Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Ik weet wat je bedoelt, Patrick! Vannacht werd ik wakker door de storm en kwam niet meer in slaap. Ben niet geheel wakker m'n bed uitgerold en toen dacht ik: gelukkig de laaste dag. Maar dat is pas morgen dus ... :lol:

Fijne donderdag, allemaal. En werk lekker!

20 nov 2008 9:00
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Grappig, heb ik deze week ook; het voelt echt als vrijdag vandaag. Ik vrees dat het gewoon even heel druk is en de winterblues hun effect beginnen te krijgen (licht verkouden, droge handen i.c.m. iets te zware diners). Ofwel lijden wij nu even aan collectieve wishfull thinking 8) . Sterkte dan maar (ga snel even IRL een nieuwe koffie pakken, prima placebo-oplossing voor dit soort probleempjes :D ).

20 nov 2008 9:05
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, en vandaag maar eens een rustdag gepland.
Toch weer deze week iets teveel onder / in een auto gelegen. :wink:
Eerst maar eens een lekkere koffie nemen.

20 nov 2008 9:18
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Mogguhhh Allemaal en werkze....

Straks maar even een wandeling door de sneeuw... Er valt weinig te werken op het moment...

Afbeelding

Maar eerst even een koffie....

20 nov 2008 9:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht 
Morning Campers ,

Afbeelding

Vandaag een echt ontbijtje ipv een bammetje met hagels 8)

20 nov 2008 9:40
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Goedenavond, allemaal!

Eindelijk thuis, wat een drama op de wegen. Zelden zo lang gedaan over de rit naar huis.

20 nov 2008 21:10
Profiel
Timeless
Bericht 
Kijk naar de mooien , maar voeg je bij de verstandigen , dat laatste ga ik doen in mn bed :wink:

20 nov 2008 23:38
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Een keertje vroeg naar bed, dat is ook wel slim. Wilde nog een film gaan kijken (aangestoken door de filmposter van The Deer Hunter in een ander topic). Die moet dan maar even wachten tot morgenavond, dan ga ik eerst wat klanten en een collega onderhouden met een sushiworkshop. Als ze dan allemaal opgerot zijn nestel ik me op de bank, lampen uit en bioscoopje spelen.

20 nov 2008 23:47
Profiel
Bericht 
Ik duik mijn bed ook in. Met een boek: Flight Plan en nee, dat is niet het verhaal van de film van Jodie Foster! :wink:

Droom lekker!

21 nov 2008 0:01
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
ga ook zo onder zijl met een boek over serial killers.. Bij ons is dat heel normaal leesvoer, al kijken we elkaar nog wel eens aan - zouden we een onbekende verborgen persoonlijkheid met ons meedragen, dat we zo regelmatig dit soort boeken lezen?? Ach ja, een populair thema voor de gemiddelde crime schrijver, bij moord 3 is het thema helder en bij moord 4 is de immer standvastige en vlijmscherpe speurder of speurster de moordenaar inmiddels tot op de hielen genaderd... :wink: (lang niet zo voorspelbaar dus als een 911, zeker niet onder de huidige weersomstandigheden 8) ).

Voor dit moment - slaap ze!

21 nov 2008 0:06
Profiel
Westervoort
Bericht 
Goeiemorgen, het slechte weer is begonnen... 8)

21 nov 2008 7:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Oh, bij jou ook al :D

Goeiemorgen forummers

21 nov 2008 8:13
Profiel WWW
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal, was net op tijd binnen voor het slechte weer. Zou de KNMI dan toch gelijk hebben met hun (natte) sneeuwvoorspelling?

Fijne dag allemaal.

@HV - een boek over serial killers, ik begrijp dat het fictie is? Ik heb een rijtje nonfictie boeken over daderprofilering, serie- en massamoordenaars. Dat is pas ziek :twisted:

Laatst bijgewerkt door Traveller69 op 21 nov 2008 8:29, in totaal 1 keer bewerkt.

21 nov 2008 8:29
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jurgen schreef:
Goeiemorgen, het slechte weer is begonnen... 8)

Hebben jullie ook al sneeuw dan :?: :cheesy:

MoGgUh ... IjSbErEn .. :drunken:

21 nov 2008 8:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Moguh allen. Lekker weertje inderdaad zeg. Kon het toch niet laten op de fiets te gaan, na hele week diners en autoritten.

@Traveller69: inderdaad, is gewone mainstream fictie (James Patterson in dit geval); ik kan me voorstellen dat jouw rijtje boeken mij minder zou welgevallen vlak voor het slapengaan... (maar jij hebt ze vast ook overdag gelezen en niet in de 'twilight' :wink: ).

Ik zal een pot winterkoffie opzetten, beetje kaneel erbij, misschien nog een vleugje siroop voor de keel, dan komen we die laatste werkdag wel weer door.
Werk ze allen!

21 nov 2008 8:35
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge, zijn we nu vroeger op dan Lydia? :shock: Het is in ieder geval pestweer buiten, maar daar kan ik nu nog even met een warme bak thee in de hand naar kijken...

21 nov 2008 8:55
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Heb vanochtend mijn meiske al weggebracht! :wink:

Hier stormt het enorm, met hagel en natte sneeuwbuien. En de wind staat landinwaarts dus hou jullie maar vast! :lol:

Ik heb volgens mij ooit al eens verteld dat ik geïnteresseerd ben in seriemoordenaars, heb een hele documantaire gevolgd op Discovery. En verschillende boeken gelezen, waaronder: Seriemoordenaars, hoe werkt hun brein. Geen fictie dus!

Fascinerend. Er blijkt dat deze mensen een bepaalde afwijking in de hersenstructuur hebben en zich volgens een bepaald patroon ontwikkelen. Pesten van leeftijdsgenoten, dierenmishandeling, brandstichting en dan misdaden van geweld, mishandeling, zedenmisdrijven en uiteindelijk moord.

Zo, dat is lekker op de vroege ochtend! :mrgreen:

Fijne vrijdag, allemaal. En werk lekker!

21 nov 2008 9:00
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Mogguhhh Dames en heren...

Rij veilig.

Afbeelding

21 nov 2008 9:05
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
:shock:

Na Pesten van leeftijdsgenoten, dierenmishandeling, brandstichting, misdaden van geweld en mishandeling weet ik waar ik me nu op kan richten.... :shock: :shock: :wink:

Eerst nog een koffie.... :wink:

21 nov 2008 9:07
Profiel
Bericht 
Op je auto alarm???

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

21 nov 2008 9:09
Zeist
Bericht 
Lydia schreef:
Fascinerend. Er blijkt dat deze mensen een bepaalde afwijking in de hersenstructuur hebben en zich volgens een bepaald patroon ontwikkelen. Pesten van leeftijdsgenoten, dierenmishandeling, brandstichting en dan misdaden van geweld, mishandeling, zedenmisdrijven en uiteindelijk moord.

Ook bleek dat veel seriemoordenaars langer dan gebruikelijk in hun bed plasten. Opvallend dat meerdere seriemoordenaars Volkswagen (de oude Beetle) als favoriete merk hadden. Hoewel opvallend, in hun tijd gewoon goedkope en populaire auto's.

21 nov 2008 9:37
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, vandaag nog maar eens lekker niks doen, en mij eens gaan verdiepen in de site van Timo, is sinds gisteren avond in de lucht en mag ik nu zelf gaan indelen en foto's plaatsen.
En dit moet ik doen als computer leek, :oops: alles wat er nu opstaat is nog demo, maar we zien wel wat er van komt. :roll:
Eerst maar eens een lekker bakkie koffie, hersens even wakker schudden. :idea:

21 nov 2008 9:51
Timeless
Bericht 
Liefde is als boter : er hoort brood onder . Daarom ga ik die boterham opzoeken en verorberen :wink:

Sweet dreams 8)

21 nov 2008 23:37
Profiel
Zeist
Bericht 
Ik ga wel slapen zonder neut. Heb al 2 wijntjes op bij het eten en die hakten er vreemd genoeg hard in.

Kreeg van m'n gasten m'n naam (voor en achternaam) in chocoladeletters, in totaal 3,6 kilo.... :shock:

22 nov 2008 0:53
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
heb net een baco ingeschonken, zometeen richting de mand :wink:

22 nov 2008 0:56
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 172  Volgende