Auteur |
Bericht |
pete 928
968csamersfoort
|
ik heb niks anders geprobeerd amandus ik wist het gewoon meteen 
|
04 nov 2008 20:43 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Thnx Pete , das echt een hart onder riem steken ..... 
_________________________________________ Timeless objects
|
04 nov 2008 20:44 |
|
 |
Wimpie77
|
Zag vandaag een nieuwe Audi S6 station of RS6 station... Als dagelijkse rijder niet verkeerd zou ik zo denken!!! 
_________________________________________ * * *
|
04 nov 2008 21:10 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
M'n huidige Porsche doe ik nooit meer weg,da's pas merkentrouw 
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
04 nov 2008 21:17 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Niet verkeerd maar toch ....eens maar nooit meer 
|
04 nov 2008 21:20 |
|
 |
horn
PF #57
|
niet merkentrouw. vind auto's leuk, en vooral leuke auto's. Heb nog zo'n lang lijstje dat die 911 zomaar kan verdwijnen. Los van dat ik het heerlijke auto's vind.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 nov 2008 21:31 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Ik stemde B.
Want als de lotto toch langskomt:

Voor erbij...
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
04 nov 2008 21:34 |
|
 |
cabrio wim
|
Zoals jullie al eens in een ander draadje gelezen hebben, niet zo merken trouw. Porsche bevalt goed (8 jaar en drie gehad) maar kan toch maar zo weer eens een Engelsman bijkomen. 
|
04 nov 2008 21:53 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Rendo , zei het het mooiste ,AM voor erbij , mits Henny Huisman langs komt voor potscodelotterij , of doet ie da nie meer.. 
|
04 nov 2008 22:33 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Nee net niet Jurgen, Mercedes op de 4e plaats;
Lexus 81,9%
Toyota 75,3%
BMW 68,2%
Mercedes-Benz 67,0%
Opel 64,5%
Porsche staat ergens op de 19e plaats. Maar ja op zich logisch de top 10 zijn allemaal praktische dagelijkse autos. Een Porsche is een prima auto maar niet altijd even praktisch natuurlijk, en vreemd genoeg komen sommige daar later pas achter. Een collega kwam pas na de aankoop van de 911 er achter dat de buggy voor zoonlief niet meer mee kon 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
04 nov 2008 22:34 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Moet zeggen dat de Porsche me wel erg verslaafd heeft gemaakt, maar als idd. de Lotto komt....
Dan zal ik niet meteen als eerste een Porsche erbij kopen... (hoewel... 997 GT3RS.)
Zal wel body off Sally onder handen laten nemen, want dat kan dan toch, en nog een AM of een Lambo Gallardo erbij. Zoals eerdere posts van mij verraden zal er dan wel al een Spyker C8 Laviolette in de schuur staan....
Dusseeehhh. B voor mij..
Ga meer voor de looks dan voor het merk.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
05 nov 2008 2:13 |
|
 |
Robert911
ex 964 Porsche Cayenne Turbo Marbella
|
Porsche vind ik nog steeds geweldig, maar sinds kort ga ik vreemd met een Ferrari 360 spider F1.
Ik moet zeggen dat ik dit een geweldig auto vind, voor mijn gevoel een echte racewagen die een enorme kick geeft.
_________________________________________ Create your own future
|
05 nov 2008 2:33 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Moet ge niet gelijk olie tanken / bijvullen na een bietje spielerij . Koppeling ook heel blijven na 3000 kmetjes 
|
05 nov 2008 8:03 |
|
 |
horn
PF #57
|
360 is volgens mij van een generatie die niet meer overeenkomt met de generatie die die vooroordelen heeft gecreeerd... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 nov 2008 8:55 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Alles wat uit Stuttgart komt ben ik trouw aan ( geworden) 
|
05 nov 2008 9:45 |
|
 |
Wimpie77
|
Hoezo niet meer? En dan bedoel ik dus als dagelijkse auto...
_________________________________________ * * *
|
05 nov 2008 10:08 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Ik kan pas sinds kort het geld vrij maken om een 911 te rijden.... heb er mijn audi cabriolet voor verkocht.
Moest wel per sé de wagen zijn die ik nu gekocht heb en ben niet van plan deze zo maar weer weg te doen
Bij een hoofdprijs dan zou ik gaan denken aan bijvoorbeeld een RS6 avant naast de P. Mijn MTB moet er immers in passen.
Er zijn echter nog zo veel leuke andere dingen om te doen, moet mijn boot ook varende houden....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
05 nov 2008 10:27 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Echt merktrouw kan ik mezelf niet noemen maar op de één of andere manier kom ik meestal weer bij een VAG-product uit. Ik ben begonnen met een Kever uit '67 en ben ook de trotse bezitter geweest van o.a. een Golf MkI diesel (0-100 meet je met een kalender bij dit model) , MkII GTI 16V en mijn huidige daily-drive is momenteel een Seat LeonII FR. En ik betrap me erop dat ik stiekem benieuwd ben naar de nieuwe Golf VI GTI. Wel in 4-deurs uitvoering natuurlijk want het blijft tenslotte voor mij een gezinsauto.
Als mijn zoektocht naar een 964 geslaagd is weet ik dat ik voor de rest van mijn leven altijd een Porsche-bezitter zal blijven. Een prettige en vooral rijke gedachte. 
|
05 nov 2008 11:38 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
05 nov 2008 12:29 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Porsche 4 life
Als dagelijkse auto maakt het mij niet zoveel uit (hoewel ik heel tevreden ben met Ford, dit is al m'n vierde waarvan 2 keer een focus zou een andere auto ook mogelijk zijn).
Mocht ik een echt flinke prijs winnen zou ik op zeker gaan shoppen bij Porsche (een hele nieuwe maar ook een 356-replica) maar ook nog voor een of andere exoot gaan (Gallardo, Aston Martin of  )
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
05 nov 2008 12:52 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Voor dagelijkse wagen al verschillende wagens gereden (Volvo, Opel, Audi, 1Bmw  en Mercedes)
Kan niet zeggen dat hier slechte wagens tussen zaten, zelfs de Audi A6 is een van mijn betere wagens geweest, maar voel me pas echt thuis in een Mercedes.
Mijn 356'jes blijven mijn favorieten en zal, als het financiëel haalbaar blijft deze wagens steeds trouw blijven, voor de nieuwe Porsches is de merkentrouw weg bij mij. Heb nu iets Engels in de garage staan wat me veel meer voldoening geeft dat de laatste Porsche die ik de afgelopen jaren heb gehad, maar kan nu nog niet zeggen of dit de wagen gaat zijn die ik de rest van mijn leven ga trouw blijven.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 nov 2008 13:05 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Eerlijke mening,Paul.
|
05 nov 2008 13:08 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Waarom zul je hierom niet eerlijk zijn... 
|
05 nov 2008 13:10 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Heb je er ook al eens mee gereden? Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik in een Vanquish kan rijden als ik dat wil, maar ik rijd toch echt liever in mijn P! Qua uiterlijk is het een ander verhaal, hoe mooi de 911 dan ook is, een Aston maakt wel heeel veel los....
|
05 nov 2008 13:29 |
|
 |
Rob 944
944Grave
|
Nou,vooruit dan.
Voor het dagelijks verkeer de afgelopen jaren veel vertrouwd op Opel.Zo'n 17 in totaal gehad.
Door mijn toedoen rijden mijn ouders Volkswagen (Golf).Ook na het overlijden van mijn vader is moeders de Volkswagen trouw gebleven.
Na alle laswerk wat ik aan Opels heb gehad,was ik het spuugzat,en ben ook ik overgeschakeld op een Volkswagen (Golf Tdi 90 pk).
Tot nu toe bevalt het uitstekend.
Tot nu toe 2 Porsches gehad,te weten een 924 uit 1977 en een 944 uit 1987.Moet toegeven dat ik ook een zwak heb voor Ferrari,vooral de Testa-Rossa........... 
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
05 nov 2008 13:29 |
|
|