Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
Heeft ie chronograaf 
_________________________________________ Timeless objects
|
05 nov 2008 19:04 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Nee,het begint met een D en eindigt met OFF! Daartussen nog 4 letters,die een soort vervaagt zijn! Lijkt of er "dieckroff"staat,of zoiets 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
05 nov 2008 20:24 |
|
 |
horn
PF #57
|
Davidoff...
Hé Humph, ook weer even hier? Hoe staat het spaarplan met de GT3? Zou leuk zijn als je weer eens wat vaker hier was!
@Amandus; tourbillon's zijn niet zo mijn smaak. Als ik er dan toch eentje moet kiezen wordt het deze.

_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 05 nov 2008 20:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 nov 2008 20:45 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ok , dan past ie niet op mn pols 
|
05 nov 2008 20:46 |
|
 |
amandus
Timeless
|
EEErrrggghhhh mooi Horn , denk wel dat ie onbetaalbaar is . Ook mooi is de eenvoudigste zonder toeters en bellen in Rvs . Helaas heel veel imi's 
|
05 nov 2008 21:03 |
|
 |
horn
PF #57
|
75-100K euro. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 nov 2008 21:16 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Serieus geld dus .... 
|
05 nov 2008 21:18 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Mijn IWC GST geruild voor een Rolex sub uit 1997, toch wel mooi een Rolex 
|
07 nov 2008 9:15 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Zou ook mijn keuze zijn.
|
07 nov 2008 10:05 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vind jij, want ik ben het hier helemaal mee eens. 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 nov 2008 10:06 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Ik heb bij aanschaf van mijn Portugieser II zitten twijfelen tussen deze twee horloges. Vind een VdG erg mooi. Mijn voornaamste reden was dat de IWC als internationaal geroemd horloge in mijn ogen het origineel van een horloge met deze looks is. Hierbij was de IWC direct beschikbaar en ietsjes voordeliger.
Een VdG daarentegen is wel meer uniek en geeft je hierdoor en door z'n Nederlandse afkomst misschien een nog specialer gevoel.
Misschien toch nog eens naar Dokkum rijden als de tijd rijp is 
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
07 nov 2008 10:31 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Voor liefhebbers van het Nederlandse product.
Erg mooi in reality.
Erg mooie site ook.
http://www.steinerlimited.nl/index.php
|
07 nov 2008 10:33 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Droomklok:

_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 nov 2008 10:34 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
@rs-r
rolex is iets dat, bij mij in ieder geval, steeds meer aanspreekt... gek genoeg, dat wel.. ben al een tijdje bezig met klokken en in het begin moest ik er juist niets van hebben omdat "iedereen" een rolex had, echt of nep...
toen veel iwc 's (BP, PPC, Aqua, Jones)gekocht, ook panerai 's en toch maar een keer een rolex geprobeerd, een yachtmaster maar deze snel weer weggedaan want had er niets mee, te klein( vanwege al die grote klokken), niet zo mooi afgewerkt (in vergelijking met IWC), slechte, goedkoop aandoende sluiting (een omega seamaster voor de helft is veel beter), niet mijn klok. Na een tijdje miste ik gek genoeg toch een rolex en heb een dweller gekocht. ook hier toch weer het gevoel dat hij klein was en ook weer weggedaan toen ik zag dat er een "grote" rolex zou komen, de deepsea..dit is een super klok en blijft zeker !
|
07 nov 2008 10:37 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Mijn lijstje:
Richard Mille 010!!!!!
IWC Davinci Rose
IWC Portugieser 7 Days
AP Royal Oak Offshore
Hiernaast zou het natuurlijk leuk zijn om een Submariner te bezitten van het eerste uur
Van der Gang blijft (zoals gepost) ook lonken.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
07 nov 2008 10:38 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
 |  |  |  | $TEEF schreef: @rs-r
rolex is iets dat, bij mij in ieder geval, steeds meer aanspreekt... gek genoeg, dat wel.. ben al een tijdje bezig met klokken en in het begin moest ik er juist niets van hebben omdat "iedereen" een rolex had, echt of nep...
toen veel iwc 's (BP, PPC, Aqua, Jones)gekocht, ook panerai 's en toch maar een keer een rolex geprobeerd, een yachtmaster maar deze snel weer weggedaan want had er niets mee, te klein( vanwege al die grote klokken), niet zo mooi afgewerkt (in vergelijking met IWC), slechte, goedkoop aandoende sluiting (een omega seamaster voor de helft is veel beter), niet mijn klok. Na een tijdje miste ik gek genoeg toch een rolex en heb een dweller gekocht. ook hier toch weer het gevoel dat hij klein was en ook weer weggedaan toen ik zag dat er een "grote" rolex zou komen, de deepsea..dit is een super klok en blijft zeker ! |  |  |  |  |
Mooi,goed gedaan.
|
07 nov 2008 10:40 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Mijn wenslijstje is bescheiden.
IWC Big Pilot
|
07 nov 2008 10:41 |
|
 |
amandus
Timeless
|
De mijne ook : Patek nautilus chrono
|
07 nov 2008 10:43 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Plexiglas 
|
07 nov 2008 10:45 |
|
 |
Maarten
|
Erg duur ook neem ik aan 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 nov 2008 10:45 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Prijzen staan erbij. 
|
07 nov 2008 10:47 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
nu suggereer je dat ik niet bescheiden ben....
....in 1 keer goed! 
|
07 nov 2008 10:51 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
wel de 5002 kopen hoor, is een stuk mooier dan de opvolger...
@ amandus, alleen om de pols hoor...
|
07 nov 2008 11:21 |
|
 |
Maarten
|
Yep. Met name die rode datumschijf vind ik erg mooi!
|
07 nov 2008 11:47 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Niet eens gezien , inderdaad mooi 
|
07 nov 2008 11:52 |
|