Auteur |
Bericht |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ook mee geslipt zeker:lol:
Zal Jeroen maar voor zijn.
|
28 dec 2004 14:15 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Was het dat maar
2 broers verloren in het verkeer met de moto
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
28 dec 2004 16:16 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Kan je goed begrijpen,
Heb zelf een tijdje( zonder dat mijn vrouw het wist) gekeken naar een Ducati 999R.
Totdat ze de boekjes zag was er niets aan de hand, maar Duc. kopen is vragen om moeilijkheden.( gezondheid en huwelijk)
Dus maar geen motor
|
28 dec 2004 16:25 |
|
|
ppp 356
|
Wel een prachtige machine
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
28 dec 2004 16:30 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
I know.
Misschien als ik ooit een huwelijkscrisis krijg
|
28 dec 2004 16:48 |
|
|
John
Cayenne
|
Zeker om te zien een machtige machine, ondanks ik de balle verstand heb van motors, ga ik voor een duc, ut heeft wat magisch.
Zullen best wel betere zijn maar daar kan ik zeker niet over oordelen.
Ojaa als ik er 1 zou hebben zou ik er uren naar kijken, net als die Limbo met zijn rooie targa (Toon) die gaat met mooi weer zijn Porsche alleen maar naar buiten rijden, gaat hem poetsen en dan een tuinstoel pakken en er met een sigaartje naar zitten kijken.
Tja das ook genieten (denk ik als niet roker).
|
28 dec 2004 17:31 |
|
|
Sjonnie
|
.....en de Bomma heeft kennelijk de ballen verstand van auto's want waar je nu meer rondrijdt is toch ook een kanonskogel
|
28 dec 2004 19:26 |
|
|
Sjonnie
|
|
28 dec 2004 19:28 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
u've got mail!
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
28 dec 2004 23:08 |
|
|
Sjonnie
|
U2
|
28 dec 2004 23:48 |
|
|
ppp 356
|
't zijn het aantal wielen die tellen bij de Bomma. Heb er ook nog bij gezegd dat de Rs 119pk minder heeft dan de sl55amg
|
29 dec 2004 1:16 |
|
|
Sjonnie
|
aha, ze telt de wielen en de paarden, nog zo stom niet hoor, die Bomma! Heb je haar al eens naast je gehad in de RS???
|
29 dec 2004 1:22 |
|
|
ppp 356
|
Lijkt me geen goed idee
|
29 dec 2004 1:31 |
|
|