Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 9:28

Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Citaat:
12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen)

Bankgarantie was van ............ :?: :shock:

Afbeelding

:wink:

05 nov 2008 14:57
Profiel WWW
Bericht 
Wel vrolijk die kleurtjes...! :lol:

http://www.grapedistrict.nl/

Dit logo (zie hierboven) is trouwens gemaakt door het bedrijf waar ik nu werk ruim voordat icesave met het logo kwam....

05 nov 2008 15:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Mr. Burns,

Als je wilt kan ik wel eens met een geoefend oog kijken naar die bankgarantie. Kan ik je wel vertellen of je daaraan enige zekerheid kunt ontlenen. Onderbuikgevoelens die ik lees zijn begrijpelijk - zeker gezien alle ellende met beleggings- en verzekeringsproducten en de bankcrisis daar nog eens overheen. Zonder de details te kennen, heb ik bedenkingen bij het noemen van dergelijke rendementen, waarbij het vertrouwen gewekt wordt door het stellen van een bankgarantie. Ben dus erg benieuwd hoe dat in elkaar steekt.

05 nov 2008 15:17
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Re: 12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen
mr.burns993 schreef:
iemand interesse :idea:

gegaradeerd inleg + 12 % rente retour na 1 jaar.

heeeeel belangrijk :arrow: met bank garantie ..

pb me :wink:

Ik vind het anders gewoon reclame voor iets onduidelijks wat vervolgens blijkbaar ook nog stiekem via een PB moet. Vaag hoor :roll:

05 nov 2008 15:38
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Ik ben ook wel een beetje benieuw waar het precies om ging bij deze "aanbieding". Details heb ik in dit draadje tot nu toe gemist.

Ik hoop niet dat de investering van mr. Burns in rook is op gegaan.

05 nov 2008 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
HALLO,

Uit as herrezen …
(druk met mijn nieuwe business www.powerbink.nl over 2 weken werken alle shops, maar 123 draait al op volle toeren)

De beloofde rente bleek geen 12 % maar ruim 20% te zijn.

Als 1e moet ik mededelen dat ik op het punt stond zelf in te stappen bij dit bedrijf wat deze rente beloofde. Ik melde dat van die 12 % hier, omdat ik dacht dat het ook wel interessant zou zijn voor bepaalde personen op dit forum.(goed bedoeld dus)

De reden dat ik het via pb wilde weten, is dat ik denk dat niet iedereen hier zo maar op het forum wil schrijven een tonnetje of meer vrij te hebben.
Maar op de dag dat ik het geld over moest maken, naar BvB Findev sarl (zo heet het bedrijf in Zwitserland).

Durfde ik niet meer…..stiekem toch veel geld om zo maar aan een bijna onbekend bedrijf mee te geven. Zelfs op internet is er weinig over te vinden, al staat het moederbedrijf zelf wel al 25 jaar ingeschreven bij de kvk van Zwitserland. Bovengenoemde tak pas sinds 19-10-2005

Ik had op de laatste bijeenkomst, toen een medewerker van dat bedrijf de laatste informatie over het systeem dat zij hanteerde gaf, er zo’n slecht gevoel bij, dat al mijn alarmbellen gingen rinkelen. Hij bleef maar over de garantie en dat zij samen met de FED werkten l*llen.
Helemaal toen ik de contracten zag die met een goedkoop printertje waren uitgedraaid, en als klap op de vuurpijl in het Engels Frans en Duits waren opgemaakt.

Wel ben ik blij dat ik de intentie had om mee te doen, omdat dit net voor de grote beurs val was…. 8)
(het grootste deel van mijn aandelen verkocht om die 100 k bij elkaar te krijgen)
Nu heb ik 5,2 % bij de RABO (hoe safe dat nu ook mag zijn weet ik niet, maar wel gegarandeerd door bos)
Hier een linkje naar de gegevens van het bedrijf :
http://www.moneyhouse.ch/u/bvb_findev_sarl_CH-217.3.534.212-6.htm

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

06 nov 2008 1:39
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Je hebt wel lef om een dergelijke 'aanbieding' - van een jou onbekend bedrijf - hier te posten. Wat als het misgegaan was? :?

Wat mij betreft is het PF niet de plaats om dergelijke zaken te posten. Zeker niet gezien de risico's van de laatste tijd. :idea:

06 nov 2008 10:09
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Als ergens 20% (zogenaamd) gegarandeerd rendement te halen is dan hoef je dat echt niet met dit bedragen op te halen. 99,9% kans op oplichting.

06 nov 2008 10:38
Profiel
Bericht 
gast schreef:
van mij mag alles op het forum hoor.

Van mij ook!

06 nov 2008 10:57
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Het verbaast me dat iemand in deze tijd nog de tijd neemt dergelijke aanbiedingen serieus te overwegen :shock:

06 nov 2008 11:07
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Dit speelde iets eerder. Toen was de crisis wat beperkter..

06 nov 2008 11:20
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
ik heb wel een tonnetje om mee te spelen...

een regenton!
maar anyway, netjes dat je hierop terugkomt, ik denk dat stiekem best veel mensen dit draadje gevolgd hebben.
ikzelf hou me ff gedeisd met alle ontwikkelingen, geld roest niet :!:

06 nov 2008 12:04
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Wimpie77 schreef:
gast schreef:
van mij mag alles op het forum hoor.

Van mij ook!

Ik vind niet dat je dergelijke oplichterij moet posten.

06 nov 2008 12:21
Profiel
Bericht 
Jij vindt het oplichterij... Is (nog) niet bewezen...!

Dus mag van mij gepost worden!

Als je nu gaat vragen om geld in te leggen bij Palm Invest... :oops: Tja dan zeg ik vegen!

06 nov 2008 12:27
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Als je nu gaat vragen om geld in te leggen bij Palm Invest... :oops: Tja dan zeg ik vegen!

Gegarandeerd 12%... Dat heeft alles van de PalmInvest/Easylife in zich. Immers, wie zekerheid kan bieden omtrent terugbetaling, die krijgt in de markt makkelijk een veel beter percentage.

Dus waarom dan 12% bieden?

Oplichting is wellicht een straffe term, maar dat het niet waar gemaakt kan worden staat voor mij als een paal boven water.

06 nov 2008 12:42
Profiel
Bericht 
Waar ligt bij jou dan de grens dat het wel kan en waar niet? (En dan bedoel ik dus ten tijde van de eerst post)

06 nov 2008 12:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Heren ( en natuurlijk dames) die geïnteresseerd zijn in de afloop van dit verhaal.

Van de ruim 40 mensen die deel zouden nemen aan dit verhaal, ken ik er zo’n 7 persoonlijk

Hiervan hebben er 6 daadwerkelijk geld overgemaakt om mee te doen.

Aangezien het een jaar duurt voordat ik weet of het om oplichting gaat of niet, kan ik daar nu dus geen uitspraken over doen.

Wel kan ik (na de 12 maanden dat het geld in heeft moeten staan) deze post weer even aanvullen.

Dan zullen we zien of ik slim of juist dom ben geweest.

Als ik dom ben geweest, heb ik in ieder geval wel 1 jaar lekker geslapen
:wink:

06 nov 2008 13:51
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Waar ligt bij jou dan de grens dat het wel kan en waar niet? (En dan bedoel ik dus ten tijde van de eerst post)

Een vrij eenvoudige grens is de hypotheekrente (< 75%EW), want die kan iedereen op ieder moment zo opvragen. Dat is een bedrag wat iemand moet betalen die zekerheden kan geven.

Bedrijven kunnen iha (mits ze zekerheden kunnen geven) nog een stuk daaronder komen (particulieren met een gezonde financiële huishouding overigens ook...)...

Alles wat dus boven die hypotheekrente uit komt dient vraagtekens op te roepen, zodra geclaimd wordt dat er volledige zekerheid kan worden gegeven ten aanzien van de hoofdsom.

06 nov 2008 17:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Olaf schreef:
Als je 100.000 euro of meer aan contanten hebt - die je niet nodig hebt ... kan je er volgens mij het beste 'n leuke auto van kopen ...

een 993S of zo.....?

8)

06 nov 2008 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen)
zoals belooft een update :

ik kreeg deze week te horen (hoe kan het ook anders)

dat niet alles volgens wens was verlopen.

de deelnemers zijn hun geld niet kwijt, maar worden geadviseerd niet al te hoge verwachtingen te hebben.

mijn vraag was, ben je je inleg kwijt ??

ik kreeg hier een vaag andwoord op van , als het goed is niet.................................

wat ben ik blij dat ik 5,2 % van de rabobank krijg :twisted:

en dan te bedenken dat ik er bijna ingestonken was :bang:

22 apr 2009 0:32
Profiel WWW
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re:
John schreef:
gewoon je inkomen te hoog inschatten bij de fiscus.....
krijg je het later terug tegen de beste rente die er bestaat..............

:lol:

22 apr 2009 8:12
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: 12 % rente met bank garantie (vanaf 100.000,00 deelnemen)
Rente boven standaard bancaire tarieven is per definitie en niets meer dan een premie voor risico. Hoe groter die premie, hoe groter dat risico. Als iemand geld aantrekt en bereid is om daarvoor 10% premie te bepalen, dan kan hij dat geld kennelijk niet bij een reguliere geldverstrekker krijgen voor normale martktarieven. Dat is op zich al reden voor heel veel alarmbellen.

Het basismodel voor een kwaadwillende is trouwens erg simpel:
Als je iemand 100k laat storten, is het nogal makkelijk om het 1e en 2e jaar die 10% rendement uit te keren zonder ook maar iets te doen. Als "vermogensbeheerder" heb je dan nog steeds 80k van die klant in je knip ! Klant is voorlopig tevreden en met een beetje mazzel praat hij zn familie en kennissen er ook nog in. Als je dan in het 3e jaar de zaak laat klappen dan is het flink kassa.

MrBurns noemt hierboven ergens dat de eerste rentebetaling bewijs zal zijn van zuivere koffie.
Dat is het niet. Het is pas OK als je na de looptijd ook de hoofdsom weer terug krijgt.
Ik ben heel benieuwd naar voorbeelden van mensen die 5 jaar lang 12% hebben gevangen en na afloop ook hun hoofdsom weer netjes terug hebben ontvangen.

@ die bankgarantie: is er ooit verteld en laten zien wáár die bank dan garant voor staat !?
Ik kan mijn 911 ook verkopen met een garantiestelling van een grote NL verzekeraar, met een echte polis
bijvoorbeeld de garantie dat de koper van mijn 911 gegarandeerd EUR 100 krijgt als ik dood ga

Overdag in dienst van een goede bankier,

22 apr 2009 10:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3