Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 14:20

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal, en speciaal voor Marcel een extra fijne dag.

Zo, even bijkomen met wat automatencappuccino en de nasmaak wegspoelen met wat water.

Fijne week allemaal.

03 nov 2008 9:11
Profiel
Bericht 
Al iemand in de kroeg?

Kreeg vandaag deze muziek toegestuurd, geen idéé waarom :tongue:

http://nl.youtube.com/watch?v=hdlhZ6mmb70

04 nov 2008 0:19
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Mogguh allen.

gast, nog gefeliciteerd begrijp ik !! (had hier thuis toevallig ook een jarige gisteren, dus eveneens aan de taart gezeten 8) ).

Vanochtend wel erg mistig hier, desondanks per 2 wieler naar kantoor, wel zo sportief. Gisteren de Porsche opgehaald bij Frank Schmidt na APK en een slotreparatie, dus weer heel even geproefd aan dat lekkere accelereren.

Ik zal de pot nog maar even verversen, mochten er plotseling cafébezoekers binnenvallen en verlegen zitten om een bakje 8) . Werk ze allen.

04 nov 2008 8:54
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Het is hier ook enorm mistig. Nauwelijks wind, dus vanochtend vroeg al een half uurtje gelopen aan het strand. Is wel lekker, zo stil!

Fijne dinsdag, allemaal. En werk lekker!

04 nov 2008 8:55
Bericht 
Moguhh allen van uit een heel Zeeuws Vlaanderen, voor degene die de weg op moeten oppassen dus.
Zo en nu eerst maar een lekkere koffie. :wink:

04 nov 2008 9:12
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal.

Beetje mistig/heiige dag.

@gast - je kunt toch wel een liftje regelen, is natuurlijk niet hetzelfde als zelf meerijden maar toch ook wel leuk

04 nov 2008 10:12
Profiel
Bericht 
gast schreef:
... hoop er volgend jaar bij te kunnen zijn ...

Volgend jaar? :lol:

Zo, boekhouding weer bijgewerkt in een lege kroeg. Schiet je wel lekker op. En nu mijn mandje in!

05 nov 2008 0:40
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Goeiemorgen, koffie en broodjes staan klaar voor de liefhebbers.
Verder gaan we weer een leuk dagje tegemoet, want woensdag is papadag 8)

05 nov 2008 7:55
Profiel
Timeless
Bericht 
Net uit de vette lappen , mars in de mond , op naar de koffie .

Werken dat gaan we :!:

Have fun mon amigo's , tis een memorabele dag :!:

05 nov 2008 8:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
ook goedemorgen! Heerlijke koffie met broodjes, daar kom je je bed nog eens voor uit :wink: .
Ondanks voorspellingen hier lekker helder weer, dus maar weer de fiets gepakt.
Memorabel Amandus? Doel jij op de presidentsverkiezingen aan de overzijde van de oceaan, of is de dag voor jou gewoon memorabel.

Werk ze allen.

05 nov 2008 8:17
Profiel
Timeless
Bericht 
Yep , de eerste gekleurde terechte president , lijkt wel Sci-Fi

05 nov 2008 8:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
I have a dream..

Ben benieuwd. Heb het idee dat zijn politieke achtergrond mij niet op alle punten aanspreekt, maar hij vertegenwoordigt in ieder geval nieuwe hoop, vernieuwing en een frisse positieve nieuwe wind, dus vind het wel mooi dat hij het uiteindelijk is geworden (als alles verder goed gaat; je weet maar nooit in de USA).

05 nov 2008 8:27
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge! Memorabele dag inderdaad, daar kan Jeb Bush ditmaal niets meer aan veranderen...

05 nov 2008 8:55
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Obama is volgens mij de derde gekleurde president van de US.

1e was David Palmer

Afbeelding

En de 2e was zijn broer, Wayne Palmer

Afbeelding

Goedemorgen, koffieleuten. :wink: Maak er wat moois van.

05 nov 2008 8:58
Profiel
Bericht 
Maar dat was maar voor 24 uur. :idea: :wink:

Moguhh allen, en eerste post vanuit het nieuwe kantoor te Hulst. 8)
Vandaar wat later, maar koffie smaakt er niet minder door.

05 nov 2008 9:49
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal,

Mooie dag die al gelijk begon met inlogperikelen bij de klant. Er is weer eens een periode van 3 maanden voorbij en dan krijg je gelijk problemen met accountverlengingen. Ach, zolang ze mijn facturen betalen klaag ik niet zoveel :twisted:

Fijne dag allemaal.

gast schreef:
GMijn eerste indruk is dat de US op een verhaal heeft gestemd. Vanuit de hoop op iets beters maar zonder concrete aanleiding.

Beter dat dan met concrete aanleiding op naar iets nog slechters :lol:

05 nov 2008 10:11
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Vanmorgen weer een enorme file door een ongeval op de A9. Maar heelhuids op de zaak aangekomen.

Tja, dat Autobahn ... euh dat ritje met mijn vrienden heeft nogal wat voeten in aarde. Morgen nog de laatste dingen regelen. Kijken of de route nog oké is. Laatste check bij het eindpunt.

Zonnig weer wordt voor mij geregeld, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen! :wink:

Fijne woensdag, allemaal! En werk lekker!

05 nov 2008 10:42
Timeless
Bericht 
waar heb ik dat eerder gehoord heer gast :?:

05 nov 2008 14:55
Profiel
Zeist
Bericht 
Duurt nog tot 20 januari voor de wereld echt van Bush af is. Tot die tijd kan nog veel gebeuren hoewel ik betwijfel of met het grote verschil in kiesmannen deze keer de republikeinen iets kunnen regelen.

05 nov 2008 15:32
Profiel
Utrecht
Bericht 
Veel slechter kunnen ze het niet doen lijkt me, Obama heeft meer verstand in zijn linker neusvleugel dan GW in zijn hele lijf. De plannen zijn op zich goed en dat was bij McCain niet echt duidelijk.

Het feit dat McC niet echt inhoudelijk in discussie durfde te gaan en Obama wel geeft te denken.

05 nov 2008 18:03
Profiel
Bericht 
Café al open en een lekkere discussie op gang. :wink:
Geef mij dan maar een Palmke als aperitief, en ga dan op mijn gemak jullie politieke standpunten dan eens aanhoren. :lol: :wink:

05 nov 2008 18:25
Utrecht
Bericht 
gast schreef:
Jij gaat dus ook af op de campagnepraatjes voorafgaand aan de verkiezingen. Daar moet je m.i. dus juist doorheen prikken voordat je gaat stemmen. (of een menig vormt)

Ik heb ook de programma's bekeken -ruim voor de debatten begonnen- en vind beiden wat goede punten hebben, ben het alleen eigenlijk met geen van beiden helemaal eens. Maar als je een programma moet verdedigen en je kunt niets doen dan op de man spelen en de issues ontwijken, dan heb ik er als puntje bij paaltje komt niet veel vertrouwen in dat je uiteindelijk staat voor wat je beweert. Toegegeven, McC is slimmer dan GW (dommer wordt ook lastig) maar zijn running mate was geen goede keus en daar kwam ook al niet veel uit. Biden is ook niet echt fris (hij was onder andere voor de Patriot Act) maar hij begint in ieder geval niet met een achtergrond van corruptie en machtsmisbruik.

We zullen zien of mijn indruk klopt. Ik denk ook niet dat ze alle problemen kunnen oplossen, da's m.i. ook niet mogelijk maar de plannen van de Democraten klinken redelijker en doordachter dan die van de Republikeinen.

05 nov 2008 20:08
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Biertje?
Afbeelding

06 nov 2008 0:14
Profiel Facebook 
Bericht 
Dat is niet echt een smakelijk aanzicht als je net de kroeg binnen loopt. :roll: Ik versta toch wel wat anders onder een 'lekker kippetje'. :wink:

Hoorde op de nieuwe cd van John Legend een bekend deuntje in een van zijn songs. Komt van toch wel een van de mooiste nummers van Dire Straits

Ja, dat mag je als meisje vinden! :wink:

06 nov 2008 0:19
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Sorry,het deed me denken aan Mr.Bean haha :lol: Wat wil je drinken vanavond?

06 nov 2008 0:25
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 172  Volgende