Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
ooit van de zoekfunctie gehoord? Of van Google? Succes
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 okt 2008 22:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Mijn glimlach van vandaag:
Toen ik bij Bunnik op de A12 onder het infokrantscherm door reed en de melding zag
A12 ri Gouda 21 km file A27 ri Gorinchem 13 km file
En me bedacht dat het vandaag 9-oktober-filevrij-dag was...
Ik heb nog een foto gemaakt met mijn telefoon, maar de zon stond helaas te laag...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 okt 2008 22:10 |
|
|
Wimpie77
|
Vanochtend zoon weg gebracht naar opa en oma!
Ik heb het vaker gezegd, maar als de motor start dan een grote glimlach en dan zegt hij "rijden"!!!
p.s. op de achterbank staat trouwens een kwarktaart.
_________________________________________ * * *
|
05 nov 2008 15:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Na één keer remmen niet meer...
|
05 nov 2008 21:48 |
|
|
Wimpie77
|
Dat viel wel mee! Gisteravond vroeg ik aan mijn schoonmoeder hoe ze de kwarktaart vond...
Zegt ze: "welke kwarktaart???"
Afijn... Iemand kwarktaart?
|
06 nov 2008 10:39 |
|
|
Melvin19
|
als ik elke woensdag weer die prachtige 911 Turbo (997) zie tijdens het krantlopen dan word ik vrolijk van
|
06 nov 2008 20:09 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
hahahaahahahhaha!!
hahahahahahaahhah, ik zie r de humor wel van in....ben net weer bijgekomen!!
_________________________________________ Make the most of now!
|
07 nov 2008 20:08 |
|
|
horn
PF #57
|
mijn glimlach van vandaag...
|
08 nov 2008 19:48 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nieuw knipperlichtje op zo te zien een 964... ; ben blij dat jou zoiets al blij kan maken...
|
08 nov 2008 20:12 |
|
|
horn
PF #57
|
nope, knipperlichtje zat er al op...
|
09 nov 2008 0:03 |
|
|
drknauf
|
geef harald nog wat te drinken
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 nov 2008 0:30 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nee, dat doen we in een ander draadje
Wordt 't trouwens geen tijd dat jullie ouwe mannen gaan pitten...morgen weer betijds op...
|
09 nov 2008 0:32 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
09 nov 2008 0:40 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik dacht dat Horn z'n Porsche ging laten spuiten in het baby-blauw
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
09 nov 2008 1:16 |
|
|
Wimpie77
|
Na gister begrijp ik hem!
|
10 nov 2008 10:46 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Mijn glimlach van vandaag:
Nam vanmorgen voor de verandering de P mee naar de zaak ipv de leasebak en hoorde voor mijn gevoel ineens een luider getik dan "normaal" in de motor. Heb de wagen nog niet zo lang en ben er scherp op, maar weet niet wat normaal is. Toch maar even bij Robert Visser langs gegaan. Die was zo vriendelijk om gelijk even bij de wagen te komen luisteren. Niets aan de hand volgens hem, volkomen gewoon geluid, hoogstens binnenkort kleppen laten stellen.... oef!!
Maar snel een afspraak maken...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 nov 2008 14:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Vanavond weer een glimlach moment:
Stond bij Roisin Murphy in de HMH vanavond (super concert, lekker freaken!!).
Er wordt daar dus gewoon gerookt.
Op een gegeven moment steekt een jongen voor mij een peuk op. Ik tik hem op de schouder en zeg: "U weet dat hier niet gerookt mag worden! Wilt u mee naar buiten lopen?"
De jongen zegt: "Nou, jullie zijn wel streng zeg, mag ik wel eerst even mijn jas pakken?"
Ik kwam niet meer bij van het lachen, toen gaf hij mij een hand en was blij dat hij bij het concert mocht blijven....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 nov 2008 1:07 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
De ogen van Lisemijn na het vinden van een cadeautje in haar schoen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 nov 2008 8:24 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
TotMbo: Wat zit je nu weer te lachen :twisted:
wat er gebeurde : zit ik net dit topic te lezen, start TotMbo de pc naast mij ... hoor ik %$#%$ naast me en ze vloekt bijna nooit
De pc geeft een blauw scherm met een hoop cijfertjes erop en verder nix meer wijs ik haar nog op dit topic en ik zeg dan start je hem toch opnieuw op .... zo gezegdt naar 3x het zelfde probleem loopt ze al &^&$$%#$ weg de keuken in waarna ik de pc opstart en jahoor hij doet het gewoon
net dat zei de kamer inloopt hoor ik dus bovenstaande
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 nov 2008 8:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat heb je er zelf in gedaan man!
|
22 nov 2008 8:51 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dat hockey niet doorgaat
_________________________________________ Timeless objects
|
22 nov 2008 10:18 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
|
22 nov 2008 11:32 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
de sneeuw die naar beneden dwarrelde.... lekker met mijn quattro op winterbanden op de linkerbaan rijden, de schijters reden allemaal rechts
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
22 nov 2008 11:37 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
had bijna gezichtscrème in mijn mond ipv tandpasta
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
22 nov 2008 14:42 |
|
|
amandus
Timeless
|
Beter dat dan iets anders
Mijn glimlach , 4 van dat tuig wat mijn kinderen heet samen filmpie kijken op de bank
_________________________________________ Timeless objects
|
22 nov 2008 14:53 |
|
|