die frisse 911 komt nog wel een keer maar dan moet je je budget minimaal verdubbelen. succes met je keuze.
een 3.2 cabrio kan prima voor dat budget, wel beetje zorgvuldig shoppen uiteraard, en ze staan er inderdaad niet met bosjes aangeboden (of je moet met ' fris' een 996 of jonger bedoelen..)
die frisse 911 komt nog wel een keer maar dan moet je je budget minimaal verdubbelen. succes met je keuze.
een 3.2 cabrio kan prima voor dat budget, wel beetje zorgvuldig shoppen uiteraard, en ze staan er inderdaad niet met bosjes aangeboden (of je moet met ' fris' een 996 of jonger bedoelen..)
met een frisse auto bedoel een een niet tig keer in en uit elkaar gesleutelde auto met wazig verleden. mijn 98 boxster heeft 67k en is in nieuwstaat orig nl met volle history, als je dit bij de elfjes zoekt komt 45000 eerst.
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
23 nov 2008 20:50
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Mijn oude Z3 M staat nog steeds te koop. Ik heb hem weggedaan omdat je met open kap voornamelijk aan het cruisen bent en die snelheid heel weinig gebruikt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum