Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Weekend Formule 1 Spa-Francorchamps 11 september 2005
Eens peilen wat de animo is.
Forumweekend naar de Formule 1 in België. Mogelijk programma.
Aankomst middag/avond 9 september
Diner 9 september
Zaterdagmorgen
ontbijt
dan keuze
1/ Tourtocht door de Ardennen(Lou)
2/ Naar het circuit voor trainingen/kwalificatie en wellicht Porsche Cup
Zaterdag-avond: Diner
daarna mogelijkheid om wat te gaan drinken in de plaatselijke gelegenheden of bij het circuit (bij het circuit moet je denken aan het biertent-gebeuren), dit kan natuurlijk ook op eigen gelegenheid of in afzonderlijke groepjes.
Zondag ochtend:
ontbijt en gezamenlijk vertrek naar het circuit
Na de race hetzij terug naar het huis/appartement en verzamelen of rechtstreeks vertrekken van het circuit
Kosten p.p. voor toegangskaart en overnachting exclusief diners en ontbijt e.d.:
1/ met staanplaats ca. € 230.= (uitgegaan voor bronze plaats met boeking voor 31 jan-05)
2/ met zitplaats ca. € 380.= (silver) tot € 480.= (gold)
voor overnachtingskosten in een villa/appartement ben in uitgegaan van ca. € 80.= p.p.
tip van lou voor de overnachtingen http://www.ecuries.be/nederlands/index.html
_________________________________________ Got coffee?
|
28 dec 2004 13:41 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Dit jaar een bronzen kaart bemachtigd voor F1. Vond er helemaal niks aan. Je kan nergens aan of bij.
Ofwel ga je voor de beste plaatsen, ofwel blijf je beter thuis. Is mijn idee erover. En liefst nog uitgenodigd worden door een sponsor.
Jullie kunnen misschien al beter eens nadenken over de Porsche Days Francorchamps in mei 2005.
Die zouden doorgaan van 20-22 mei 2005
http://www.porscheclubfrancorchamps.be/ ... calend.htm
Veel goedkoper, je kan zelf op circuit rijden. Familiale sfeer, meer dan 1000 Porsches te zien.
Voor mij is de keuze vlug gemaakt.
Rufie
|
28 dec 2004 14:22 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Wel een goede tip van Lou : le vert du pommier.
Na ieder event op Francorchamps ga ik daar in het restaurant eten. Zalig om daar tot rust te komen na een dag op circuit. Ook een prachtig baantje er naartoe.
|
28 dec 2004 14:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Marco; zet mij maar op de lijst op voorwaarde dat we een leuk cluppie hebben (ga niet alleen... ). Heb geen ervaring met zit/sta/gold plaatsen. Jij wel, dus geef maar aan wat het beste is. Tegenover een groot scherm, heb ik wel eens gehoord...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 dec 2004 14:33 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Sluit me bij Harald aan.
Zet me maar erbij, onder voorbehoud of course.
|
28 dec 2004 14:35 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
gold 7 & 3 kaarten zijn het beste, what's in a name
je zit t.o. de pits en start /finish en voor je snufferd een groot scherm
eerlijkheidshalve ben ik na de eerste stops de draad kwijt en dan is het toch wel handig om even op het scherm te kunnen kijken
silver 6 is ook okay volgens mij
leukste is net voor of na een bocht, hoor je ze lekker wegtrekken
heb de optie staanplaatsen genoemd omdat ik me voor kan stellen dat niet iedereen er zoveel voor over heeft
klik hier voor een plaatje van het circuit
en hier voor de prijzen
|
28 dec 2004 14:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Ga maar voor, ik volg wel...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 dec 2004 16:53 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
voorlopig lijstje forummers met interesse
RS-R -
horn -
Marco zitplaats gold of silver
|
28 dec 2004 17:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Voorlopig lijstje forummers met interesse:
RS-R
horn
Marco zitplaats gold of silver
EriC4C
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 dec 2004 21:36 |
|
|
Patrick964
964 C4Tholen
|
MOcht je een bronze kaart nemen de cycane is perfect. Dit jaar had je de BMW van de braziliaan er mooi afzien knallen samen met alonzo. Je moet wel zelf voor een stoeltje zorgen. Als je er vroeg bij bent heb zit je ook vooraan en heb je een super uitzicht.... en een geweldige dag.
|
28 dec 2004 21:47 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Wil der wel bij zijn vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgen, voor de zondag pas ik, kijk liever F1 op TV.
Ritje ligt klaar, is mooi.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
28 dec 2004 23:38 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 mei 2005 10:53 |
|
|
ROSE
993 - 1994Amersfoort
|
Spa F1
Heren, dames ook
Heb inmiddels 3 kaarten voor mijn zoon, vriend and me. Zitten onderaan Eau Rouge en kan je verzekeren dat dat erg ok maar ook prijzig is.
Mijn zorg is om de P mee te nemen. Campings over het algemeen NIET goed en zal zeker niet met wagen naar omgeving circuit gaan daar parkeren ERG moeilijk is. Afgelopen jaren op 20-30 minuten loopafstand geparkeerd maar auto staat niet echt lekker.
Houd me altijd aanbevolen voor ontmoetingen.
Groeten, Rose
|
26 mei 2005 23:32 |
|
|
Sjonnie
|
Ik wil geen spelbreker zijn, maar naar een F1 wedstrijd krijgen ze mij nooooooooooooooooit meer sinds de zeer slechte ervaring enkele weken geleden in Barcelona, zie HIER.
Uiteraard zijn er wel leuke tochten en etentjes te organiseren in de Ardennen, en tegen een laag prijsje wat F1 sfeer opsnuiven (training ofzo) kan geen kwaad, maar ik laat me nooit meer gek maken om de volle mep te betalen voor (meestal) een dooie wedstrijd. Dan ga ik liever naar de clubkampioenschappen van de ICC Karts op circuit De Peel kijken
|
27 mei 2005 10:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
27 mei 2005 10:44 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Ik sluit me bij Sjonnie aan, voor F1 in de ardennen betaal je te veel er worden veel te veel staan plaatsen verkocht, op de leuke plaatsen moet je er s'morgens dus belachelijk vroeg bij zijn.
Heb zelf 1 keer goud 2 gezeten bleek dat de plaatsen niet genummerd waren moet je dus nog heel vroeg op het circuit zijn om een goed plaatsje te bemachtigen en dat voor die prijs.
|
27 mei 2005 18:52 |
|
|