Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:28

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
lekkage 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911/996 Carrera 2
Noordwijk
Bericht 
Hey Marc,

Wij hadden precies hetzelfde met onze Mercedes (lekkage) dus komt denk alleen bij de duurdere merken voor :lol: Je vraag over de folie kan ik niet beantwoorden, ik ben helemaal niet technisch. Je zal vast wel een antwoord krijgen van iemand met meer kennis dat is juist zo leuk van dit forum je stelt een vraag en er is altijd wel iemand die de moeite neemt om je verder te helpen. Succes Marc

15 nov 2008 11:37
Profiel
PorscheForum Rakker
911/996 Carrera 2
Noordwijk
Bericht lekkage
Tot nu toe gaat het goed, geen lekkage meer dus het is waarschijnlijk opgelost :lol:

30 nov 2008 20:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Altijd een lekker gevoel als iets is opgelost! :D

01 dec 2008 10:11
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche 911 - 996 Carrera 2 uit 2002 Porsche Camyan S - 2007 Porsche Panamera 4 e hybrid
Zoetermeer
Bericht 
Marc Boxter schreef:
Hoi allen,

echt een leuk forum dit :D ! badankt allen voor tips! Richard, weet wel zeker dat de lekkage bij jou verholpen is door het ontstoppen van de 2 drain gaatjes onder de cabrio kap. De kranten ben ik ook aan het proberen. Bij mij is het ook alleen nat achter de stoel. Heb gister avond nog even onder mijn stoelen gekeken en gelukkig is het daar niet nat :) . Valt dus allemaal wel mee. Vind het toch wel bizar hoor dat je dit bij een Porsche een prob is (verwacht je meer bij een cheap car). maar ind. de drain gaatjes voor en achter controleren en dan kan je het voorkomen.

Ik heb overigens ook lekkage aan de onderkant v/d deuren. heb het folie in deur bekenen zit hier en daar los (wat het prob veroorzaakt) kan je dit vast kitten of op een of andere manier plakken of moet je echt de folie vervangen?

Hallo,

Aangezien ik (nog) niet zo technisch ben... Waar zitten die drain gaatjes precies? Ik heb namelijk ook wat lekkage en kan de oorzaakvooralsnog niet vinden...

Bedankt!
Otto

15 feb 2009 11:05
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2