Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 20:56

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Even voorstellen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
gast schreef:
Welkom bijzondere eend in de bijt :o

Ook bedankt!

En inderdaad, een dag niet gelachen is een dag verprutst! nou ja, soms is het wel als een boer met kiespijn hòòr...

15 nov 2008 3:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
cabrio wim schreef:
gast schreef:
Welkom bijzondere eend in de bijt :o

Zo bijzonder is hij niet, heeft dezelfde ziekte als ik, heb zelf ook 3 SD1, Vitesse en RR gehad. :lol: :wink:

Adriaan welkom, en we zullen ooit wel eens bijkletsen, Porsche of iets anders. :wink:

Haha, noem het maar een ziekte! In elk geval doet deze ziekte geen pijn, althans niet aan de portemonneé; veel gebruikt te vinden en nieuw ook heel billijk, althans bij garage "de Zeemeeuw"

Hopelijk komt er eens een dag dat we gezellig bij elkaar komen en inderdaad kunnen bijkletsen!

15 nov 2008 3:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
RenDo schreef:
Welkom Adriaan. Prachtige inleiding schreef je :P

Hallo RenDo,

Nou ja, het is ook allemaal niet niks; prachtige techniek zo'n Porsche
En nu ik er nog even aan denk; ik heb me op een leugen betrapt; ik HAD al een Porsche; 2 cylinder diesel en 24" achterbanden, van de boer die tegenover ons woont gekregen; zó uit het werk, ongerestaureerd en toch netjes; kleppen gesteld en hij loopt weer helemaal nieuw!

15 nov 2008 3:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
HV schreef:
welkom Adriaan! Enne, wat voor boten dan??

Nou, van koeplat en excursieboot (Staatsbosbeheer) tot plezierjachtje en, niet te vergeten m'n eigen project de "Zeenaald" maar dàt is echt een verhaal apart; heel in het kort: zelf ontworpen, 15,5 meter bij 2 meter en Hummer diesel... Meer weten? mail me en ik stuur een foto!
e-mail: bruynzeel4boats :@: hotmail.com

15 nov 2008 3:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
928GTS schreef:
Van harte welkom hier Adriaan en klasse dat je dit zelf aanpakt. Zelf ben ik geen sleutelaar, besteed alles uit aan den techniker. Voor megaveel tech help en info kijk eens op de site van Theo Jenniskens. Even googlen en je hebt 'm zo.
Wat feauteautjes doen het o zo goed hier trouwens :wink:

Succes ermee verder en hou ons op de hoogte van je verdere vorderingen.

Vrgr
Ton

Hallo Ton,

Dit Porsche forum gebeuren is dus geheel nieuw voor mij; erg leuk en ik hoop dus ook wat kennis en ervaring te kunnen uitwisselen.
Dank voor die tip van Theo Jenniskens, leuk!
Foto's plaatsen moet ik nog leren hoe dat moet...

15 nov 2008 3:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
WdePundert schreef:
Welkom, Adriaan en succes met dit vreemde merk.

Dank! Ik zou zeggen: Een béétje vreemd, maar wel èrg lekker!

15 nov 2008 3:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Tim schreef:
Hey Adriaan, dat met die oude snaar zou ik maar snel een neiuwe voor zoeken. Veel plezier met verder sleutelen ..... :wink:

Hallo,

Nou, die oude snaar, daar liep ie nog best mee, zelfs zonder poelie; ik moest natuurlijk even zien wat de oorzaak was van dat die snaar afstroopte en kennelijk is dit een model waarbij het eigenlijk niet fout kàn want de snaar heeft er door de enorme hoeveelheid restanten tussen de poelie op alle denkbare standen opgestaan, en géén kleppen krom; zo hoort het eigenlijk met zo'n charatelaandrijving want anders hoort er gewoon een ketting op; Denk je eens in; snaar breekt door wat voor oorzaak ook; 32 kleppen krom,
alleen éééven de motor eruit halen, en de rest...
Gelukkig is me dat met deze 16 klepper bespaard gebleven!

Wel kan ik zeggen dat ik aan deze auto met geweldig veel plezier sleutel;
je kan overal nèt bij, in plaats van nèt niet; Chapeau!

15 nov 2008 4:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Robin G. schreef:
Welkom Adriaan. Ben benieuwd of je toch ook het grote P-virus gaat krijgen. Gaaf die Rovers en zo. In de tijd van de SD1 werkte ik op de afdeling Garantie & Techniek van British Leyland....druk hoor :D
Veel succes met je 928

Hallo Robin,

Ja, ik ben wel een beetje besmet met het P virus...Wat leuk dat jij bij British Leyland gewerkt hebt; dan heb je mischien nog Dhr. Vos gekend, de man die het hele land doorreed met zijn Austin Maxi (in mijn tijd dat ik bij Garage Inverdan werkzaam was) Hij heeft mij nog eens een Overdrive Solenoid gegeven voor mijn Triumph 2500 PI, dat was in 1976!
Nou, inderdaad, die eerste type's SD1 waren niet al te best, helaas, want het was, en is nu, 30 jaar na dato, nog steeds een zeer elegante stoere auto!

15 nov 2008 4:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Straalmotor....hal met kunstenaars .... :idea:

Heb je het over de 'Havik' uit A'dam, en de NDSM werf ?

15 nov 2008 9:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2