Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:35

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Iemand hier met juridische kennis? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht Iemand hier met juridische kennis?
Nogal een ongewone vraag op de normale woensdag avond ;) Maar is er toevallig iemand ;) die juridische kennis heeft en mij het e.e.a. kan uitleggen? (gaat over contracten).

Zal waarschijnlijk niet mogen dit zo brutaal vragen hehe maar wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd...

Vriendelijk dank :)

19 nov 2008 20:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht 
Vertel :!:

19 nov 2008 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik wil van baan wisselen want ben het bij de huidige werkgever beu..Echter heb ik daar nog een contract mee (die eigenlijk al verlengt al had moeten worden /). De loopduur van het contract was een jaar (i.v.m. halen papiertjes ensow) dat jaar is overigens ook al dik overschreden.

Hun komen echter de afspraken niet na (3 maanden geleden contract afgelopen, zou dan ander contract krijgen volgens hun) maar na enkel boel leugens aangehoord te hebben (o.a. over salaris..je in een C schaal op een trailer zetten bv..dikke jippie) ben ik het zat en wil dus een andere..

Met andere woorden..Kan ik zomaar van bedrijf overspringen zonder bijkomende dingen (ik heb me overigens keurig aan de afspraken gehouden, klagen over mijn functioneren hebben ze niet).

19 nov 2008 20:45
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Zoals eerder gepost: Juridische vragen horen op zich niet thuis op het PF.
Jullie hebben elkaar gevonden. Verder graag via PB. ;)

19 nov 2008 20:50
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]