Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik denk dat je versteld zult staan hoe snel deze wagen weg is. Er is echt een publiek voor, wat waarschijnlijk anders tegen deze wagen aankijkt dan de gemiddelde forum bezoeker. Er is in ieder geval veel aandacht besteedt aan de wagen!! Jammer dat hij niet helemaal origineel meer is
Ik merk bij mijn helemaal originele 3.2 ook dat er veel mensen zijn die daar de meerwaarde niet van in zien.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 nov 2008 9:52 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Zolang jij zelf maar de meerwaarde inziet van jou auto, als jij er veel plezier aan beleeft is het lekker boeie wat een ander daar van vindt.
Ik denk dat een hoop forummers een mooie originele 3.2 wel weten te waarderen.
|
08 nov 2008 10:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Helemaal mee eens!!
Wat ik wilde zeggen is dat wij misschien verbaasd zijn dat iemand zijn auto zo kan vernaggelen, maar dat veel mensen het ook erg mooi vinden. Ieder zijn meug!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 nov 2008 11:09 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik zou liever in een niet-originele Porsche ( niet speciaal de deze...) die goed in orde is rondrijden,
dan in een originele waar vanalles aan scheelt
iemand die deze auto mooi vind zoals hij is zal waarschijnlijk (eerst zien, AKK ???) een goede auto hebben, wat de rest er ook van vind
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 nov 2008 11:18 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Haa! ik voel een discussie onderwerp aan komen (of is dit al besproken?)
|
08 nov 2008 11:25 |
|
|
ironpatje
|
zal hier nog noooooit besproken zijn
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
08 nov 2008 11:29 |
|
|
amandus
Timeless
|
Punt is , zoek een mooie echte en ga daar mee aan de slag om deze nog beter te maken ipv een smakeloze geknutselde auto , zal nooit fris en fruitig worden
_________________________________________ Timeless objects
|
08 nov 2008 14:03 |
|
|
ironpatje
|
en als je niet genoeg geld hebt voor een mooie echte, en om deze in orde te maken
en met een geknutselde auto die je zelf wel mooi vind, en die je wel kan betalen,
toch de mening van anderen respecteren , en gewoon zonder porsche verder doen
|
08 nov 2008 14:11 |
|
|
P-911
964 C2
|
mooi of niet mooi
je kan l*llen wat je wil , maar wel mooi ff 291 pk-tjes onder de motorkap
en dat voor nog geen 20.000 E
|
08 nov 2008 14:15 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
die 290 pk viel me ook op.
eerst maar een dyno testje zien.
zal waarschijnlijk wel zo gegaan zijn van:
luchtfilter +15 pk
nokassen +40
dempers +20
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
08 nov 2008 14:23 |
|
|
amandus
Timeless
|
Is ook wat voor te zeggen , echter vaak koop je ander mans ellende , oftwel een bodemloze put
_________________________________________ Timeless objects
|
08 nov 2008 15:19 |
|
|