Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:30



Antwoord op onderwerp  [ 1196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Volgende
Formule 1, seizoen 2009! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ik dacht afgelopen zondag te horen dattie weg ging bij fellalie :?:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


07 nov 2008 23:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ok
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


08 nov 2008 0:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
de eindclip (seizoen 2008) van RTL 7.
ik had hem nog niet gezien. Dus hier ff de link voor diegenen die hem ook gemist hebben.

http://www.dumpert.nl/mediabase/296971/ ... dclip.html

Citaat:
doe het dan niet ! cookie
:D
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


12 nov 2008 11:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Die strijkplank achterop is een klein babystrijkplankje geworden... :(

Ziet er inderdaad niet uit!
_________________________________________
* * *


18 nov 2008 14:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Citaat:
Ecclestone wil medailles in plaats van punten
Formule 1-baas Bernie Ecclestone wil dat de coureur met de meeste overwinningen in een jaar het wereldkampioenschap wint. Daarvoor wil de Brit het huidige puntensysteem gaan vervangen door een medailleklassement. Het idee kwam nadat Lewis Hamilton dit jaar wereldkampioen werd terwijl Felipe Massa één Grand Prix meer wist te winnen.

Eccelstone: "Iedereen snapt hoe het werkt met medailles. En bijna in iedere sport krijgt de top drie medailles in de kleuren goud, zilver en brons. Het gaat erom dat iedereen naar Melbourne gaat met het doel om een gouden medaille te winnen. Ze willen het circuit niet verlaten met tien, acht of zes punten", aldus Ecclestone.

De Brit denkt dat iedereen tevreden met de verandering zal zijn, aangezien coureurs op deze manier meer zouden worden uitgedaagd. Nu zou het zo kunnen zijn dat coureurs die om de titel strijden al gauw tevreden zijn met een tweede plaats. Met de medaille spiegel zullen de coureurs meer risico's nemen om dan de race te winnen. "Iedereen is blij met het idee. Ik weet absoluut zeker dat dit de juiste manier is. Elke coureur zal harder gaan vechten om elke positie", aldus Ecclestone.

Waarschijnlijk komt de FIA in december met de beslissing of het idee ook werkelijk doorgaat.



Hmmmm...

Is dat nou wel zo'n goed idee ??? :roll:

We gaan dan wel een hoop "wilde" acties zien. ( Do or Die inhaalacties ) en moet nog zien dat dat een verbetering wordt
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


19 nov 2008 16:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Triest gezicht...

Zijn deze jongens al sneller?

http://www.superleagueformula.com/
_________________________________________
Tjolk.


19 nov 2008 17:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Die auto's hebben veel vermogen en in tegenstelling met A1 gaan ze wel lekker hoog in de toeren.
Het enige nadeel van die auto's is dat ze in verhouding met de F1 auto's veel zwaarder zijn.
De kwalificatie bij SF is uniek en wat mij betreft helemaal super!!!


19 nov 2008 17:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Kost ze 350 mio per jaar. Hoop centen.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


05 dec 2008 10:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Ik weet dat dit topic over 2008 gaat, maar ik wilde geen nieuw topic openen. (Dan is het net alsof ik met Lydia's topic aan de haal ga)

De nieuwe Ferrari F1 is gepresenteerd. Wel een beetje jammer dat de regels leiden tot een smal achtervleugeltje.

Afbeelding Afbeelding


12 jan 2009 12:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Voorvleugel vin ik wel weer bruut!

Ik bedoel zijn neus vin ik wel weer bruut!
_________________________________________
* * *


12 jan 2009 12:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Wel heel laag ! Model sneeuwschuiver. :wink:
De auto is voor de rest wel mooier doordat alle extra vleugeltjes er weer af zijn.


12 jan 2009 12:44
Profiel
Bericht 
Topic naam aangepast. Thanks, Patrick!

Ik vind de achtervleugel wel érg iel, maarja ... ik ben dan ook die taartschep van mij gewend! :mrgreen:


12 jan 2009 13:38
Bericht 
Even tijdens het lunchen wat informatie over het nieuwe seizoen er op gezet. Het begint over een paar weekjes al weer:


Afbeelding

Vodafone McLaren-Mercedes
Chassis: McLaren MP4-24
Motor: Mercedes-Benz FO 108W
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Lewis Hamilton
Heikki Kovalainen

Het team:
Teambaas: Ron Dennis
Directeur: Martin Whitmarsh
Technisch directeur: Jonathan Neale
Hoofd motoren: Ola Källenius
Hoofd techniek: Pat Fry
Race engineers: Phil Prew (Hamilton) en Mark Slade (Kovalainen)
Budget: 350 miljoen euro
Eigenaar: 40 procent Daimler AG, 30 procent Bahrein, 15 procent Ron Dennis, 15 procent Mansour Ojjeh
Formule 1-debuut: Grand Prix Monaco 1966
Constructeurstitel: 1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998

Afbeelding

Scuderia Ferrari Marlboro
Chassis: Ferrari F60
Motor: Ferrari 056
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Felipe Massa
Kimi Raikkonen

Het team:
Teambaas: Stefano Domenicali
Technisch directeur: Aldo Costa
Sportdirecteur: Luca Baldisserri
Hoofd design: Nicolas Tombazis
Hoofd motoren en elektronica: Gilles Simon
Race engineers: Andrea Stella (Raikkonen) en Rob Smedley (Massa)
Budget: 330 miljoen euro
Eigenaar: 85 procent FIAT, 10 procent Pierro Lardi-Ferrari, 5 procent Mubadala
Formule 1-debuut: Grand Prix van Monaco 1950
Constructeurstitel: 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008

Afbeelding

BMW Sauber F1 Team
Chassis: BMW Sauber F1.09
Motor: BMW P86/9
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Nick Heidfeld
Robert Kubica

Het team:
Teambaas: Mario Theissen
Technisch directeur: Willy Rampf
Hoofd motoren: Markus Duesmann
Teammanager: Beat Zehnder
Race engineers: Giampaolo Dall'Ara (Heidfeld) en Antonio Cuquerella (Kubica)
Budget: 370 miljoen euro
Eigenaar: 85 procent BMW, 15 procent Peter Sauber
Formule 1-debuut: Grand Prix Bahrein 2006

Afbeelding

ING Renault F1 Team
Chassis: Renault R28
Motor: Renault RS27
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Fernando Alonso
Nelson Piquet jr.

Het team:
Teambaas: Flavio Briatore
Technisch directeur: Bob Bell
Hoofd motoren: Rob White
Teammanager: Steve Nielsen
Race engineers: David Greenwood (Alonso), Phil Charles (Piquet)
Budget: 280 miljoen euro
Eigenaar: 100 procent Renault
Formule 1-debuut: Grand Prix Australië 2002
Constructeurstitel: 2005, 2006

Afbeelding

Panasonic Toyota Racing
Chassis: Toyota TF109
Motor: Toyota RVX-09
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Jarno Trulli
Timo Glock

Het team:
Teambaas: Tadashi Yamashina
Teampresident: John Howett
Hoofd chassis: Pascal Vasselon
Hoofd motoren: Kazuo Takeuchi
Teammanager: Jens Marquardt
Hoofd engineer: Dieter Grass
Race engineers: Gianluca Pisanello (Trulli) en Francesco Nenci (Glock)
Budget: 400 miljoen euro
Eigenaar: 100 procent Toyota
Formule 1-debuut: Grand Prix Australië 2002

Afbeelding

Scuderia Toro Rosso
Chassis: STR 3
Motor: Ferrari 056
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Sebastien Bourdais
S. Buemi

Het team:
Teambaas: Franz Tost
Technisch directeur: Giorgio Ascanelli
Teammanager: Gianfranco Fanduzzi
Race engineers: Claudio Balestri (Bourdais), Riccardo Adami (Vettel)
Budget: 135 miljoen euro
Eigenaar: 50 procent Red Bull, 50 procent Gerhard Berger
Formule 1-debuut: Grand Prix Bahrein 2006

Afbeelding

Red Bull Racing
Chassis: Red Bull RB5
Motor: Renault RS27
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Mark Webber
Sebastian Vettel

Het team:
Teambaas: Christian Horner
Hoofd engineer: Adrian Newey
Technisch directeur: Geoff Willis
Teammanager: Jonathan Wheatley
Hoofd design: Rob Marshall
Race engineers: Guillaume Rocquelin (Vettel) en Ciaron Pilbeam (Webber)
Budget: 230 miljoen euro
Eigenaar: 100 procent Red Bull
Formule 1-debuut: Grand Prix Australië 2005

Afbeelding

AT&T Williams
Chassis: Williams FW31
Motor: Toyota RVX-09
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Nico Rosberg
Kazuki Nakajima

Het team:
Teambaas: Frank Williams
Technisch directeur: Sam Michael
Teammanager: Tim Newton
Race engineers: Tony Ross (Rosberg), Xevi Pujolar (Nakajima)
Budget: 270 miljoen euro
Eigenaar: 40 procent Frank Williams, 30 procent Patrick Head, 30 procent Baugur Groep
Formule 1-debuut: Grand Prix Spanje 1969
Constructeurstitel: 1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997

Afbeelding

Honda Racing F1 Team
Chassis: Honda RA108
Motor: Honda RA808E
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Jenson Button
Rubens Barrichello

Het team
Teambaas: Ross Brawn
Directeur: Nick Fry
Technisch directeur: Shuhei Nakamoto
Hoofd techniek: Jörg Zander
Sportdirecteur: Ron Meadows
Race engineers: Andrew Shovlin (Button) en Jock Clear (Barrichello)
Budget: 340 miljoen euro
Eigenaar: 100 procent Honda
Formule 1-debuut: Grand Prix Bahrein 2006

Afbeelding

Force India
Chassis: VJM01
Motor: Ferrari056
Banden: Bridgestone
Coureurs:
Giancarlo Fisichella
Adrian Sutil

Het team:
Teambaas: Colin Kolles
Technisch directeur: James Key
Hoofd design: Mark Smith
Race engineers:
Budget: 90 miljoen euro
Eigenaar: 50 procent Vijay Mallya, 50 procent familie Mol
Formule 1-debuut: Grand Prix Australië 2007


29 maart 2009: Albert Park Australië
5 april 2009: Sepang Maleisië
19 april 2009: Shanghai International Circuit China
26 april 2009: Bahrain International Circuit Bahrein
10 mei 2009: Circuit de Catalunya Spanje
24 mei 2009: Circuit de Monaco Monaco
7 juni 2009: Istanbul Park Turkije
21 juni 2009: Silverstone Engeland
12 juli 2009: Nürburgring Duitsland
26 juli 2009: Hungaroring Hongarije
23 augustus 2009: Valencia Spanje
30 augustus 2009: Spa-Francorchamps België
13 september 2009: Monza Italië
27 september 2009: Singapore Singapore
4 oktober 2009: Suzuka Japan
18 oktober 2009: Autodromo Carlos Pace Brazilië
1 november 2009: Yas Marina Circuit Abu Dhabi


Laatst bijgewerkt door Lydia op 10 feb 2009 13:25, in totaal 3 keer bewerkt.



09 feb 2009 15:24
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
...ruwe verstoring van de winterslaap... :wink:

Ah.. Suzuka weer terug dit jaar...beetje Hollandse glorie in Japan. 8)

Samen met Spa bovenaan de lijst van circuits die ik dolgraag eens zou willen rijden (blijft bij virtueel onveilig maken ben ik bang... :wink: ).
_________________________________________
Tjolk.


09 feb 2009 15:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
Verleden jaar naar Spa geweest; blijft erg gaaf, zeker ook de Porsche Cup, alhoewel ze daarvan het laatste jaar niet veel lieten zien op TV.
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


09 feb 2009 15:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
mooi overzichtje Lydia!!!

=> opvallend constante drivers line-up tov 2008!!! Bijna geen verschuivingen tussen de teams, misschien één nieuw gezicht in de F1 bij Torro Rosso... lang geleden dat we dit nog gezien hebben!
_________________________________________
Respekt für die Eltern


09 feb 2009 16:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
@Lydia; klein dingetje over je volledige overzicht; Bij Torro Rosso en Red Bull dezelfde rijder? ; Sebastian Vettel.
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


09 feb 2009 16:23
Profiel
Bericht 
Dat krijg je er van als je je boodje pindakaas zo laat pas eet! :lol:

Bij Torro Rosso moet S. Buemi zijn.
Vergissing mijnerzijds: hij was vorig jaar testrijder bij Red Bull.

Thanks Jurgen! Aangepast


09 feb 2009 16:57
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Neem ook nog maar een broodje kaas dan 8)
Bij Red Bull Racing!
Race engineer: Guillame Rocquelin(COULTHARD :shock: ) :lol:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


09 feb 2009 17:08
Profiel Facebook 
Bericht 
Tja, ik heb het niet zelf verzonnen. :lol: Komt gewoon van de website af. Ik hoop dat ze op 29 maart dan wel weten in welke auto ze moeten stappen! :wink:

Ik ga me er vanavond even in verdiepen. Moet hier nog effe wat geld verdienen! :mrgreen:


09 feb 2009 17:12
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Mark Smith = Design Director

James Key = Technical Director



Mooi overzicht Lydia!!! Tnx!!
_________________________________________
"Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"


09 feb 2009 18:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Zoals het er nu voor staat gaan Bruna Senna en Jenson Button rijden bij Honda, het is redelijk zeker dat ze deel zullen nemen aan de 1e 4 races.
_________________________________________
gang is alles, roak is power!


14 feb 2009 21:29
Profiel
Bericht 
Senna is naar mijn weten testrijder bij Honda. Heb het dan blijkbaar gemist dat hij gaat rijden.

Er zijn weer wat nieuwe regeltjes t.b.v. de auto's. Bijvoorbeeld de "Dombo oren".


14 feb 2009 23:39
Bericht 
Afbeelding
model F1.08 bouwjaar 2008
breedte 1800 mm lengte 4600 mm
hoogte 1000 mm wielbasis 3130 mm
spoorvoor 1470 mm spoorachter 1410 mm
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Brembo remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen OZ wielmaat 13 inch
benzine Petronas olie Petronas
transmissie BMW inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk BMW type V8 P86/8
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies NGK



Afbeelding
model RA108 bouwjaar 2008
breedte 1800 mm lengte 4700 mm
hoogte 950 mm wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Alcon remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen BBS wielmaat 13 inch
benzine ENEOS olie ENEOS
transmissie Honda inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Honda type V8 RA808E
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies NGK


Afbeelding
model R28 bouwjaar 2008
breedte onbekend lengte onbekend
hoogte onbekend wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Hitco/AP remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen OZ wielmaat 13 inch
benzine Elf olie Elf
transmissie Renault inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Renault type V8 RS28
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies Champion


Afbeelding
model TF108 bouwjaar 2008
breedte 1800 mm lengte 4636 mm
hoogte 950 mm wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Brembo remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen BBS wielmaat 13 inch
benzine Esso olie Esso
transmissie Toyota inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Toyota type V8 RVX-08
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies DENSO


Afbeelding
model F2008 bouwjaar 2008
breedte onbekend lengte onbekend
hoogte onbekend wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Brembo remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen BBS wielmaat 13 inch
benzine Shell olie Shell
transmissie Ferrari inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Ferrari type V8 056
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies Champion


Afbeelding
model MP4-23 bouwjaar 2008
breedte onbekend lengte onbekend
hoogte onbekend wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen AP remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen Enkei wielmaat 13 inch
benzine Mobil olie Mobil
transmissie McLaren inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Mercedes-Benz type V8 FO 108V
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies NGK


Afbeelding
model STR03 bouwjaar 2008
breedte onbekend lengte onbekend
hoogte onbekend wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen AP remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen OZ wielmaat 13 inch
benzine Shell olie Shell
transmissie Ferrari inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Ferrari type V8 056
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies Champion


Afbeelding
model FW30 bouwjaar 2008
breedte 1800 mm lengte 4500 mm
hoogte 950 mm wielbasis 3100 mm
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen AP remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen RAYS wielmaat 13 inch
benzine Petronas olie Petronas
transmissie Williams F1 inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Toyota type V8 RVX-08
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies DENSO


Afbeelding
model VJM-01 bouwjaar 2008
breedte 1800 mm lengte onbekend
hoogte 950 mm wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Brembo remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen BBS wielmaat 13 inch
benzine Shell olie Shell
transmissie Ferrari inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Ferrari type V8 056
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies Champion


Afbeelding
model RB4 bouwjaar 2008
breedte onbekend lengte onbekend
hoogte onbekend wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen Brembo remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen OZ wielmaat 13 inch
benzine Elf olie Elf
transmissie Renault inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Renault type V8 RS28
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies Champion


Afbeelding
model SA08 bouwjaar 2008
breedte 1800 mm lengte onbekend
hoogte 950 mm wielbasis onbekend
spoorvoor onbekend spoorachter onbekend
gewicht 605 kg
chassis koolstofvezel/aluminium honingraat ophanging 2 dwarsgeplaatste wieldraagarmen
remmen AP remsysteem schijfremmen, koolstofvezel
banden Bridgestone Potenza
wielen BBS wielmaat 13 inch
benzine ENEOS olie ENEOS
transmissie Honda inbouw
versnellingen 7 werking semi-automatisch, sequentieel

Motormerk Honda type V8 RA808E
cilinderinhoud 2400 management Microsoft
cilinders 8 (in V-vorm) kleppen 32 (4 per cilinder)
smeersysteem dry-sump bougies NGK


14 feb 2009 23:54
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Wat worden de Formule 1 auto's voor komende seizoen toch verschrikkelijk lelijk.
Met die smalle hoge achtervleugels lijkt het wel of je naar dragrace auto's zit te kijken, compleet uit verhouding met de rest van de auto.


22 feb 2009 16:59
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.