Goedemorgen allemaal,
Zo mijn eerste PFT hunt die ik "winnend" afsluit! Goed gevoel als je hem ziet op zijn verstopplekje en weet dat je de eerste bent!
Afijn, hier mijn verslag:
Het begon natuurlijk al dat de vorige PFT hunt was gevonden door "groentjes"... Oh jee, zien we dat ding nog wel terug!
En zowaar de nieuwe hunt begon!
Het begon goed met de eerste paar hints! Waren ook niet erg moeilijk. Daarna werd het voor mij wat lastiger... In Amsterdam, bij het water, golf, enz... Geen idee meer!
Zat nog wel erg in de buurt met Nieuwe Meer en het veerpondje...
Pas na de ontdekking van LeOH van het restaurant konden we het vinden! Ik zat er tot 20u letterlijk tegenover, maar toen wist ik het nog niet! Pas later op de avond toen TOTMBO al op bed lag dacht ik nu of nooit! Even snel naar boven. TOTMBO lag nog een beetje tv te kijken en dan uitleggen wat ik ging doen:
"Uhhh schatje, ik ga even de PFT ophalen, die ligt namelijk achter die laars bij het homobos in de buurt!"
Rare blik... Beetje hakkelend vraagt ze: "wat, huh, hoezo, pvd???, weet je wel hoe laat het is???, zucht
, je doet maar!!!"
Aangekomen bij de doodlopende weg op het Jollenpad in het donker. Even zoeken naar het bord en ja hoor gevonden!!!
Foto maken met de Iphone... Sorry voor de slechte kwaliteit!
Op de terugweg zag ik nog een reclamebord die ook in de hunt is gebruikt en een reclame van een auto.
Robert, bedankt voor de dinercheque! Lijkt me erg lekker en leuk! Zal binnenkort bellen om te reserveren!
Nu ga ik eens even bedenken hoe we de volgende hunt gaan opzetten... Heb er zin in!!!