Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:24

Antwoord op onderwerp  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zandvoort, 2e kerstdag? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sjonnie schreef:
De kans is zeer groot dat we ook van de partij zullen zijn. Niet om mijn winterbandjes kaal te rijden maar om wat te OH'en en wat moois te zien. En als we de kans krijgen stappen we wel weer in zo'n auto, da's zeker!

Graag aanvullen wie er nog gaat,

paSCal
John4S
Sjonnie en Bo
....

De beslissing is gevallen, ik kom ook even kijken. Linda vindt dat ik na 2 dagen familie wel een uitje verdiend heb :D

Ik schat dat ik vanuit Antwerpen een kleine 2 uurtjes nodig heb om in Zandvoort te komen :?:

Momenteel kom ik alleen, Linda ziet het niet zitten en wil na 2 dagen famile ontstressen. Als er iemand zin heeft om mee te rijden ik heb nog een zitje vrij.

Is er een wel bepaald uur afgesproken of rijdt iedereen op goed geluk :?:

25 dec 2004 11:24
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:
De beslissing is gevallen, ik kom ook even kijken. Linda vindt dat ik na 2 dagen familie wel een uitje verdiend heb :D

Ik schat dat ik vanuit Antwerpen een kleine 2 uurtjes nodig heb om in Zandvoort te komen :?:

Momenteel kom ik alleen, Linda ziet het niet zitten en wil na 2 dagen famile ontstressen. Als er iemand zin heeft om mee te rijden ik heb nog een zitje vrij.

Is er een wel bepaald uur afgesproken of rijdt iedereen op goed geluk :?:

Met welke auto rij je? :mrgreen:... Anders heb ik zeker wel intresse... We kunnen zowieso wel "samen oprijden", vanaf Breda, waar je immers langs komt! (2 uurtjes is goed te doen ja, zeker met de kerst ;) )

25 dec 2004 11:28
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Als je alleen bent en je kan kiezen tussen een A6 en een RS, is de keuze dan niet snel gemaakt :?:

25 dec 2004 11:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
Jammer PaSCal.....................het wordt de A6 dus!!!!! :lol: :lol: :lol:

Peter- :twisted: -3.2

25 dec 2004 11:33
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:
Als je alleen bent en je kan kiezen tussen een A6 en een RS, is de keuze dan niet snel gemaakt :?:

*ping*.... Zal ff overleggen met de baas hiero (Esther dus), ik mail/PB je wel ;)

25 dec 2004 11:34
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ok.

Maar moet nu nog even een bezoekje gaan afleggen, dus zal niet onmiddelijk kunnen antwoorden maar ga zeker mee naar Zandvoort.

25 dec 2004 11:37
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Have fun vandaag! Het weer schijnt wel mee te werken. Heb vandaag een familiekerst dus blijf lekker thuis achter de geraniums :wink:

26 dec 2004 8:43
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ik wacht al op het gebrom van "2 Daihatsu Cuores" :mrgreen:

26 dec 2004 10:59
Profiel Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:
Have fun vandaag! Het weer schijnt wel mee te werken. Heb vandaag een familiekerst dus blijf lekker thuis achter de geraniums :wink:

Kan ook best leuk zijn Harald;

Afbeelding

Leg gewoon je je hogedrukreiniger erachter en je hebt een prachtige fontein!!!!!!

26 dec 2004 11:22
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht kijken
Ik ook ga ff kijken, weet alleen nog niet met welke Porsche ik kom de oude 356 van mijn zwager of de cabrio.

Eerst maar eens kijken welke van de 2 het warmst is.

26 dec 2004 11:37
Profiel WWW
Bericht 
Voor jullie info, het gebeuren is te volgen via de live pitcam van de website van het circuitpark.

Gr. Gerko

26 dec 2004 13:03
Moderator
PF #57
Bericht 
hoek0201 schreef:
Voor jullie info, het gebeuren is te volgen via de live pitcam van de website van het circuitpark.

Gr. Gerko

Hier dus

26 dec 2004 14:08
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Waar waren jullie forummers was nl. een toch wel hoog forum gehalte en wel:

paSCal
Marcel 2c
Gizmo
sjonnie
Ikke dus
ppp 356
Jaap Brand
Paul van Engelen
Eric V
Patrick964
MS964

En vele forum"gasten" zo ik begreep.

jaja allemaal jongens die hier wel is posten en of alleen maar lezen, die waren heerlijk te vinden op mooie circuit van Zandvoort (de zon was er ook de hele middag), was wel weer een bewogen (haast NPC traditie) middag, man een 996 helemaal aan diggelen in de Nissan bocht, van voren, van achteren, en de rechterkant helemaal in de puinpoeier en krom, tja en dat deed de eigenaar niet eens zelf, die liet zijn broertje ff knallen op een circuit terwijl ie lekker zat te kijken, dat hebbie als je een onervaren Porschepiloot laat knallen. :( , man ff snel tellen al gauw ff 30k schade, jaja en dan niet verzekerd heh.

Verder mooi weer en veel malloten die loeihard gingen met Porsches, zelfs een 928 race uitvoering wow wat een ding.

Verder terug gereden tot Den Haag met een bloedstollende 996 GT3 rs in mijn spiegeltje (die van ppp 356), man wat een ding, wel ff klimmen zeg om erin te komen, en dat nummerbord wow (jaloers als ollander).

Leuk om gewoon ff er tussen uit te gaan, was wel superdruk op de weg, ppp356 had nog een eind te karren toen ik al thuis was.

Laatst bijgewerkt door John op 27 dec 2004 13:25, in totaal 3 keer bewerkt.

26 dec 2004 20:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hoezo waar was ik? Ik heb jou toch ene choco getracteerd, je lijkt wel Marxke van FC de Kampioenen?
Ik wat inderdaad wel een beetje laat, maar wat wil je, alle oma's en opa's van Nederland zaten op de weg. En rond Utrecht zat je ofwel in een echte file ofwel in een kijkfile.
Man man, wat een tijdverlies.
Op Zandvoort zelf ging er eentje dwars in de Tarzanbocht met een hoop zand op de baan als gevolg. Ander gevolg: ff rooie vlag, en toen toch maar doorkarren, maar niet meer met z'n tweeen door die bocht en alleen maar buitenkant bocht....
Mwah, onze Bo heeft toch nog ff lol gehad in een ouwe Targa al navigeiter.
Op de terugweg alweer ellende, voor je daar een beetje op de snelweg bent is er al een uur om.
Zou Olland toch te vol zijn????

26 dec 2004 20:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79
Cuijk ( NB )
Bericht 
:tongue: ja sorry.
Gisteren avond heerlijk getafeld + gedronken tot in de vroege uurtjes en aan het chatten geslagen met een vrouw die vroeger bij mij in de klas heeft gezeten ,,,, en aangezien ik vrijgezel ben en haar toen ook leuk vond bla bla bla enz en z enzzz zzz enz ( ach ja jullie begrijpen het wel)
Heb toch nog ff 1 uurtje in m'n elfje gereden vandaag maar jeetje wat was het mistig hier zeg.
Volgende keer beter.
Leuk dat de forum opkomst zo goed vertegenwoordigd was vandaag op Zandvoort. :wink:

26 dec 2004 20:43
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Het was leuk jullie eens in levende lijven ontmoet te hebben. Zeker voor herhaling vatbaar. :D

Speciale dank aan Pascal voor de koffie en aan John4s voor de begeleiding van het circuit naar de autosnelweg. Trouwens is de uitlaat van de S standaard? ik vond het een geweldige sound. 8)

26 dec 2004 21:36
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hey 3xp356, die uitlaat is net zo min standaard als de mijne. Mooiere grom hoor je zelden, maar die van John kan wel mooier janken :mrgreen:
Verdomme wat jammer dat je net weg ging toen ik eraan kwam, ik had graag jouw masjien eens van nabij gezien. Zou net opnieuw in de lak gezet zijn, mooier is ie alleen als ie nieuw is....graag nog wat nieuwe foto's in je album met een hoge resolutie. Waarom heb je nu een andere (en veel leuker) nummerplaat?
Goed, volgende keer beter, maar dan ga je er toch wel mee de baan op neem ik aan, jouw auto is ervoor gemaakt, onze zijn maar slappe aftreksels, volgens mij staat er zelfs ergens in het instructieboekje dat Porsche niets garandeerd als je met onze auto op het circuit gaat, zelfs een rollenbank is volgens Porsche verboden (he John!), dat zal bij jouw auto wel iets anders geformuleerd worden neem ik aan.
Misschien raden ze wel af om op de openbare weg ermee te rijden, de klojo's :mrgreen:

26 dec 2004 22:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupe
Den Haag
Bericht 
Was zeker weer even feest op zandvoort, En wat een fantastische machine heeft onze belgische vrind met dat kenteken als afmakertje.
Hierbij is een GT3 ineens een (gewone) Porsche. :o
Jammer dat er toch weer een op de autoambulance naar huis moest, het lijkt er op dat er altijd wel een de klos is.
Ook leuk om weer eens van die vuurspuwenede racemonsters te zien rondrijden. Gezellig clubje ook met een behoorlijke hoeveelheid forum mannen. :D

26 dec 2004 23:54
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4
Tholen
Bericht 
Het was idd weer even feest op zandvoort.

Alleen wat ik wel slordig vond is dat de grijze turbo dwars in de tarzanbocht stond met een hoop zand op de baan en geen vlagger te bekennen. (na een half minuutje kwam er dan toch nog een rood vlaggetje)

Volgens mij bedoelde je deze auto John4S

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

27 dec 2004 1:01
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sjonnie schreef:
Hey 3xp356, die uitlaat is net zo min standaard als de mijne. Mooiere grom hoor je zelden, maar die van John kan wel mooier janken :mrgreen:
Verdomme wat jammer dat je net weg ging toen ik eraan kwam, ik had graag jouw masjien eens van nabij gezien. Zou net opnieuw in de lak gezet zijn, mooier is ie alleen als ie nieuw is....graag nog wat nieuwe foto's in je album met een hoge resolutie. Waarom heb je nu een andere (en veel leuker) nummerplaat?
Goed, volgende keer beter, maar dan ga je er toch wel mee de baan op neem ik aan, jouw auto is ervoor gemaakt, onze zijn maar slappe aftreksels, volgens mij staat er zelfs ergens in het instructieboekje dat Porsche niets garandeerd als je met onze auto op het circuit gaat, zelfs een rollenbank is volgens Porsche verboden (he John!), dat zal bij jouw auto wel iets anders geformuleerd worden neem ik aan.
Misschien raden ze wel af om op de openbare weg ermee te rijden, de klojo's :mrgreen:

Sjonnie,

Ik heb gisteren nochtans naar de rest van jouw familie uitgekeken, maar tevergeefs. Dat hoopje ongeregeld had toch moeten opvallen :lol:

Nu ff serieus, bij ons in België behoort de nr-plaat toe aan de eigenaar en niet aan de wagen. Dit heeft tot gevolg dat je op een nieuwe wagen ofwel je oud nr-plaat hangt of een nieuwe aanvraagt. Als je zo ongeduldig bent als ik en je wil een speciaal nr en tegelijk zo snel mogelijk met je wagen de baan op hang je gewoon voorlopig je oud nr-plaat op de nieuwe wagen in afwachting van de nieuwe nr-plaat.

Op de week wagen heb ik rs-997, je weet nooit wat de toekomst brengt.

Ik heb een jaar of 6 zonder 911 gezeten en wil toch eerst terug wat ervaring opdoen (rijvaardigheidscursus) voor ik met de RS echt de baan op ga. Ik heb al een kleine misstap begaan (zie de gedeukte trots van f@rgo) en rij liever met de wagen naar huis dan op een aanhangwagen.

Via Porsche zal ik niet aan sportuitlaat geraken want dat zou nadelige gevolgen voor de GT3 kunnen hebben :wink: dus zullen we ergens anders te raden moeten gaan. Tips :?:

Wat de nieuwe verf betreft, dat was enkel de bumper en linker achterflank.

Als je langs Aartselaar komt de koffie staat altijd klaar.

27 dec 2004 8:49
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
John4S schreef:
Waar waren jullie....

Aan het genieten van een Löyly ..... ben bang dat daar geen 11je tegenop kan :wink:

27 dec 2004 11:40
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
John4S schreef:
Waar waren jullie....

Naar Pluk en de Petteflat geweest :D
Maar eh... zo te lezen zaten alle tutjes weer langs de kant ipv te rijden :roll:

27 dec 2004 11:48
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Klopt Jeroen, ik zat langs de kant, had dan ook geen Porsche om mee te rijden... *pffffffffffffffff*

Anyway, John, ik weet hoe het voelt, zo RS in je kont... En dan met een TDI, kan je je voorstellen ;) Wat wel leuk is, om te zien hoeveel mensen er 'inhouden' tijdens het inhalen van die wagen, en hoeveel mensen er werkelijk achterstevoren in de auto zitten om te kijken!

btw. heb ook MS964 nog gezien daaro! (zet er maar bij, bij het lijstje ;) )
EN het was leuk om Jaap weer eens te zien, al is het wel lastig voorstellen met zijn dochter: "Nee, IK ben Pascal!" :mrgreen:

27 dec 2004 11:57
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Als onervaren piloten zich op het circuit begeven in een vlaag van Schumacher gevoel, zich willen bewijzen tegenover de omstaanders komen er altijd brokken van. vb de 996

Als je op zulke momenten past ben je dan een tutje :?: of gewoon verstandig :?:

27 dec 2004 11:58
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:
Als onervaren piloten zich op het circuit begeven in een vlaag van Schumacher gevoel, zich willen bewijzen tegenover de omstaanders komen er altijd brokken van. vb de 996
Als je op zulke momenten past ben je dan een tutje :?: of gewoon verstandig :?:

*hear hear*

27 dec 2004 12:01
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende