Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 10:02

Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen) 
Auteur Bericht
Bericht 
mr.burns993 schreef:
ik ben hier zeker niet om geld op te halen :wink:

ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met zulke aanbiedingen.

Heb wel meer gekke aanbiedingen gehad maar ben er nooit ingestapt omdat het geld beheerd zou worden door dubieuze vermogensbeheerders die handig gebruik maakten van de 50.000 euro regeling die buiten toezicht AFM valt.

Daarnaast is er veel onduidelijkheid waar het geld ingestoken wordt. Geloof me dat als iemand meer dan 12% rendement aanbied, dan hebben we hier te maken met een zgn piramide-uitkeringssysteem van hooguit 6-12 mnd: investeerders worden een vals gevoel van veiligheid gegeven door de eerste 6-12 mnd. keurig dividend uit te keren afkomstig van andere investeerders en na die 12 mnd. , wanneer er genoeg investeerders zijn, er snel tussenuit piepen naar de Seychellen, Cayman Islands, etc.

Gebruik je gezond verstand, raadpleeg je netwerk, neem contact met Ultrascan en AFM, screen alle betrokken en praat met een goede ervaren investeerder (ik bv. :lol: ).

@mr. Burns: om wat voor product gaat het?

21 apr 2008 19:31
PorscheForum Rakker
Bericht 
ECT schreef:
@mr. Burns: om wat voor product gaat het?

Olaf schreef:

... nu nog even m'n PB beantwoorden - Herr Burns :wink:

volgende week heb ik een afspraak bij diegene die mij belooft heeft dit percentage van 12 % te kunnen garandeeren.

ik zal dan daarna ook hier het verhaal plaatsen, voor diegenen die het interesant vinden om te lezen.

hier stond een slechte duitse regel ;) :arrow: Olaf

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

Laatst bijgewerkt door mr.burns993 op 06 nov 2008 13:55, in totaal 1 keer bewerkt.

22 apr 2008 19:17
Profiel WWW
Bericht 
Toch weer niet vastgoed he? :twisted:

22 apr 2008 20:22
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
mr.burns993 schreef:
jetzt ist eine PB nicht mehr benotigt fur ein antword auf diene frage :arrow: Olaf

Als het verhaal hierachter net zo goed is als jouw duits... :wink:

22 apr 2008 20:25
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
3 maand geleden deed VMS Keytrade bank ook een actie van 10% (bruto) ZONDER risico. Je kon beginnen met 25000€ en moest het wel vaszetten voor 5jaar....

22 apr 2008 20:31
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jurgen schreef:

:mrgreen:

22 apr 2008 20:38
Profiel WWW
Bericht 
PEF schreef:
3 maand geleden deed VMS Keytrade bank ook een actie van 10% (bruto) ZONDER risico. Je kon beginnen met 25000€ en moest het wel vaszetten voor 5jaar....

Ik zal je maar snel uit je droom helpen.

GEEN enkele bank kan je 5 jr. lang een dergelijk hoog rendement garanderen. jippie dus...

Hier een copy van hun website...

Citaat:
Keytrade Bank kan u geen garanties bieden over de juistheid van de informatie die verstrekt wordt, noch over de algemene financiële informatie, noch over de koersen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade geleden door het gebruik van informatie die zich op deze website bevindt of op een website waarnaar verwezen wordt.
De verdere verspreiding van deze website of elementen ervan, zonder toestemming van Keytrade Bank, is verboden.

Mocht je geld teveel hebben en je wilt een goede investeringen doen in Amerikaanse high-tech, kom dan maar eens met me babbelen. Haal je zeer zeker hogere rendementen :idea:

22 apr 2008 21:09
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
ECT schreef:
Mocht je geld teveel hebben en je wilt een goede investeringen doen in Amerikaanse high-tech, kom dan maar eens met me babbelen. Haal je zeer zeker hogere rendementen :idea:

Met een gegarandeerd rendement vooraf :?:

22 apr 2008 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
997 mk2 cabrio
veluwe
Bericht 
ECT schreef:

Waarom moet je voor "hoge"rendementen altijd ver weg? Is hier in Nederland niks te investeren??
Wat ik ook nooit begrijp: Die Arabieren zijn toch oneindig rijk... waarom moeten wij dan in onroerend goed in Dubai investeren ?? (is nu misschien ook wel een beetje duidelijk geworden met palm invest...)

22 apr 2008 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Jurgen schreef:

:mrgreen:

:shock: :lol: :lol:

1e duitse zin in zeker 10 jaar

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

22 apr 2008 22:16
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
sir marco schreef:
Wat ik ook nooit begrijp: Die Arabieren zijn toch oneindig rijk... waarom moeten wij dan in onroerend goed in Dubai investeren ?? (is nu misschien ook wel een beetje duidelijk geworden met palm invest...)

Hele zinnige vraag die dus ook niet te beantwoorden is . Reken maar eens uit hoeveel cash er per dag Dubai in komt via de olie o.b.v. $120 per vat -/- $ 20 om het uit de grond te halen.......

Laatst bijgewerkt door Maarten op 23 apr 2008 16:11, in totaal 1 keer bewerkt.

23 apr 2008 9:41
Profiel
Bericht 
Antwoord is heel simpel: heblust.

Door slimme PR, marketingtrucjes, mooie spotjes, flitsende reclamefolders, een interview in Businessclass met Harry Mens denk je als leek dat het allemaal wel betrouwbaar overkomt en dat het lekker snel geld verdienen is.... maar als je kritischer kijkt dan is er echt geen ene Arabier in de woestijn van Dubai die op jou zit te wachten, om geld verlegen zit en op investeerders staat te springen! Ze kunnen het zelf wel rooien zonder ons. Maar een leek heeft dit niet door of kijkt er verder niet naar, omdat ie al eenmaal lekker is gemaakt met gouden bergen. :mrgreen: :mrgreen:

Trouwens, al die gasten die bij Harry Mens zijn geweest deugen voor geen meter :idea:

23 apr 2008 16:11
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Mensen die naar het programma van die proleet kijken kan ik niet eens serieus nemen

23 apr 2008 16:12
Profiel
Bericht 
Helemaal mee eens :thumleft:

Tijd voor een uitzendverbod. Zal Rita Verdonk en rechts Nederland heel erg blij mee zijn.... :P

23 apr 2008 16:19
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Als die enigzins serieus genomen wil worden dan is Harry M niet echt de aangewezen plek om je ideeen uit te dragen

23 apr 2008 16:21
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Maarten schreef:
Als die enigzins serieus genomen wil worden dan is Harry M niet echt de aangewezen plek om je ideeen uit te dragen

Veel en vaak dezelfde "mannetjes en vrouwtjes"

23 apr 2008 16:42
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ze betalen trouwens ook om daar te zitten...

23 apr 2008 16:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Maarten schreef:
Mensen die naar het programma van die proleet kijken kan ik niet eens serieus nemen

Maar ik kijk juist voor het fun element. :mrgreen: :wink: Ennnnn..... hoe je het juist NIET moet doen.

23 apr 2008 16:56
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Jij kijkt met campie motieven. Dat ligt anders ;-)

23 apr 2008 17:08
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
ECT schreef:
PEF schreef:

Ik zal je maar snel uit je droom helpen.

GEEN enkele bank kan je 5 jr. lang een dergelijk hoog rendement garanderen. jippie dus...

Hier een copy van hun website...

Citaat:
Keytrade Bank kan u geen garanties bieden over de juistheid van de informatie die verstrekt wordt, noch over de algemene financiële informatie, noch over de koersen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade geleden door het gebruik van informatie die zich op deze website bevindt of op een website waarnaar verwezen wordt.
De verdere verspreiding van deze website of elementen ervan, zonder toestemming van Keytrade Bank, is verboden.

:lol: :lol: :lol: Die laatste zin...Ik neem aan dat er geen toestemming gevraagd is. :twisted:

23 apr 2008 22:57
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Gezien de eerste zin hoef je de laatste zin toch niet serieus te nemen 8)

26 apr 2008 12:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
F@RGO schreef:
Ik kan lenen aan 6%, dus de bank verliest ....
Zou ik toch mee opletten hoor !

Kijk mensen, ik ben een kapper met verstand van een gezonde doorsneemens. Als je leest dat de bank uitleent aan 6, hoe zou je dan 12 % kunnen krijgen met garantie ...
Enige belegging op langer termijn die nu rendabel is en tss de 9- 11% opbrengt in Belgie zijn fotovoltaïsche zonnecellen , dank zijn subsidies.
En dan nog mogen ze niet stuk gaan na 2jaar.
Maar ja. 12% is altijd mogelijk of meer zelfs ook, maar garantie 100%, dat is onmogelijk hoor.

26 apr 2008 12:50
Profiel
Bericht 
Zit je dan met 100.000 euro geleend geld tegen 12% rente "gegarandeerd"!!! :(

Hoop niet dat er iemand is ingetrapt! :?

05 nov 2008 14:26
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Citaat:
12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen)

Bankgarantie was van ............ :?: :shock:

Afbeelding

:wink:

05 nov 2008 14:57
Profiel WWW
Bericht 
Wel vrolijk die kleurtjes...! :lol:

http://www.grapedistrict.nl/

Dit logo (zie hierboven) is trouwens gemaakt door het bedrijf waar ik nu werk ruim voordat icesave met het logo kwam....

05 nov 2008 15:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende