"De sleutel ligt klaar voor je Tjeu , veel plezier ermee!" afz Mark W...
Ik moest hem 3x lezen om te beseffen dat ik werkelijk mocht rijden in het dikste monster wat van de band rolt van zuffenheim! Ik werd eigenlijk plost heel zenuwachtig en erg euforisch te gelijk!! Het kan echt!!!!! Wilde eigenlijk gelijk in de auto stappen en zoef op naar PCG waar hij stond te wachten om de sleutel om te draaien en zn capaciteiten te laten zien!! Grrrr ik moest me bedwingen en ging rustig aan de koffie! Ik dacht oh als hij maar gewassen is anders komt ie niet zoals ik wil op de digitale plaat!!Dus toch maar even gebeld met Sander een zeer attente en vriendelijke verkoper van het centrum , mark weet wel wie hij in zn team wil mee hebben voor het suc6 wat ze met zich dragen! Dus zo gezegd zo gedaan "Geen probleem , als je half uurtje later komt dan is hij spik en span! , Hoezo superservice ... met een grote "
S" dus ik nog snel een broodje naar binnen gewerkt en hup op weg richting heteren! Aldaar aangekomen lag de sleutel al klaar op het buro ! Heel veel plezier ermee was de enige boodschap! Oja Alman zei nog hou em wel heel he! ik zuchte nog eens hard! grrr Tuuurlijk Ook hij weet wat het isom met dit brute geweld te rijden! Overigens Alman is het andere lid van het drietal dat als geen ander verstaan om emotie om te zetten in woorden! Maar goed , ik hobbelde naar buiten en daar stond hij in vol ornaat! Echt zwart en echt een goddelijke verschijning!!!
Hier volgt eingelijk 1 foto van de serie van de 2e shoot !! ik ga zometeen eerst nog even wat bewerken en dan volgt morgen de rest van de tiny story!!
Rijverslag GT2
Bij het starten van dit 680 newton geweld viel het me op zich erg mee hoe het motorgeluid
doordrong in de cabine , gedistingeerd en koeltjes sprong de motor aan met 1 enkele
klik van de sleutel, ook het rustig op gang komen van deze geweldenaar liet hij gelaten
over zich heen komen, mn vriend was als passagier al erg onder de indruk van zn voorkomen
maar ook hoe hij zich gedroeg, in eerste instantie is het rijgedrag niet zo spectaculair
maar goed ook in acht nemend dat ik tijdelijk in bezit was van een Monster van een Wagen
die ook een andere toebehoort. Tja zenuwachtig ? nee in tegendeel hij voelde zo zelfverzekerd
en rustig aan. Met zn alcantara stuur is het heerlijk draaien voor dat dashboard waar in het
midden van de teller een schitterend logo prijkt van GT2. Ik draaide de weg op van heteren
richting bemmel ... Sjeees wat dwingt zo'n auto respect af bij de medegebruikers in zowel
visueel als sound. Er is ook niemand die NIET kijkt naar deze Black beauty! Maar goed hij
klikt zo gemakkelijk in de ene naar de andere versnelling , ben zelf al schaltwegverkurzung
gewend maar deze bak is toch wel iets andere koek als een mes door warme boter port ie zich
in bak! Ik meende rustig te rijden, keek op de teller en daar zat hij al aan de "PIEP SENCUUR"
Getverdemme Huh! hmmm en het motorgeluid zoemde rustig verder ..damn man dit ding is NIET WIJS!!!
Een ADHD Adrenaline Zetpil op 4 dikke sloffen!!! Maar ok tjeu iesie aan hij is niet van u!
Ook mn vriend die onderweg foto's maakte van mn kop had klamme handjes van de rush die in hem
sloop , hij was er gewoon stil van, Onderweg smste ik Marc met een leeg SMSje !! MAW Was er
gewoonweg STIL van! Ook het interieur straalt een en al schoonheid, de stoelen zijn optie
Clubsportpakket zitten als gegoten, ook bekleed met dat zwarte ruwe leder, zoals mark al
vernoemde "je moet bijna een puntkont hebben anders is het slecht toeven! maar deze zitten
als een ei in een schaal! super! Een keer heb ik me laten verleiden tot de acceleratie
van deze wagen! grmpffffffff niet bij te houden! je blijft snel schakelen en ziet in je
ooghoek het gele driekhoekje in de teller verschijnen "NU schakelen aub" donders wat gaat
dat met een rap tempo! ook de PCCb's zijn echt noodzakelijk op deze batmobiel! moet zeggen
ze hakken er wel in ook bij zeer geringe voetdruk op het pedaal! Het behoeft haast tot geen
druk om het 19 inch geschoeide apparaat tot bedaren te brengen , aan de breedte van deze
schoenen zal het ook niet liggen de letters omschrijven 325 achter en 235 voorsloffen
en opties zoals ABS,ABD,ASR,MSR,TC OFF en SC+TC OFF pfff ja goegel ff
Snel naar een paar vrienden die ik even wilde mee laten genieten van zn voorkomen! en ja
ze waren zeker impressed, ook bij hun sloeg de bewondering over in stilte!
Toen naar de eerste locatie... het weer begon aardig te betrekken en wolken pakten samen
Auto neergezet bij locatie 1 voor een korte shoot! (bips foto) Zelfs toen ik vroeg aan
mn "assistent" om de auto 1 meter naar voren te rijden schoot de moed em in de schoenen
zette em in zn vrij en duwde de wagen op de gewenste plek hahaha gek zeg durf je niet???
Kijk wel uit zei hij , mij te duur dit ding! daarna op naar volgende locatie ( 1e foto)
ook hier komt t fotomodel in alle opzichten tot zn recht naomi campbell sorry this is better!!
Mn camera wilde ook niet stoppen met klikken , elke hoek is gewoon EIL .... sorry mn G komt
niet uit mn keeltje, het liep al tegen 15.30 en ik moest en zou nog naar het industrieterrein
in Arnhem naar dat slooppand! De weg erheen was weer een lust om te rijden! Man o man
wat geeft deze wagen je een machtig gevoel in je lijf! Juist dan is het de kunst om je
voort te bewegen op gedistingeerde wijze! Respect afdwingen gaat vanzelf!! bij het invoegen
naar de A325 kwamen we langszij een vrachtwagen waarin de 2 inzittende chauffeurs zich
op en neer bewogen en hun duimen trots opstaken! "zo van wij kunnen echt niet harder!!!
Een trotse glimlach reikte van oor tot oor! Ik zette mijn passagier af bij zn werkplek in
de stad! daar stroomde de voorbijgangers al snel bijeen om dit superblik te aanschouwen!
snel wegwezen dus!! Aangekomen op locatie 3 stond ik voor een gesloten hek, sjit! dus
maar geen nood een behulpzame waterpomptang verschafte mij toegang tot! helaas was het al
bijna schemer en met de beperkte middelen en tijdnood maakte ik mn laatste shoot (hal_foto)
Onderweg naar PCG bekroop mij de gedachte dat dit mischien wel de laatste keer zou zijn
dat ik deze belevenis alleen nog maar in mijn gedachte mocht wederbeleven! Een diepe zucht
liet ik mn longen uitstoten ..........
Nogmaals Mark van PCG hierbij mn oprechte dank voor het vertrouwen en het afstaan van deze
geweldenaar in elk opzicht! Fotogeniekheid ten TOP!!! had zoveel in mn hoofd nog voor deze
auto maar ik was oprecht even de gelukkigste man van het geldersche landschap!