Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 11:36

Antwoord op onderwerp  [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Kranten knipsels 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Olaf schreef:
paSCal schreef:
een bordeauxrode Porsche Carrera ...

Geen foto's :?: :roll: 't kan namelijk alles van een type 930 tot 997 zijn .... alhoewel bordeaux rood ..... als 't al een 11je is

944 Carrera ?

25 dec 2004 11:59
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:
944 Carrera ?

Jij hebt wel (erg) veel vertrouwen in de Porsche kennis van de Internetbode. :roll: :wink:

25 dec 2004 13:14
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
EriC4C schreef:
paSCal schreef:
944 Carrera ?

Jij hebt wel (erg) veel vertrouwen in de Porsche kennis van de Internetbode. :roll: :wink:

Nee, ik ga ervan uit, dat ze de auto gezien hebben, en dat er "Carrera" achterop stond ;)... Zover ik weet, is er geen 944 Carrera, vandaar de vraag ;)

Zou natuurlijk een 924 Carrera GT kunnen zijn, daar staat het ook op, maar dan had er ongetwijfeld gestaan: "Porsche Carrera GT in het water"

25 dec 2004 13:29
Profiel Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:
Nee, ik ga ervan uit, dat ze de auto gezien hebben, en dat er "Carrera" achterop stond ;)... Zover ik weet, is er geen 944 Carrera, vandaar de vraag ;)

Volgens mij horen de begrippen "Porsche" en "Carrera" voor veel niet-kenners bij elkaar. :roll: :wink:

26 dec 2004 12:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
EriC4C schreef:
paSCal schreef:

Volgens mij horen de begrippen "Porsche" en "Carrera" voor veel niet-kenners bij elkaar. :roll: :wink:

idd ... en Carrera wordt dan veelal "verbonden" aan een 964 ...

26 dec 2004 14:13
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
EriC4C schreef:
paSCal schreef:

Zit wat in ja... Is inderdaad de standaard vraag als je zegt dat je een Porsche hebt: "Een Carrera?" ;)

27 dec 2004 11:29
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
"ow, gene Carrera, slechts ene Targa, oei...." :mrgreen:

27 dec 2004 12:26
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
Zit wat in ja... Is inderdaad de standaard vraag als je zegt dat je een Porsche hebt: "Een Carrera?" ;)

... en dan zeg jij dat je een Ssssuperrrrrr Carrera hebt :wink:

Ben 't niet eens met het feit dat door de leek Carrera met de 964 in verband gebracht wordt .... wel dat men met de oren gaat klapperen als je zegt dat je een Carrerahebt ....

27 dec 2004 12:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Het Laatste Nieuws schreef:
Hond rijdt auto-onderdelenzaak binnen

De Amerikaan Michael Henderson dacht er zondag goed aan te doen zijn hond voor een ritje naar een auto-onderdelenwinkel mee te nemen . Henderson ging naar de zaak in Springdale in de staat Arkansas voor een nieuwe gaspedaal. Hij liet de motor van zijn pick-up truck draaien, en liep naar binnen. Groot was zijn verbazing toen hij zijn hond letterlijk achter het stuur zag kruipen en naar binnen reed. De 4x4 verbrijzelde de voorruit van de winkel , en stootte enkele winkelrekken omver alvorens tot stilstand te komen. Henderson en de winkeluitbater bleven, net zoals de hond, ongedeerd.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_33153.html

30 dec 2004 9:15
Profiel
Bericht 
knap werk lou :res:

een belg die een bericht vindt over een amerikaan die nog ...... is dan een belg. Helemaal omdat die amerikaan een nieuw gaspedaal ging kopen terwijl notabene een hond ernogwelmeekonrijden :lol:

Afbeelding

30 dec 2004 12:52
PorscheForum Rookie
carrera 3.2
Bericht 
Er zijn bedrijven die niet op prijs stellen als je in een P rondscheurt

http://www.webwereld.nl/nieuws/20461.phtml

..... Brin rijdt nog altijd rond in een kleine Japanse auto. Volgens schrijver John Battelle past het kopen van een pooierbak niet bij het imago van Google. "Als iemand bij Google nu een Porsche of Ferrari zou aanschaffen, zou hij waarschijnlijk het bedrijf worden uitgezet." ....

05 jan 2005 12:09
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
wat een sufferds bij mijn favoriete internetbedrijf... :roll: :? :twisted:

05 jan 2005 22:52
Profiel
Westervoort
Bericht 
Appie schreef:
Er zijn bedrijven die niet op prijs stellen als je in een P rondscheurt

http://www.webwereld.nl/nieuws/20461.phtml

..... Brin rijdt nog altijd rond in een kleine Japanse auto. Volgens schrijver John Battelle past het kopen van een pooierbak niet bij het imago van Google. "Als iemand bij Google nu een Porsche of Ferrari zou aanschaffen, zou hij waarschijnlijk het bedrijf worden uitgezet." ....

..en dat vond ik nu zo mooi aan Bernhard,F*****i paste ook niet goed bij het koningshuis (help, we gaan off-topic :lol: )

06 jan 2005 8:48
Profiel
Bericht 
Ja Jurgen, foeifoei foei.
Wie gaat er even een krant kopen want ik heb WC-papier om mn #### af te geven :oops:

Afbeelding

Jacco (wiens hond geen gaspedaal nodig heeft omdat ie het makkelijker vind om met de knopjes van cruisecontrol gas te geven)

06 jan 2005 13:31
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
wat nou klasse 5 alarm

planet schreef:
Kinder-Big Brother bij Belgische telecomwinkel

Gepubliceerd op maandag 17 januari 2005

(P7) Telecomwinkelketen The Phone House begint een Big Brother-achtige dienst die tot op 100 meter nauwkeurig bepaalt waar kinderen of, bijvoorbeeld, een mogelijk overspelige echtgenoot zich bevindt.
Belgen die via het mobiele netwerk van Proximus telefoneren kunnen de verrichtingen van kinderen en partner nauwlettend in de gaten houden met een lokaliseringsdienst van Ootay. Ootay is het bedrijf dat de lokaliseringsdienst aanbiedt via de site van telecomwinkelketen The Phone House.

Een opsporingsverzoek kost 1 euro en toont op de site van The Phone House tot op 100 meter nauwkeurig waar iemand zich bevindt, inclusief een plattegrond van de omgeving van de gezochte betreffende mobiele beller. Gebruikers van de dienst dienen vantevoren aan te geven of ze uberhaupt gevonden willen worden, al geldt die regel niet voor kinderen. Ouders mogen voor hun kinderen bepalen of ze via de Ootay-dienst vindbaar moeten zijn of niet.

Child Focus Belgie, een organisatie die tracht vermiste kinderen op te sporen, heeft zijn bedenkingen bij de lokaliseringsdienst. Ze vreest dat de privacy van kinderen te veel ingeperkt wordt met de mobiele opsporingsdienst. Ootay zegt op zijn beurt te werken volgens de Europese, en daarmee nationale, privacyregels.

Bronnen: AFP

17 jan 2005 13:45
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Uit de Augsburger Allgemeine. :roll:
http://www.augsburger-allgemeine.de/Hom ... 86043.html

Zeer spijtig.
Laat je weer beseffen hoe gevaarlijk een auto kan zijn.

17 jan 2005 14:05
Profiel
Westervoort
Bericht 
RS-R schreef:

Zeer spijtig.

Als ik die foto zie, ben ik blij dat ik een rolkooi heb. Het gebeuren is er niet minder verdrietig om..

17 jan 2005 15:05
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Jurgen schreef:
Als ik die foto zie, ben ik blij dat ik een rolkooi heb. Het gebeuren is er niet minder verdrietig om..

Ik dat ik "geen" dak heb, want zo'n ongeval wil je niet overleven lijkt me. ;) :cry:

17 jan 2005 15:43
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
RS-R schreef:

Zeer spijtig.

En je weer beseft dat je vader bent.

17 jan 2005 15:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
das spijtig
ik denk toch wel veel aan mijn leven als ik ff de bocht om ga
meer en meer
das ouder worden zekers, teveel zien en horen

17 jan 2005 18:16
Profiel
Westervoort
Bericht 
F@RGO schreef:
das spijtig
ik denk toch wel veel aan mijn leven als ik ff de bocht om ga
meer en meer
das ouder worden zekers, teveel zien en horen

Angst is een slechte raadgever...(maar een beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad.. :wink: ).

17 jan 2005 19:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
angst heb ik niet ,
eerder doordachte voorzichtigheid
maar ik kende er al een paar zonder angst............ kende....
zijn niet meer

17 jan 2005 23:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
zoals mijn regenbanden,
waar de grip gewoon weg is,
wel leuk soms maar te gevaarlijk om es uit te lenen aan
iemand die de grip gewoon is .
nog twee maand en mijn conti 's er weer op
sjoenge, a zo zwemmen

17 jan 2005 23:03
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
:shock: Voor wie / waarom laat je ze er onder zitten als het jou zo tegenvalt :?: :roll:
En ehhh ..... winterbanden zijn het toch?

18 jan 2005 0:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ik ga met de wagen naar de skigebieden
en daar alleen passen mijn sneeuwkettingen onder.
had ik het geweten dan legde ik ze er pas een week voor op
ik dacht echt dat die beter gingen presteren in de koude en in de regen, maar dat is niet zo, hopelijk presteren ze in de sneeuw....
enige troost, voor vier stuks was het maar 500 eu

Heeft er iemand een goed adres voor skiboxen te kopen ? In belgie of dicht bij de grens..

18 jan 2005 9:10
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende