Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 22:30

Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Freek, Peter en Joran.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Faster schreef:
@ DEvilsson,

Ik weet niet wat voor advocaat je bent; maar ik vind je nogal te voorbarig

Citaat:
..een grote corrupte bende waar bij pa en zijn vriendjes van Justitie een grote rol spelen!

Heb ik de feiten in deze gemist of kunnen we dit ook onder eerstgenoemde kwalificatie scharen?

09 nov 2008 15:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
WdePundert schreef:
:thumright: Ik vond het ook nogal aanmatigend.

Hoezo? Als arrogantie terecht is, heet het zelfvertrouwen. :lol:

horn - bovengemiddeld intelligent :cheesy:

09 nov 2008 16:14
Profiel
Timeless
Bericht 
Links jippie rechts vullen :!:

09 nov 2008 16:32
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
horn schreef:
horn - bovengemiddeld intelligent :cheesy:

Ook een IQ van 101 is bovengemiddeld. :mrgreen:

09 nov 2008 17:43
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
IQ = awarness Quote van Freek :?: :!:

09 nov 2008 17:46
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
In biological psychology, awareness comprises a human's or an animal's perception and cognitive reaction to a condition or event. Awareness does not necessarily imply understanding, just an ability to be conscious of, feel or perceive.

Intelligentie is een eigenschap van de werking van de hersenen van mensen met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.

Bron: Wikipedia.

09 nov 2008 17:51
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Oeps , boven mn petje ( van Porsche ) , ik hou het maar op EQ .... 8)

09 nov 2008 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Er wordt afgedwaald .... :roll: :wink:

09 nov 2008 18:41
Profiel
Timeless
Bericht 
Dat deed Freek ook , afdwalen ....of was het gedwaald.... 8)

09 nov 2008 18:46
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
beter als dwaling in het rechtssysteem :roll:

09 nov 2008 18:58
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Zonder zijn programma's te verkopen, was Peter R. de Vries nooit in staat geweest in verschillende zaken zoveel feiten boven tafel te krijgen. De hoeveelheid aandacht die hij aan sommige zaken heeft besteed en ook de manier waarop, dat had de politie waarschijnlijk niet kunnen bekostigen en/of de mankracht voor. Juist door commercieel te handelen heeft Peter R. de Vries een hoop zaken kunnen oplossen en/of verdachten kunnen vrij pleiten. Ik denk dat Freek de Jonge daar even niet bij heeft stil gestaan.

09 nov 2008 19:23
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
kaldenbach schreef:
Juist door commercieel te handelen heeft Peter R. de Vries een hoop zaken kunnen oplossen en/of verdachten kunnen vrij pleiten.

Ja en nee. Op zich is er natuurlijk niets mis met het programma van PRdV. Hij heeft veel goede uitzendingen gemaakt.

M.i. is de teneur bij de Joran-reeks (althans, de laatste uitzending en zeer waarschijnlijk de komende) veel meer sensatiegericht, veel meer suggestief... Het is die vorm waar ik de opmerking van Freek bij kan plaatsen. Bij uitzendingen zoals over de moord op Christel Ambrosius kan ik het niet plaatsen.

09 nov 2008 19:52
Profiel
Timeless
Bericht 
Zou ook leuk zijn als je eerst de uitzending bekijkt en daarna oordeelt . Volgens mij werkt de rechtbank ook zo .........of niet ..... :shock:

09 nov 2008 20:09
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
amandus schreef:
Zou ook leuk zijn als je eerst de uitzending bekijkt en daarna oordeelt . Volgens mij werkt de rechtbank ook zo .........of niet ..... :shock:

Ik maak een voorbehoud ten aanzien van de uitzending van vanavond en oordeel op basis van wat ik toch echt heb gezien.

09 nov 2008 20:28
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
Freek heeft wel deels een punt vind ik.
Daarbij vind ik dat als je oprecht iets vindt, je dat ook uit moet kunnen spreken en over in gesprek moet kunnen.

Dat Peter R daardoor boos wordt is flauw en zegt meer over hem dan over Freek. Alleen respect hebben voor meningen die de jouwe zijn is inderdaad (zoals Freek dat benoemde) van een beperkter bewustzijnsnivo.

09 nov 2008 20:32
Profiel
Westervoort
Bericht 
Vond juiste het respect vér te zoeken bij Freek...schaamteloos schofferen noem ik dat. Dat Peter dáár boos over wordt heeft niets te maken met te weinig respect van zijn kant.

Freek heeft zijn hand duidelijk overspeeld, en heeft voor mij afgedaan.

09 nov 2008 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Helemaal mee eens. Het wordt een lastige oude man en geeft notabene zelf toe dat hij al drie keer eerder bij P en W ruzie kreeg met een andere gast in het programma.

09 nov 2008 20:46
Profiel
Timeless
Bericht 
Daarom krijgt ie ook zn ouvre prijs , eigenlijk van zoiets "wanneer ga je stoppen" :wink:

09 nov 2008 20:50
Profiel
PorscheForum Rakker
cms
020
Bericht 
es geht los. prdv.

09 nov 2008 22:30
Profiel
Bericht 
Tsjonge, het was nog zwakker dan ik dacht:

Het begon met een PRdV die lachwekkend tevreden over zichzelf was.

Daarna de experts die zeggen dat de verklaringen authentiek zijn en Joran de waarheid sprak over NH. Zoals iemand van het OM (meen ik) in de Telegraaf zei: je kan ook experts vinden die daar anders over denken. Maar ik kom hier nog op terug.

Dan een "vriendin" die eigenlijk niets toe te voegen had, iig niets concreets kon melden (wat Joran gezegd zou hebben over "iemand die een lijk kan laten verdwijnen" zegt niets, omdat hij op dat moment die naam ook gewoon had).

Maar goed, dan de nieuwe onthulling...

Die beveiligingsknakker geeft meteen aan dat hij vanaf het begin er op uit was om Joran uit de tent te lokken.

Dan zie je dat hij gaat happen op vrouwen naar NL sturen. Als het echt concreet wordt blijkt echter dat hij nog geen donder heeft gedaan (ook formulieren die hij gehaald zou hebben heeft hij niet gehaald) en wil hij er mee kappen.

Vervolgens wordt er meer geboden en gaat hij akkoord met een ontmoeting. Maar wat regelt hij? Feitelijk niets. Die meisjes die hij meeneemt willen niet. Wat een voorbereiding!

Later als hij toch verder wil gaan geeft hij aan dat hij toch meent dat hij meisjes moet gaan halen in het hoerenstadje en dat ze moeten weten waarom ze naar NL gaan. Let wel: hij wil dus hoeren naar NL halen zodat deze in NL hetzelfde werk kunnen doen (schril contrast met de normale gang van zaken waar vrouwen bij aankomst het paspoort wordt afgenomen en met geweld en bedreiging gedwongen worden om de hoer te spelen).

Kennelijk realiseerde Joran zich na de teleurstelling met die twee meisjes pas dat vrouwen die hier naar NL komen om achter de bar te werken helemaal niet zo maar akkoord gaan om de hoer te spelen.

Dat Joran de regelgeving kent klopt ook niet. Met een toeristenvisum mag je helemaal niet werken in NL. Hij heeft kennelijk alleen gekeken wat je nodig hebt om naar NL te reizen.

Wat Joran uiteindelijk wel wil doen: papierwerk regelen en vrouwen regelen die in NL willen werken, voldoet zo op het eerste gezicht niet eens aan "mensenhandel", die nl. uitgaat van geweld, bedreiging, enz. en van uitbuiting.

Wat mij dan weer het meest tegenviel was het slot. PRdV suggereert wederom dat Joran NH wellicht heeft vermoord. Dat staat haaks op de mening van zijn eigen experts en is gewoon laf.

Nee, PRdV gaat met deze reeks op een pad dat hij beter achter zich kan laten. Ik denk dat het persoonlijk is geworden door een glas wijn...

Het enige wat bewezen is, is dat Joran niet bepaaldelijk de spelling van de Nederlandse taal beheerst.

10 nov 2008 0:37
Profiel
Groningen
Bericht 
Ach, dat viel noch wel mee, toch? :twisted:

10 nov 2008 0:43
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Joran wil wel stoer crimineeltje spelen, maar puntje bij paaltje blijkt dat lastiger dan hij zelf dacht en maakt hij niks klaar...

Nou mag 'ie hopen dat ze in Thailand de burgerrechten net zo serieus nemen als in NL anders wordt het een wat minder luxe studie reisje :mrgreen:

10 nov 2008 3:26
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Ik vond het ook niet erg sterk, blijft een foute dude dat wel . Peter R gaat voor de Kill , is natuurlijk met het wijn incident persoonlijk gekrenkt . Maar hoe je went :!: of keert "The Duce" van de dames hoort in de jail :!:

10 nov 2008 9:19
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Waarom moest de Vries nou als laatste shot in zijn 6 serie wegrijden :?
Ik gun hen die auto hoor.Maar dat nou zo te laten zien.
Hij weet toch ook hoe men daar gemiddeld over denkt in NL

10 nov 2008 9:29
Profiel
Timeless
Bericht 
Mee eens , bergeep dat ook niet helemaal , misschien omdat Boran op een motor wegreet :D

10 nov 2008 9:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende