Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:17

Antwoord op onderwerp  [ 269 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
9-11: Lydia-&-Friends 2008 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
Het was bijzonder gaaf, heb mijn nickname eer aan kunnen doen, vooral het stuk op de 57 beviel goed, daar ben ik niet onder de 220 geweest.

Het Porschebedrijf in Heteren is er één om trots op te zijn!

Alles was bijzonder goed geregeld en er was een zeer goede sfeer :D

Lydia (en Mark natuurlijk); nogmaals bedankt; volgend jaar weer? :cheers:

Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 09 nov 2008 17:27, in totaal 1 keer bewerkt.

09 nov 2008 17:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
hahahahaha echt na me zin gehad. helaas net nie de top kunnen halen ma 253 digitaal is nie slecht voor een toertochtje

organisatie bij deze bedankt was tof.

09 nov 2008 17:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Als eerste, Iedereen van de organisatie hartstikke bedankt voor deze top ochtend!!

Ook wij hebben het erg naar ons zin gehad. Hebben voor het eerst de cabrio eens lekker kunnen uitlaten.

Afbeelding Afbeelding

Ben benieuwd naar de rest van de foto's.

09 nov 2008 17:22
Profiel Facebook 
Timeless
Bericht 
horn schreef:
amandus schreef:
persoonlijk record is verbroken 305 km :!:

:? :? dan ben je aardig omgereden... :mrgreen: :^: Geintje, dat dat ding zo hard kan man :shock:

Gelukkig Horn , we zijn weer op ons geliefde forum ....begin van je te houden my Black Beauty :D

09 nov 2008 17:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht 
Super gezellige dag! Lydia en Mark, dank voor de goede organisatie. Ook de ontvangst bij PCG was erg goed! Navigatie was vandaag niet het sterkste punt. Op de A3 doorgereden tot Leverkusen en toen terug (omdat de "42" maar niet wilde komen). Trouwens op de terugweg ook niet! Volgens mij was het bij Oberhausen de 40 die richtng Venlo gaat. Volgens andere forumers "echt wel" de 42!. Zal wel aan mij liggen, maar ik heb de 42 nergens kunnen ontdekken. Overigens waren de 100 km extra bepaald geen straf! Een paar keer de 270 aangetikt, heerlijk! En het weer....... dat ging prima. Volgend jaar weer?

09 nov 2008 17:33
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S - 991 4S
Eindhoven
Bericht 
Mark, Lydia bedankt voor het regelen en PCG voor de gastvrijheid!
Heb echt een leuke dag gehad!
Ik had trouwens niet verwacht dat er zo hard doorgereden zou worden :shock: :shock:
De P. staat nu weer mooi gewassen in de stalling...

09 nov 2008 17:39
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Top geregeld (voldoende parkeerplaats daaro :cheesy:), het weer viel gelukkig ook goed mee... Op de A57 ging ie inderdaad lekker, de rest wat ietsjes te druk naar mijn zin. Maar top, nu nog de oorzaak van dat rammeltje gaan zoeken ;)

09 nov 2008 17:41
Profiel Facebook 
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht 
Lydia en Mark

Bedankt voor de goede organisatie was een belevenis om voor het eerst eens goed door te gaan na een maand in bezit ;-) Hij deed het naar mijnidee best aardig ( nu ik nog )

volgend jaar op maandag maar alweer een vrije dag reserveren ( 09-11-2009 )
Nogmaals bedankt

09 nov 2008 17:55
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Dat jullie nu al(lang) thuis zijn :shock: ... dacht dat we ook door Duitsland terug moesten rijden :mrgreen:

paSCal schreef:
... nu nog de oorzaak van dat rammeltje gaan zoeken ;)

Heb je het eindpijpje van Jaco gevangen :?: :lol:

09 nov 2008 17:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Mooie rit en lekker kunnen knallen in Duitsland, wat een feest :wink:
Hoogst gereden 270 op GPS :ba: , digi 288 en ana net over de 290.
Met nog weinig benzine in de tank werd de auto iets zoekerig. Zeker op de wegdelen waar het asfalt niet helemaal top was. Verder superrrrrrrrrrrrrr :lol:

Lydia en Mark bedankt voor het organiseren en PCG bedankt voor het ter beschikking stellen van de ruimte en koffie :D

Tijdje in Duitsland opgereden met een goudkleurige 3.2? met Carrera op z'n flanken.

09 nov 2008 18:02
Profiel
Bericht 
Lydia en Mark,

Het was weer TOP !
Ik hoop dat jullie het volgende jaar weer organiseren.

09 nov 2008 18:22
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Wie was dah??

En dittuh?

09 nov 2008 18:34
Profiel
Bericht 
Zo, mannen, ik ben inmiddels ook thuis.

Iedereen heel erg bedankt voor jullie komst. Zonder jullie is er immers geen evenement! Waanzinnig leuk ook om zoveel nieuwe mensen te leren kennen!

Al met al hebben we toch prima weer gehad. De scheen zelfs nog eventjes. Ik heb de 243 km/uur heel even aangetikt, met de wind en de natte stukken op de weg was mijn hart niet groot genoeg om nog sneller te rijden. Verrassing was de 1e Baustelle, die stond er vorige week nog niet.

Jongens, jullie hebben mij inderdaad geweldig verrast met de kadobon. Wat enórm lief!

Wimpie 77, Amandus, Diggler_911, rob964.c4, Jaap Wilting, gassen, Patrick, Frank, Gijs, ver boven de 200, Luca, Bert, Richard J, horn, MW, RenDo, Traveller69, Marco en 911 carrera 3.2

héél erg bedankt!

09 nov 2008 18:40
Bericht 
Ik ben ook inmiddels weer thuis. We hebben op de terugweg de route omgekeerd gereden en we hebben even de 274 aangetikt. Ging erg lekker, alleen rijden er van die ***nederlanders in de weg op de linkerbaan :evil: Ik zal zo alvast een paar (onbewerkte) foto's plaatsen! :D

09 nov 2008 18:43
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
305 km , en niet omgereden :wink:

U2 heeeeel hard 8)

09 nov 2008 18:51
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 coupe schiefer grau ex 993 C4 vesuvio '97 ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Bericht 
Lydia & Mark bedankt voor de perfecte organisatie!

09 nov 2008 18:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
Bericht 
Organisatoren bedankt!
Ik heb me erg goed vermaakt, en veel foto's en filmpjes gemaakt :)
Zal er zo wat online zetten :)

09 nov 2008 19:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Heel even de 290 durven aantikken op het laatste stuk voor de grens op de A57. Dat is een record voor mij. Dit was de eerste keer met de turbo naar Duitsland.

Oh ja, wie was er eigenlijk met een Batmobiel (stond bij de ingang van PCG geparkeerd) naar een Porschemeeting gekomen?? :mrgreen: :mrgreen:

09 nov 2008 19:03
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht 
Geweldige dag gehad 8)

Lydia bedankt voor de organisatie! Dit heb je vast vaker gedaan :wink:
Ook je co-organisator die o.a. het traject had voorgereden bedankt natuurlijk.

De ontvangst in Heteren was erg goed en fijn. Had nog ff van de 'dure' koffie mogen proeven. LEKKER! Ook een mooi GT3 gezien als waardig opvolger echter bij thuiskomst werd ik geconfronteerd met het feit dat Melanie er anders over denkt :cry: :)

In het begin lekker doorgetrapt met toch enige reserve door het redelijk natte wegdek en de vele bladeren aan weerszijden. Zelf nog wel 260 op de DSI gereden maar bij het echt mooie stuk (terug) m'n maatje laten rijden. Eerste keer in een P en dan gelijk 250 knallen was hem erg goed bevallen :shock: Gelukkig is ie wat gewend met de tweewieler :wink:

Erg leuk om een paar medeforummers te ontmoeten en te spreken. Helaas waren er geen enorm lange tafels voor de lunch om nog meer dat groeps P gevoel( :?: ) vast te houden.

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij. Ben benieuwd met welke P :twisted:
Hoewel.... hij staat weer lekker te glimmen :D 8)

09 nov 2008 19:03
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hierbij ook onze dank voor Lydia en PCG , perfecte dag geweest.

Mooiste opmerking vandaag (was jij dat die mij voorbijkwam toen ik
250 reed :lol: )

Volgende keer ben ik er weer bij

09 nov 2008 19:14
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Zo ook weer thuis. Staan weer 800 km extra op de teller en twee keer een tank benzine er door heen gejaagd 8)

Alleereerst alle lof aan Lydia en Mark (PC Gelderland). Top ontvangst en iedere keer dat ik weer in Heteren kom blijft het een indrukwekkend bedrijf. Leuk ook om weer zoveel nieuwe gezichten te zien.

De ochtend begon zoals geschreven met storm en horizontale regen tegen de ramen. Maar buienradar verklapte al dat de regen rapper dan een 997 Turbo naar het Duitse zou wegtrekken dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Op mijn dooie akkertje naar Heteren gereden want ik wilde de RON100 die ik de dag ervoor in Duitsland getankt had een beetje sparen :wink:
De rit ging lekker van start. Lag als derde in de eerste groep en zag Harald al snel voor de grens kleiner worden aan de horizon. Na de eerste baustelle (waar ik wel netjes had gereden :wink: ) vol het gas er op zonder ook maar iemand voor me te hebben 294 op de teller en de geijkte gps tacho gaf 281 aan. Niet slecht. Tot ik een één of andere motorduivel op mijn achterbumper had die met 240 op de teller nog geen 5 meter achter me zat. Die idioot heb ik maar even het ruime sop laten kiezen.
Daarna het hele stuk zo'n beetje met Harald opgereden met op de 57 continue wel zo'n 275 op de teller en even op het 3 baans stuk met een lege weg voor me heb ik het gas volledig ingetrapt. 304 op de teller, 292 op de gps tacho. Dat valt me niet tegen voor zo'n 996.
Nadeel is dat de benzinemeter net zo snel de spurt neemt als de snelheidsmeter en met nog 20 km te gaan op de tank vlak voor de grens de tank nog maar eens helemaal vol gegooid met RON100, terwijl ik na een paar tellen Harald al in zijn stealth uitvoering voorbij zag rasen.
Aangekomen ik Cuijk verwachte ik Harald wel aan een biertje aan te treffen maar nee, geen zwart geval te bekennen op de parkeerplaats. Terwijl ik een rondje had gereden kwamen de eerste andere snelheidspiloten ook binnen en zijn we maar vast aan de koffie gegaan.
Even gezellig met deze en gene bijgepraat en rond 13.00 in de auto gestapt. Zou nog even wat zaken regelen bij een kennis vlak bij Arnhem en omdat vrouwlief aan het einde van de middag ook weg moest maar een beetje op tijd vertrokken. Sorry dat ik zo ongezellig was
Ik kom het niet laten en ben vanaf Arnhem de grens weer over gedoken en via mijn favoriete A31 over Groningen weer naar huis gereden.
Heerlijk dagje sturen en de uitlaatjes zijn weer mooi wit.

Lydia en Mark, Nogmaals bedankt, top geregeld zo.

09 nov 2008 19:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C2 coupe schiefer grau ex 993 C4 vesuvio '97 ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Bericht 
Heerlijk in duitland de porsche uitgelaten. Mijn vriendin nog even een fototje geschoten en een paar filmpjes gemaakt
Afbeelding
Niet slecht voor zo'n oud beestje ;-)

09 nov 2008 19:23
Profiel
PorscheForum Rakker
cms
020
Bericht 
Lydia en Mark bedankt, alles top geregeld, zelfs een lege A57.

heb ook m'n pr verbroken, 266, licht heuvel af op de 57, toen werd ik ingehaald door de 993 targa, (klopt ook qua specs, dus had er geen moeite meer hoor).
was een leuk treintje op de 57, voor mij vol gas, de 930 en 968 haakte ook netjes aan.
allen bedankt voor deze leuke ervaring.

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Frank op 09 nov 2008 19:55, in totaal 1 keer bewerkt.

09 nov 2008 19:45
Profiel
Westervoort
Bericht 
Lekker dagje gehad. Lydia en Mark bedankt voor al het voorwerk, was gezellig.
Heb rustig aan gedaan, vond het geen omstandigheden om écht hard te gaan, los van de 57, maar heb wel genoten :wink:
Leuk ook om die 997 turbo met Duits kenteken af en toe te zien versnellen...zit wel gang in :wink: en me verbaasd op de 57 over de snelheid die een "gewone" (goed bedoeld :wink: ) 964 kan ontwikkelen :thumright:
Van der Valk Cuijk is een prima lokatie en PCG is natuurlijk prachtig met beiden genoeg ruimte.

Blijft leuk, zo één keer per jaar samen de Autobahn op!

09 nov 2008 19:48
Profiel
Bericht 
Amandus? Is de foto goed zo :roll:
Afbeelding

Bedankt Lydia :wink:
Afbeelding

Tsja, met een 9-11 kan je wel normaal achteruit rijden :twisted:
Afbeelding

274 km/h!
Afbeelding

Olievlekken 8)
Afbeelding

Porsche Design Edition 2 :o
Afbeelding

Toch is hij ook stiekem een beetje mooi......
Afbeelding

Hekwerk :lol:
Afbeelding

Dan moet je niet zo hard rijden, want dan blijven ze chroom :lol: :tongue:
Afbeelding

Hobby's kosten geld :(
Afbeelding

Martini-Porsche :D
Afbeelding
Afbeelding

Kontje...............wat is ze lekker :D
Afbeelding

Lichtgewicht....!
Afbeelding

It's all about Carrera's..... :wink:
Afbeelding

997 Turbo, wat is ze mooi 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook Turbo, alleen geen badkuipen :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Thnx :thumright:
Afbeelding
Afbeelding

997 vs. 996
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 09 nov 2008 20:13, in totaal 1 keer bewerkt.

09 nov 2008 19:53
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 269 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende