Auteur |
Bericht |
ruud&anna
928S4/GTSheemskerk
|
Tuner 9ff is bezig met GT9R
De Porsche GT9 van tuner 9ff is met een top van 409km/u een buitengewoon snel vliegtuig racemonster. Toch moet dat anno 2008 natuurlijk sneller kunnen…
Tuner 9ff lijkt nog niet helemaal tevreden, want volgens de heren van Supercars.net zijn er plannen om met een GT9R te komen. Het is een verbeterde versie van de ’standaard’ GT9 en moet het oude record, dat ook al in handen is van 9ff, verpulveren. Op de rendering zien we een stuk brutere GT9, waarbij vooral de airscoop in het oog springt. Mocht de ontwikkeling van de GT9R spoedig verlopen, dan wordt racen met de GT9R niet uitgesloten. Nu nog coureurs vinden die durven.
Foto zie:
http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=39386
|
14 nov 2008 15:42 |
|
|
pete 928
968csamersfoort
|
mee eens hoeveel pk zou dat ding hebben?
|
14 nov 2008 19:46 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
hijs nog steeds zo lelijk enkelt een andere kleur volgens mij
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 nov 2008 20:13 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
tis net een 911 met een spijker achterkant
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
14 nov 2008 20:47 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
windtunnel gebakkies
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 nov 2008 21:05 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Net als al die prius-modelletjes
|
14 nov 2008 21:12 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Het eeuwige verhaal van wie heeft de meeste pk's (de grootste l*l) blijft maar doorgaan... welke mafkees gaat er nu serieus 400+ rijden ? Zo nutteloos he... Veel beter zou het .... ach laat maar.. deze discussie is al te vaak gevoerd..
|
14 nov 2008 21:38 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
400 is verleden tijd man waneer gaan we vd 500
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
14 nov 2008 21:52 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
ja lekker voor de volgende keer autobahn rasen.
even serieus : welke idioot zou dat durven rijden op de openbare weg , want ik ga er van uit dat hij ook gewoon op kenteken komt
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
14 nov 2008 21:56 |
|
|
Jort
Groningen
|
1120pk, achterwielaangedreven. Succes. De minder potente versie ( om en nabij de 910pk..) had bijna 5 seconden nodig om de 100 aan te tikken. Gokje, nu ligt 5,5 seconden in het verschiet.
_________________________________________ Tjolk.
|
15 nov 2008 3:02 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
ach man, dat zal toch zeker niet? Dan kan ik 'm bijna bijhouden en jij in m'n nabije kielzog
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
15 nov 2008 6:43 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik denk het wel, totaal niet controleebare vermogensafgifte met giga turbolag gevolgd door giga turbodruk (lees:vermogensexplosie). Beetje het aan/uit principe. Dat gold allemaal al voor de 910pk versie volgens de diverse tests (ook Autovise klokte hem behoorlijk traag tot de 100). Als hij de banden nog op staat te roken staan wij al bij het volgende stoplicht.
_________________________________________ Tjolk.
|
15 nov 2008 17:49 |
|
|