Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... niet alleen Yaroon ben ik bang voor ...
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
27 dec 2004 21:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Sterker nog, wát je ook doet Jeroen heeft toch wel commentaar. Tja, je bent forumeikel of je bent het niet. Forumeikel, dat kan je niet wórden, dat bén je van binnen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 dec 2004 21:15 |
|
|
Sjonnie
|
Alleen een forum met mensen die mekaar goed kennen en weten wat ze aan elkaar hebben kan dit soort discussies voeren zonder schade te berokkenen (integendeel).
Hulde.
Maar het moet niet te lang duren he, we weten het nou wel een beetje....
|
27 dec 2004 21:21 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Schitterend Sjonnie kunnen we ons concentreren op de volgende meeting.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=2558
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
27 dec 2004 22:12 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
je moet jezelf niet zo serieus nemen, krijg je lange tenen van
en wat betreft het "beledigen"...
het zegt meer over de gene die zich LAAT beledigen dan over de gene die beledigt (denk daar maar effe over na )
je bent van harte welkom hoor. Liever vandaag nog dan morgen wat mij betreft
ik beloof niks
Maar feit blijft (back on topic) dat het circuit de enige plek is waar je écht van je porsche kan genieten...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
28 dec 2004 4:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Nou, mijmerend op een krukje kijken naar je eigen stilstaande Porsche... doet het zelfs soms al...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 dec 2004 4:43 |
|
|
hoek0201
|
Ter inspiratie: een filmpje terwijl ik aan het trainen ben op de Nordschleife
http://www.creativemotion.co.uk/Movies/ ... 0page3.htm
Gr. Gerko
|
28 dec 2004 10:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ben ik absoluut niet met je eens... Lekker rustig (of iets vlotter) over wat dijkweggetjes karren... Heerlijk!
En voordat je zegt dat daar andere/betere auto's voor zijn: Da's op het circuit ook zo...
|
28 dec 2004 11:20 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
op een dijkweggetje kan je niet het maximale uit je auto halen
kan (met gezond verstand) alleen op een circuit
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
28 dec 2004 19:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat niemand zal ontkennen...
Wat ik dus níet met je eens ben!
|
28 dec 2004 19:47 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Bingo... My point exactly...
|
28 dec 2004 21:22 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Hallo vrienden-van-het-goede-Porsche-leven!
Voor een artikel over dit 'snelle' evenement op Zandvoort in het magazine van de NPC is al wel tekst beschikbaar, maar nog geen foto's
Is er iemand die bereid is om materiaal af te staan voor publicatie: van het Porsche forum met de meeste leden voor de club met de meeste leden
Zie uit naar een reactie hier of per mail aan mijn adres bij de NPC nl.contact@nederlandse-porsche-club.nl
Paul
|
20 jan 2005 21:58 |
|
|
John
Cayenne
|
Paul,
Ik zelf heb geen foto's gemaakt.
Marc (sjonnie), Paul (pp356) en Marcel2 wel, dus die wippen hier wel voorbij.
|
21 jan 2005 13:04 |
|
|
Bo
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
|
Nee sorrie (en trouwens als sjonnie foto's heeft komens ze van mij).
Ik ben er in totaal maar 1 uur geweest en heb een aantal rondjes met een zeer vriendelijke meneer mogen meerijden. Dus erg veel tijd voor foto's bleef er niet over. Trouwens meneer van Engelen nog bedankt om 3 van de 4 foto's van de nachtrally gemaakt door mij te nemen.
|
21 jan 2005 23:40 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Heeft Paul niet gedaan...
|
22 jan 2005 11:35 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Bo, zo begon het bij ons ook, maar al vrij snel daarna mochten/moesten wij Paul zeggen!
|
22 jan 2005 12:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, wat is vrij snel? Bij mij was het geloof ik iets in de trend van 3-4 seconden... (hoe lang doe jij erover om "Hallo Meneer van Engelen, hoe is het met u?" te zeggen? )
|
22 jan 2005 15:02 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
|
22 jan 2005 16:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ja Meneer van Engelen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jan 2005 18:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hahaha, wilde het er net onder gaan plaatsen
|
22 jan 2005 18:46 |
|
|
John
Cayenne
|
Respect is het van Bo uit, want als je zo
je P. kan laten glimmen, dan moet je wel U zeggen.
BTW blijft een strakke bak, enkel Paul is al in voor een 997 (slaat altijd een modelletje over, zegt ie zelf).
|
23 jan 2005 9:42 |
|
|
Paul II
|
Dank voor uw mooie reactie heer Radder ,
uw zwarte Cayenne ziet er ook vrijwel net zo perfect gepoetst uit .
Maar verder heb je helemaal gelijk: zeer waarschijnlijk geen 996 voor ons en gisteren net(toeval! ?) een uitgebreide proefrit gemaakt in de S: http://home.tiscali.nl/pnavanengelen/
Klasse auto: rijdt heel strak en probleemloos. Sportonderstel is niet mijn smaak, want zelfs met de gemonteerde winterbanden slaat dat toch wel behoorlijk op richels. Maar verder AF.
Heb ook nog een Quicktime MOVietje, maar weet niet hoe ik jullie dat kan laten zien en horen. ( ) Hoewel eerlijk gezegd de ophef over dat geweldige geluid iets tegen viel. Maar ja ik word dan ook verwend door een motor zonder watermantel isolatie, en voor de bestuurders van een 996, ZONDER sportuitlaat heer R., is het misschien wel kikken.
|
23 jan 2005 11:11 |
|
|
John
Cayenne
|
Was wel ff genieten zeker.
|
23 jan 2005 16:34 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Dankzij Paul staat ie nu op: http://www.porscheforum.org/movies/. GO GO GO Get it!
|
23 jan 2005 23:49 |
|
|
Sjonnie
|
Op Flat-6 (helaas vaak serverproblemen) is er een discussie aan de gang wat nu de mooiere auto is, en welke te kiezen, een 997S of een 996 4S. Tot mijn verbazing kiezen zeer veel mensen toch nog de 996 4S.
Zelf zou ik voor de 997S gaan, maar niet voor zijn uiterlijk.
|
24 jan 2005 0:28 |
|
|