Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:46



Antwoord op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Het -post hier je gepoetste Porsche foto's topic- 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Fantastisch! Hoelang doe je nou op zo'n hele auto ?
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


15 sep 2008 16:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Aan deze 911 heb ik netto 15 uurtjes gewerkt :wink:


15 sep 2008 16:50
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Die 3.2! :shock: Schitterend!
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


15 sep 2008 17:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht 
kost dat :?: 8) :twisted:


15 sep 2008 18:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 Carrera 3.2 1988
Bericht 
Hey Bart!

prima resultaat! Ik ben er erg blij mee.


John
_________________________________________
Het wordt steeds leuker op de weg!


15 sep 2008 19:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Waanzinnig resultaat!
_________________________________________
Tjolk.


15 sep 2008 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster S (986)
Rotterdam
Bericht 
Ik kan Bart van harte aanbevelen! Hij heeft mijn Porsche onder handen genomen en vond het bijzonder jammer dat ik er weer mee naar huis moest rijden... De voorruit + bumper zitten nu weer onder de dode vliegjes :evil:

Geef je al aandelen uit voor je bedrijf??? Binnen 10 jaar wordt Triple C het toonaangevende bedrijf vwb autocleaning... Met de jaarlijkse aandelen uitkering kan je dan je auto weer bij Bart laten cleanen :wink:
_________________________________________
YIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!


15 sep 2008 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991S
ex 996, ex 997S
Bericht 
Knap werk!
Wat is die aanbieding voor PF leden ook al weer?


15 sep 2008 23:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Citaat:
Hij heeft mijn Porsche onder handen genomen en vond het bijzonder jammer dat ik er weer mee naar huis moest rijden...


Dan laat je hem de volgende keer gewoon staan voor mij, probleem opgelost :D

Bedankt nog voor de leuke reacties allemaal, en het was een plezier om eraan te werken John. Geniet ervan en hou hem in ere :wink:

@Marco en Marc: Jullie hebben een PB


16 sep 2008 0:02
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Zoekende naar 993 / 996
Veenendaal
Bericht 
Hallo Bart,

Mooi werk en kwaliteit wat je levert!
Vraag: Behandel je de steenslag etc. ook??


16 sep 2008 16:03
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Zie hier. ;)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


16 sep 2008 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
@ Romove64:

Ik ben er wel mee bezig om dat onder de knie te krijgen, maar momenteel vind ik het resultaat nog niet goed genoeg om aan te kunnen bieden. Als ik 100% tevreden ben over m'n resultaten komt het zeker in het dienstenpakket te zitten :wink:


16 sep 2008 19:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Eric heb jij je leder eens laten overtrekken? Jouw kleur blauw is veel blauwer dan de mijne :) (ik heb meer donkerblauw zoals de buitenkant van de auto)
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


16 sep 2008 19:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
je hebt verschillende kleuren blauw :wink:




Afbeelding 8)
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


16 sep 2008 19:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Dat lijkt meer op de mijne ;) maar dan misschien nog iets donkerder :D!

Dat blauw staat wel echt meesterlijk op je witte knauf! ;) aparte combi.
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


16 sep 2008 20:01
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Eric heb jij je leder eens laten overtrekken? Jouw kleur blauw is veel blauwer dan de mijne :) (ik heb meer donkerblauw zoals de buitenkant van de auto)

Of het een andere kleur is: :uh:. Het leder is donkerder dan op de foto's overkomt (uiteraard vanwege de flitser i.c.m. het 8)-resultaat (nee, niet bling bling gelukkig)).
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


17 sep 2008 9:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
BartCCC schreef:
@ Romove64:

Ik ben er wel mee bezig om dat onder de knie te krijgen, maar momenteel vind ik het resultaat nog niet goed genoeg om aan te kunnen bieden. Als ik 100% tevreden ben over m'n resultaten komt het zeker in het dienstenpakket te zitten :wink:



Mag jij BEPPIE gebruiken om het te leren, ze heeft wel wat last van een soort acné op haar spoiler en gril :wink:
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


17 sep 2008 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Euhm oke.......that sounds erotic :lol:


17 sep 2008 21:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Oké, tijd voor een nieuwe write-up!

Gistermorgen deze 996 C4 bij een klant van me gaan ophalen. Erg nette auto van een liefhebber, de auto stond dan ook mooi schoon in de garage.

De klachten waren vreemde spiegelingen in de lak, en natuurlijk de poetskringen. Tevens zaten er enkele oppervlakkige krasjes rondom de auto, met als hoogtepunt de motorkap van de wagen. Die was al eens bij aflevering door een poetsbedrijf onder handen genomen, maar aangezien ze er nog steeds inzaten zijn ze er niet in geslaagd om die eruit te krijgen….ze hebben het geheel zelfs nog erger gemaakt, de hele kop zat onder de buffertrails en hologrammen. Niet zo erg als ik ze soms heb gezien, maar een hologram blijft een hologram en een buffertrail blijft een buffertrail. Niet goed dus!

Laten we de foto’s erbij pakken:

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Zegt genoeg over de kwaliteit van het gedane polijstwerk lijkt me….


De rest van de lak had zoals gezegd te kampen met swirls en enkele oppervlakkige krasjes:

AfbeeldingAfbeelding


Na een grondige wasbeurt + clayen de auto afgeplakt en klaar gemaakt voor het grove correctiewerk. Er waren zo’n 3 applicaties nodig voordat ik tevreden was. Onderstaande foto’s zijn puur na het grove correctiewerk, dit moet dus nog flink nabehandeld worden. We missen nu dus nog de scherpte in de lak:

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Eindresultaat:

Afbeelding


AfbeeldingAfbeelding




AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Na een lang proces van grof polijsten / nabehandelen en afwerken, was de laklaag klaar voor de uiteindelijke waxlaag.

Enkele afters van een prachtige wagen:

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Bedankt alweer voor het lezen en alvast een prettig weekend !!


19 sep 2008 17:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Vandaag ben ik gestart aan een 993 S Vesuvio van een forumlid. Daarbij leek het de eigenaar leuk als ik hier in de tussentijd wat liet zien zodat hij het kon volgen. Geen probleem natuurlijk, ik zal verdere updates in deze post plaatsen.



De auto had te kampen met flinke vervuiling, zowel oppervlakkig als aangekoekte contaminaties. De auto bij aankomst:

Afbeelding


Naast het lakwerk konden de wielen en de uitlaatsierstukken een pak ‘Tender Love and Care’ gebruiken. Zoals we op de foto’s zien waren vooral de uitlaten in erbarmlijke toestand. De binnenzijden van de wielen waren bedekt met remstof (grotendeels ingevreten helaas) en teer / rubber spetters. Ook veel lijmrestanten van plaklood.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding


Voor de rest het gebruikelijke zoals de instap en de scharnieren / sponningen die lichtelijk vervuild waren. Het lederen interieur oogt enigszins vaal en grimmig, voor de rest niets speciaals te melden:

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding


Allereerst begonnen met de wielen en de wielkuipen, een klus die totaal meer dan 2,5 uur in beslag heeft genomen! Nog altijd zijn de wielen aan de binnenzijde niet 100% schoon en heeft het agressieve remstof zijn littekens achtergelaten, al is er wel een aanzienlijke progressie geboekt.

Om te beginnen de velgen ingespoten met een zuurvrije velgenreiniger en deze een 5 minuten laten inwerken. Intussen de banden ontvet (anders trekt het voedende product in een later stadium niet in) en de wielkasten goed uitgespoten en schoon gemaakt. Ook deze zijn eerst compleet ingespoten met een ontvetter om het vuil los te weken:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding


Daarna met een arsenaal aan brushes, kwasten en microfiber accessoires de velgen aangevallen om deze zo schoon als mogelijk te krijgen. Een herhaling van gemiddeld 4 applicaties waren nodig om de wielen schoon te krijgen. Helaas niet vlekkeloos zilver aan de binnenzijde, daarvoor heeft het remstof en andere schadelijke stoffen te lang hun werk kunnen doen. De mooie zwart gelakte remklauwen mogen natuurlijk niet overgeslagen worden:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding


Aansluitend de velgen gedroogd en het lakwerk aan de buitenzijde compleet geclayed:

Afbeelding Afbeelding


Toen snel verder met de rest van de auto. Eerst is de auto helemaal ingespoten met een shampoo mengsel om het vuil los te weken. Onderlangs, de sponningen en de bumpers zijn ingespoten met een citrusontvetter om het hardnekkige vuil aan te pakken. Daarna goed afspuiten met warm water. Dit zorgt er voor dat al veel vuil van de auto is voordat je er überhaupt aan komt. Aansluitend natuurlijk de auto correct en grondig gewassen.

Nu het zichtbare en oppervlakkige vuil is verwijderd is het tijd om het zware vuil aan te pakken. Vervuiling als boomhars, industriële neerslag, roetstoffen en teer zijn zaken die er bij een normale wasbeurt niet af gaan. Dit zijn agressieve verontreinigingen en hechten (door hun bijtende werking) aan de lak.

Een goed voorbeeld zien we op het voorfront van de auto: de overblijfselen van insecten en ander vliegend gespuis.

Afbeelding

Klinkt heel onschuldig, maar de praktijk is een ander verhaal. De gelatine-achtige inhoud van deze kamikaze beestjes bevatten zuren. Dit zuur trekt in je lak en zorgt voor een aftekening in de blanke laklaag, en als ze lang erop zitten, misschien zelfs tot diep in de kleurlak! Vergelijk het met de uitwerpselen van vogels, dit is net zo agressief. Deze beestjes laten zich natuurlijk het meeste in de zomer zien, en laat de warmte / UV straling nou net zorgen dat het proces extra versnelt wordt. Dus het best niet lang erop laten zitten en zsm verwijderen is het advies !

Dit soort vervuiling wat OP de lak zit gaan we verwijderen met behulp van clay en een lubricant. Ook halen we hiermee restanten van oude waxlagen weg zodat de nieuwe waxlaag beter kan hechten.

Een schoon stuk clay alvorens we van start gaan:

Afbeelding

Een stuk van het voorspatbord reinigen:

Afbeelding

En zien dat het geen overbodige luxe is….:

Afbeelding


Als het lakwerk via deze werkwijze helemaal gereinigd is kan de lakstaat vast gesteld worden. Eventuele camouflerende producten (fillers en krijt) zijn allemaal verwijderd en we zien de ware aard van de lak. Goed licht is daarbij enorm belangrijk. Met behulp van halogeenlicht creëren we als het ware een kunstmatige zon, en jawel hoor, daar komen die vervelende poetskringen (swirls) tevoorschijn:

Afbeelding Afbeelding


Allemaal fijne krasjes in de blanke laklaag. Naast dat dit een doorn in het oog is als je de auto ’s zomers vanaf een terrasje bewonderd, en bij dit aanzien je trotse gevoel omslaat naar een naar gevoel, zorgen deze krasjes voor een vale en fletse look van de lak. Het zonlicht wordt namelijk op de randen van deze krasjes terug gekaatst, waardoor de kleur lichter lijkt dan deze in werkelijkheid is. Om die diepe en volle kleur terug te krijgen, is het, naast andere stappen, héél belangrijk om het lakwerk correct te corrigeren en deze krasjes zo goed als mogelijk te verwijderen. Verwijderen, dus niet tijdelijk camoufleren met een product !

Laat ik eens wat dieper in gaan op verwijderen van deze krasjes. Vaak wordt namelijk gedacht dat ‘even met de machine’……..en alles is eruit en klaar. De praktijk is toch heel anders. Naast de gebruikelijk defecten kun je ook defecten hebben die onder de blanke lak zitten en waar je dus niet aan komt, bijv. imperfecties in de lak of schuurkrassen. Met behulp van enkele tekeningen probeer ik het de meest voorkomende defecten duidelijk te maken:

Afbeelding

We zien hier hoe een laklaag is opgebouwd. In de bovenste laklaag, de blanke lak / vernis, zien we kleine inkepingen, dit zijn allemaal krasjes. Links zien we redelijk ondiepe krasjes (swirls), in het midden een RDS (Random Deep Scratch) en uiterst rechts een diepe kras tot in de primer. De laatste kras is er dus eentje van het niveau dat je hem echt goed voelt met je nagel en je het witte van de primer ziet.

De wasstraat creëert door de borstels en het vuil in de borstels / lappen voornamelijk swirls en RDS. Verkeerd handmatig wassen natuurlijk ook! Met polijsten ga je heel simpel gezegd een percentage aan blanke lak verwijderen, correcties voer je namelijk uit in de blanke lak (bij unilakken natuurlijk niet):


Afbeelding

Het rode gedeelte is blanke lak welke we hebben verwijderd met polijsten. We zien dat de krasjes al een stuk smaller zijn geworden, maar ze zijn er nog steeds. We zien ze dus nog altijd, weliswaar al een stuk minder. Verdere correctie vergt dus nog meer blanke lak weghalen. Een kras is immers niets meer dan een verschil tussen het oppervlakte en het diepste punt in de blanke lak. Wil je de kras niet meer zien, moet je simpel gezegd het verschil wegslijpen:

Afbeelding

Na verdere passes en herhalingen hebben we dus nog meer blanke lak weg gehaald. Het is dus héél belangrijk om de laklaag compleet te meten om vast te stellen hoe dik de lak is en je precies weet waarmee je kunt spelen, dit kan vaak verschillen per plaatdeel.

We zien nu dat de swirls verdwenen zijn. De RDS en de diepe kras zien we nog steeds. Die RDS’sen zijn heel vervelend en onvoorspelbaar. Eigenlijk alle auto’s hebben hier wel last van en ze zien er heel onschuldig uit. In praktijk is het echter lastig te bepalen hoe diep ze daadwerkelijk zitten, je kijkt immers door de blanke lak heen. Wel kunnen we opmerken dat deze redelijk diep zit aangezien we hem nog steeds zien na herhaalde applicaties.

Om deze RDS te verwijderen moet dus het volgende gebeuren:

Afbeelding

Zoals je ziet is hij weg…….maar we hebben daarvoor een serieus percentage aan blanke lak moeten weghalen en we houden slechts een lichte tolerantie over. De blanke lak is nog maar héél dun op die plekken en dus enorm kwetsbaar. Nieuwe krasjes komen er nog sneller in en zullen nu ook in de kleurlak komen. .

Met dit in het achterhoofd is het vooraf altijd lastig zeggen of iets eruit gaat of niet. Persoonlijk raad ik ook altijd aan om een gezond evenwicht te vinden in de verwachte correctie en het verwachte resultaat. In praktijk betekent dat dat je nooit 100% alles eruit gaat halen, omdat je dan op de langere termijn slechter af bent en de lak veel minder kan verdragen.

Oke, teasertje voor vandaag: een uitlaatsierstuk na reiniging en polijstwerk. Veel corrosie wat het polijstwerk beperkt, ik ben nog niet tevreden, morgen ga ik er nog eens wat 'elbow grease' tegenaan gooien :wink:

Afbeelding Afbeelding


Oke, genoeg verteld. Verder met het daadwerkelijk corrigeren van het lakwerk. Let op, dit is puur de correctie stap! De nabewerking en de afwerking dient dus nog te gebeuren. Op sommige foto’s zien we nog veel polijststof en de oliën van de polishes en compounds.

Rechter spatbord

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding


Rechter portier

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding


We kunnen goed zien wat het aanpakken van die kleine microkrasjes als gevolg heeft. De kleur komt terug en is veel harder en scherper.

Rechter achterspatbord

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding


Natuurlijk ontbreekt het niet aan reflectie !

Afbeelding Afbeelding


De motorkap heb ik in tweeën gedeeld en het eerst de bijrijders zijde gecorrigeerd, de bestuurders zijde nog niet.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding


Na het polijsten is het belangrijk om de lak te ontvetten. In de polishes en compounds zitten namelijk olieën, olieën die er voor zorgen dat het middel te verwerken is en wrijving tussen de lak en de polijstpad mogelijk maken. Op een vettige ondergrond gaat een waxlaag natuurlijk niet fatsoenlijk hechten.

Zelf gebruik ik een alcohol mengsel om de lak na afname van de polish te reinigen:

Afbeelding Afbeelding


Bij het conventionele poetsen wordt enkel de oppervlakte van de lak tot hoogglans gepoetst, de rest van de lakdikte wordt vergeten. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is een laklaag niet ‘dicht’, en ademt deze als het ware door zijn porieën. UV straling en vogelpoep dringen door tot de rest van de lakdikte. Kleurfading is daar een gevolg van. Wil je een langdurig resultaat en een diepe glans (en gezonde lak!) krijgen, is het heel belangrijk om olieën toe te gaan voegen aan de lak.

Het inwerken van deze olie:

Afbeelding


Voor de afwerking maak ik gebruik van een twee componentenwax, bestaande uit een pré wax en de gewone wax. Dit zorgt voor een betere hechting en langere duurzaamheid.
De gekozen wax bevat een hoog percentage aan 1e klas Carnauba. Carnauba is een glansversterker en in pure vorm zo hard als beton. Premiumwaxen met een hoog percentage aan Carnauba zijn daarom met een applicatorpad nauwelijks te verwerken. Deze moet je met de blote hand opwarmen en als het ware inmasseren. Na verwerking dient de lak een paar uur met rust te worden gelaten zodat de olieën goed in de porieën kunnen vloeien. Omdat de wax tijdens dit proces gaat ‘zweten’, is het belangrijk de laklaag na het curen te behandelen met een detailingspray.

Het aanbrengen van de waxlaag:

Afbeelding


Daarna worden de velgen in de wheelwax gezet, de bandjes behandeld met een voedend product en de ramen nabehandeld met een reiniger.

Het interieur moet nog verder behandeld worden. Nu was het echter droog buiten dus ik heb daarvan geprofiteerd en enkele afters gemaakt. De foto’s van het interieur zal ik in een later stadium nog toevoegen.

Tijd voor de afters in de buitenlucht:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding


Remember:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding


Het interieur bij aanvang:

Afbeelding Afbeelding

Zoals gezegd geen gekke dingen, al kon het leder wel aandacht gebruiken. Het oogde een beetje grimmig en vaal. Tijd om daar verandering in te brengen.


Allereerst maar eens grondig stofzuigen voordat we überhaupt iets konden gaan doen. Daarna het leder eerst goed reinigen met een leder cleaner:

Afbeelding

Afbeelding


Daarna wederom goed afnemen en laten drogen. Aansluitend de conditioner ingewerkt om het leder te voeden, soepel te maken én....om die fijne ledergeur terug in het interieur te brengen !

Op de foto's glanst het leder nog een beetje, dat komt omdat ik de foto direct na het aanbrengen heb gemaakt. Mooi leder glanst natuurlijk niet, is niet vettig en al helemaal niet glad:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Fertig
:wink:


Laatst bijgewerkt door BartCCC op 20 nov 2008 16:07, in totaal 6 keer bewerkt.



17 nov 2008 20:19
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Interessant topic dit, maar of je dat als particulier allemaal kunt (gaat doen) :?:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


18 nov 2008 17:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Dit is inderdaad een stuk uitgebreider dan het normale huis, tuin en keuken 'poetsen'. Naast de professionele en uitgebreide producten zit daar natuurlijk ook een flink stukje techniek bij. Er komt toch best iets bij kijken allemaal en dus niet iets wat je even op een zaterdagmiddag gaat doen :D

En update van vandaag toegevoegd......helaas geen zon op de afters van het exterieur, máár, ook geen regen zullen we dan maar zeggen :wink:


19 nov 2008 18:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
Wow Bart, schiet goed op zo! Kort bericht, heb nu geen tijd.


19 nov 2008 18:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Is dit je baan? Het ziet er trouwens wel super uit! Vooral die foto van de motorkap waarbij je de gepoetste kant en niet-gepoetste kant ziet!
_________________________________________
Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl


19 nov 2008 19:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 4S / 993 TT
Bericht 
Nogmaals, enorm indrukwekkend! Ben blij dat ik zowel de AMG en 993 Turbo door jou onder handen heb laten nemen. Nog steeds is de 993 zo glad en diep glanzend! Elke keer als ik de garage in loop zie je dat. Heel mooi!

Keep up the good work Bart!


19 nov 2008 20:51
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.