Beste hunters en forummers,
Zoals bekend is de trofee inmiddels in ons bezit:
Stekkerdraad en ik hebben deze keer de trofee opgehaald.
Even de toelichting, stekkerdraad is een collega van mij en heeft deze hunt samen met mij gevolgt.
Nu volgt een verslag van onze hunt:
Na al wat dagen de hunt gevolgt te hebben begon het wel te kriebbelen,
Wel heel leuk gedaan de hints via youtube.
De locatie flevoland was inmiddels bekend en dat was een haalbare afstand.
Toen JDB aangaf dat zijn laatste hints op een andere pc stonden was het wel even twijfelen.Gewoon gaan zonder de laatste aanwijzing of toch wachten.
En daar waren de laatste aanwijzingen, top nu was het bekend, een bekende van ons kon de locatie beschrijven die daar bekend was.
Eigenlijk was het ophalen nu een makkie, maar die marco he, die woont zo in de buurt. En had goed mee gehunt.
Misschien gaat hij eerst met het gezin op pad voor sint maarten en daarna op trofee hunt.Welke tijd dan.........20.30 thuis met de kids, 21.00 uur op pad, zeker voor 22.00 weer thuis voor 22.15 geen bericht dan heeft hij besloten om in de ochtend te gaan.
Zo gingen onze gedachten over het ophalen en marco.
Halen wij de de trofee en doen we geen melding, maar laten we wel een goed kado achter voor marco? Tja wat als hij toch besluit om niet te gaan, dan moeten we terug voor het kado.Dus toch maar besloten om te gaan halen en direct te melden op het forum.
Ok stekerdraad hebben we alles:
Laptop, Camera, Zaklamp, Adres
Ok nog een keer kijken op het forum,....... nee geen bericht we gaan!!!!!!!!!!!!
Al rijdend op de A6 denken we: wat als marco nu gaat, de spanning steeg.
Vlak voor de afrit rij ik achter een heel langzaam rijdende auto, ik denk in mijn spiegel een porsche te zien aankomen met het knipperlicht uit om ook de afslag te nemen, maar op de andere baan blijvend om het verkeer voorbij tegaan.
Het zal toch niet gebeuren dat ik in de slotfase voorbij gereden word!?
Gelukkig blijkt het geen porsche te zijn.
De navigatie volgend kwamen we al snel bij het bord van de foto van JDB,
De auto erbij geplaatst en de eerste foto gemaakt,
De weg vervolgt en als snel was de brug inzicht.
De auto er strak voor gezet, nog een foto voor de forummers
En aan het eind van de brug lag de grote stam zoals op de foto’s te zien.
Dit ging lekker zo, geen honderde meters sjokken door de bagger en regen.
Stekkerdraad tilt de takken op en direct toont de trofee zich, even bijschijnen voor de foto,klik.
Ok blij als kinderen op sint maarten keren we terug naar de auto.
Onderweg willen we nog wat eten maar dat is dicht, helaas dan maar snacken.
Tijdens het snacken bekijken we de inhoud, foto’s en of er al reacties zijn op het forum, dat laatste helaas nog niet.
Ok de hunt is voorbij, nu volgt het verstoppen ervan, de meeste wilde ideeen komen voorbij maar vallen later ook weer af, Hmmm toch moeilijker dan we dachten maar het gaat goed komen.
JDB bedankt voor de hunt, orgineel met de video's als hints, we gaan ons best doen.
Hunt or be hunted
Happyhunter en Stekkerdraad