Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 23:44

Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Freek, Peter en Joran.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Eigenlijk vind ik Peter en Freek allebei nogal media-addict maar ik vind dat Freek wel een punt heeft, ook al bracht hij dat niet al te subtiel. In de uitzending zei die Arjan dat hij niet door wilde gaan omdat hij geen onschuldige Thaise vrouwen naar NL wilde halen... dan zet je toch een undercover agent in, hoe moeilijk is het!! Iemand met de ervaring van Peter had in ieder geval wel op dit idee moeten komen maar ik denk dat hij in dit geval teveel met z'n gevoel werkt en te weinig met z'n verstand.

We kunnen veel van Freek zeggen maar het is ook niet de eerste keer dat Peter zo egocentrisch en gepikeerd zichzelf laat kennen. Als je er toch van overtuigd bent dat je goed bezig bent dan lig je toch niet wakker van de opmerking van zo'n bejaarde komiek

10 nov 2008 12:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
roenkie schreef:
maar het is ook niet de eerste keer dat Peter zo egocentrisch en gepikeerd zichzelf laat kennen.

Het staat mij bij dat hij met Spong ook al een fittie had over de zaak Joran... Waarbij PRdV ook heel persoonlijk werd en zelfs Spong weg probeerde te zetten als de eerste de beste sukkel.

10 nov 2008 13:06
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '73 911, ex 964 C4. 997 carrera S 2008
Haarlem
Bericht 
hilarisch slecht allemaal. smakeloze volksrechtspraak.

Joran: ' deze meisjes willen niet want ze willen eerst hun school afmaken' dat is nu typisch een uitspraak van een vrouwenhandelaar...

pfff

10 nov 2008 13:24
Profiel
Timeless
Bericht 
Devils son schreef:
plh schreef:
en wie zegt dat dit zijn auto is.

Hij rijdt privé inderdaad in een 6.

Maar laat duidelijk zijn dat hij toch heel tevreden met zichzelf was die eerste minuten. Die auto zal mij jeuken, maar verder... Het zal tegen hem gaan werken. Hij moet gewoon weer doen waar hij goed in is.

Mee eens , het ligt er te dik op . Was mij ook wat te tevreden met zichzelf .

Hoogmoed komt ten val :wink:

10 nov 2008 13:57
Profiel
Timeless
Bericht 
Wist hem niet zo goed meer , dank heer Mr gast Moscovits :D

10 nov 2008 14:48
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Citaat:
Bescheidenheid siert de mens.

Citaat:
"Hoogmoed komt voor de val"

Citaat:
Zijn atttitude, 1 brok zelfingenomenheid, vooral ook dat shot met die 6-serie...

In Nederland wel ja.... :roll: :oops:

En dat vervolgens doodleuk op een Porscheforum verkondigen? :?

10 nov 2008 15:21
Profiel WWW
Bericht 
Toch echt wel een +1 voor PRdV!

Vooral toen Freek (in mijn ogen ook zeker afgedaan!) begon over Sam Klepper maar eigenlijk Steve Brown bedoelde...

En toen ze op het eind over de ruzie's spraken die Freek heeft gehad bij P&W zei hij dat het niet uitmaakt of hij nou met een klien boefje zoals Peter R of een Minister van ... aan tafel zit, ruzie krijgt hij toch wel...! Beetje jammer...

10 nov 2008 15:59
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Voor zowel Freek als Peter geldt dat ze met een bescheidener optreden meer bewondering oogsten. Ik heb bewondering voor De Vries' track record op het gebied van onderzoek naar 'verloren zaken' en zijn compassie voor de slachtoffers en naasten lijkt me oprecht. Sinds zijn verkiesbaarstelling krijg ik alleen steeds meer het idee dat alle bewieroking zijn gezond verstand wat heeft aangetast. Back to basics, er zijn nog genoeg zaken die opgelost moeten worden.
Freek de Jonge heeft duidelijk laten zien dat zijn gouden jaren als komiek inmiddels ruimschoots voorbij zijn. Ook voor hem lijkt me back to basics een goed plan. Tijd voor wat introspectie.

10 nov 2008 17:55
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik vond het eerste half uur van die uitzending gisteren net een necrologie van Peter R. Wat heeft deze man in zijn leven allemaal bereikt... En dan een half uur wederom herhalingen over de NH case (incl nutteloos interview met de moeder van in een park in NY). Vond verder de rest van het programma een stuk minder onthullend dan ik had verwacht... :?

10 nov 2008 20:46
Profiel
Timeless
Bericht 
Man van de wereld , daar hou ik van :wink:

10 nov 2008 21:34
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Faster schreef:
De opname was medio juni 2008. Ik kwam Peter met zijn vrouw tegen op de observationdeck van Rockefeller Center in New York.

Maar hoe weet je dat toen de opnames zijn gemaakt? Het is tegenwoordig toch in om in het weekend "even" te shoppen in NY? :?: :roll:

10 nov 2008 21:38
Profiel
Timeless
Bericht 
oeps....

10 nov 2008 21:44
Profiel
PorscheForum Rakker
911 4S cabrio + PDK onderweg
Den Haag
Bericht 
Radtdi schreef:
Faster schreef:
De opname was medio juni 2008. Ik kwam Peter met zijn vrouw tegen op de observationdeck van Rockefeller Center in New York.

Maar hoe weet je dat toen de opnames zijn gemaakt? Het is tegenwoordig toch in om in het weekend "even" te shoppen in NY? :?: :roll:

Voor jou een vraag voor mij een weet :mrgreen:

We dwalen af.... Ben benieuwd hoe het met voortvluchtige Joran gaat.

Zoals eerder vermeldt heeft Freek wel een punt: een "infiltratie", op tape gezet en pas de Thaise autoriteiten op de hoogte brengen wanneer Joran op de vlucht is. Waarom niet eerder? Dan heeft hij pas een primeur. Nu lijkt het of allemaal daar om te doen is. Hem de gelegenheid geven om alsnog te ontsnappen om later opnieuw voor de kijkcijfers een reportage te wijden voor een andere undercover-operatie. Journalisten , rioolratten....

10 nov 2008 21:59
Profiel
PorscheForum Rakker
911 4S cabrio + PDK onderweg
Den Haag
Bericht 
ReMo schreef:
Bescheidenheid siert de mens.

In mijn ogen roept een intro als dit meer een negatief beeld op dan een positief beeld. Maar dat is een persoonlijke mening. Vraag me echter wel af dat als meneer de Vries in een Opel Astra zou rijden hij die daar ook voor zou gebruiken.

Ik vind het trouwens wel een hele mooie auto, de 6 serie, en gun het hem ook zeker. :D

Proef ik kinnesinne? Is het ongepast om te showen dat je succes hebt? Je leeft net als 90 % van de bevolking (qua denken en moraal) in het Stenen Tijdperk. Je lijkt Balkenende's broertje Rouwvoet wel. :wink:

10 nov 2008 22:06
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Tja... alles voor de kijkcijfers...
Heb zelf het geloof in neutrale journalistiek opgegeven.
Het blijft toch bizar hoe een krant als de Telegraaf inhoudelijk ongelooflijk verschilt van een Volkskrant. Lees ze momenteel allebei en na het lezen van de één kan je de ander als met een schone lei lezen. Je herkent niets, of het wordt van een compleet andere kant belicht. En dan hebben we het niet alleen over de altijd aanwezige voorkeuren voor een bepaalde voetbalclub, maar over zaken als politieke voorkeuren en semi-milieuvriendelijkheid.
Daarnaast al een paar keer op het werk meegemaakt dat medewerkers van programma's als Radar en Kassa privé problemen lieten oplossen onder het voorwendsel van journalistiek. Bah!!

10 nov 2008 22:09
Profiel
Timeless
Bericht 
Ik wist niet dat Rouwvroet de broer van Balkendende is , weer wat geleerd van Rockeveller , of was het nou Rockefeller 8)

10 nov 2008 22:35
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Heb net weer het stukje gezien van Pauw & Witteman met Freek :!:

Even bij "uitzending gemist" zo moooooi hoe kwaad Peter werd :wink:

Eigenlijk leuker als de eerste keer :lol:

11 nov 2008 15:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Gerlderland
Bericht 
Citaat:
Proef ik kinnesinne? Is het ongepast om te showen dat je succes hebt? Je leeft net als 90 % van de bevolking (qua denken en moraal) in het Stenen Tijdperk. Je lijkt Balkenende's broertje Rouwvoet wel.

In bepaalde situaties is het inderdaad ongepast om te laten zien dat je succes hebt. De familie Balkenende wordt wel groot op deze manier maar ik kan mij volledig vinden in de uitspraken van Oscar Hammerstein;

[url]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1817&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=0ea4d4184b[/url]

Het blijkt toch helaas maar al te vaak dat mensen niet in hun voordeel veranderen als zij succesvol zijn.

Laatst bijgewerkt door ReMo op 11 nov 2008 15:29, in totaal 1 keer bewerkt.

11 nov 2008 15:25
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
gast schreef:
Geen mooier vermaak dan leedvermaak he Hans?

Is dat zo :?: , ben ik zo slecht :?:

Sorry hoor :wink:

11 nov 2008 15:33
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
gast schreef:
Hammerstein is gewoon net zo fout als al die andere bekende advocaten. Vergeet nooit voor wie hij werkt :idea:

Die vraag is wel eens aan die advocaten gesteld, waarom werkt u voor die mensen :?:

Weet je wat zijn antwoord was :?: , als u een Porsche gaat kopen vraagt de verkoper toch ook niet hoe u aan zoveel geld komt :oops:

11 nov 2008 15:37
Profiel
Timeless
Bericht 
molen934 schreef:
gast schreef:
Hammerstein is gewoon net zo fout als al die andere bekende advocaten. Vergeet nooit voor wie hij werkt :idea:

Die vraag is wel eens aan die advocaten gesteld, waarom werkt u voor die mensen :?:

Weet je wat zijn antwoord was :?: , als u een Porsche gaat kopen vraagt de verkoper toch ook niet hoe u aan zoveel geld komt :oops:

Wordt mij permanent gevraagt hou ik aan mn shaggles kom , antwoord altijd hetzelfde , ben advocaat :D

11 nov 2008 16:36
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
gast schreef:

Wat heeft dat er nou weer mee te maken. Je hebt er goeden en slechten tussen zitten. Als niemand de "schoften" wil verdedigen moeten we ze allemaal vrij laten, immers: ze hebben recht op een advocaat.

Het is ook maar gewoon werk.

11 nov 2008 16:53
Profiel
Timeless
Bericht 
Het is gewoon werk , maar ze doen er nooit gewoon over :wink:

11 nov 2008 17:17
Profiel
Bericht 
gast schreef:

Hammerstein zal als verdediger van een bepaald soort Nederlanders echt niet gaan zeggen dat het juist heel erg goed is dat tuig aangepakt wordt d.m.v wettelijk misschien ongeoorloofde manieren.

Dat zul je mij ook niet horen zeggen... De opsporingsregels zijn er juist om iedereen te beschermen.

Denk aan al die anti-terrorisme wetgeving. Ik persoonlijk denk niet dat er een terrorist is die daardoor wordt tegengehouden. Maar het feit dat mijn gegevens linea recta naar de VS gaan als de VS dat wil: vind ik eigenlijk minder.

En ja, ik heb wat te verbergen. Niets illegaals, maar ik hou gewoon wel van privacy.

Natuurlijk zie ik ook graag criminelen achter de tralies. Maar niet tegen elke prijs.

11 nov 2008 17:37
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
De vorige eigenaar van de rode bolide :idea:

11 nov 2008 18:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende