkers vast). Ze versnellen de warme lucht de beenruimtes en ventilatieroosters (links en rechts in het dashboard) in.

Ze hebben eigen zekeringen. Links bleek de zekering defect en slang niet helemaal goed aangesloten meer.

Er zitten nog al wat slangen, en het wordt daar erg heet. Een aantal zaten door die hoge temperatuursverschillen iets te los, dus ook maar even een slagje extra gegeven.

Kleine moeite , groot plezier....weer lekker warm. :D

Groet, Bert.

Laatst bijgewerkt door bert3.2targa op 02 nov 2008 20:55, in totaal 1 keer bewerkt.

02 nov 2008 17:49
Profiel
PorscheForum Rookie
911
Bericht gagaragagagrgaga...
Goeie aanvulling, maar alles draait nog helemaal soepel. Wat een goed spul toch weer he? Inderdaad heb ik er wel wel even opgelet bij vernieuwen van de zekering.

Wat dat betreft nog een aanvulling. ik heb nog even een paar dagen zonder het bekledingskapje gereden, om te zien of de boel niet begon te roken / branden...

Thanks!

02 nov 2008 20:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]