Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 6:21

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 172  Volgende
Goeiemorgen forummers... 
Auteur Bericht
Bericht 
Gefeliciteerd, maar volgens mij geniet papa van al dat Lego net zoveel als de zoon, zo niet meer. :wink: :lol: en ik kan het weten.

23 nov 2008 12:01
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Zeg Wim was dit geen Mecano :?:

Oja Henk natuurlijk van harte met je zoon, ook herkenbaar bij de geboorte :idea:

23 nov 2008 13:08
Profiel
Bericht 
Mecano was uit onze tijd. :lol:

Ik doelde meer op het bouwen van technisch Lego met Timo. :wink: Hadden we in onze tijd niet, wel van die plastic bouwstenen mat raampjes en deuren.

23 nov 2008 13:13
Timeless
Bericht 
Saai , niemand hier , eenzaaaaaam , Anyway " Trots lig op de mesthoop " , ik weet welke hoop ik ga bezoeken , mn bed..... :roll:

24 nov 2008 0:56
Profiel
Westervoort
Bericht 
Brrr...koud buiten :(

24 nov 2008 7:16
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Moggguhhh Heren en Dame zometeen....

Op zee speelt het weer ook weer parten en liggen weer op standby... Hopenlijk woensdag een beetje goed weer als ik im zo'n klein propellor vliegtuigje van 71ºN zit... :?

Afbeelding

@Wim: http://www.ccr-vanleuven.nl/ Goed resultaat geworden :thumleft: Niet teveel toeters en bellen, mooi zo. !!!!

En nu nog even een bak pleur om wakker te worden...

24 nov 2008 7:30
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Goed idee! Even opwarmen met een kop koffie.

Werk ze vandaag! (of niet...) :wink:

24 nov 2008 7:35
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Mogguh! Bijna zo'n dag dat er, vroeger op school, om ijsvrij geroepen werd (al is dát waarschijnlijk nog altijd niet veranderd anno 2008 :wink: ). Grote files verwacht in het land las ik. Hier is de 10cm laag sneeuw van gisteren (idyllish mooi, en zo mooi licht buiten in de avond) voor het grootste deel weggesmolten.
Net per fiets gekomen zonder problemen (soms een beetje om de resten sneeuw heen laveren).
Vanmiddag weer sneeuw meen ik, dus die avondspits zou nog wel eens rampzaliger kunnen worden..

Inderdaad, een stevige pot koffie is een goed idee: het vuurtje gaat aan, de koffie molen draait en de koffiepot vult zich gestaag met koffiearoma 8). Versche koffie mensen!

Werk ze dan wel cocoon ze thuis!

24 nov 2008 7:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Goeiemorgen, hier alles weer groen.
Lekker vrij vandaag en morgen, echt klusweer dus...

24 nov 2008 8:00
Profiel WWW
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Aah lekker koffie op deze witte maar langzaamaan groener wordende ochtend.

Fijne start van de week allemaal.

24 nov 2008 9:11
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen! :P

Pfff ... gelijk al stress hier op de vroege ochtend met een ziek kind. Ik blijf het moeilijk vinden om dan naar mijn werk te gaan en haar achter te laten ... Ik ben gelukkig maar a phonecall away, maar toch. Vandaag wat later op m'n werk, dus!

Fijne maandag, allemaal. En werk lekker!

24 nov 2008 9:16
Bericht 
Moguhh allen, eerst maar eens een lekkere sterke espresso, kan straks naar verzekering agent toe, heb je zelf winter banden, koekt er een slippende wagen op je met kale zomer bandjes. :twisted:
Schade aan de Jap valt mee, enkel spatbord en bumper.

24 nov 2008 9:19
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
AVOND ALLEN!!!!

Er is mij ter ore gekomen dat ik hier gemist word. Nou ik zie jullie alleen ook nog heel graag hoor 8) :lol:

Heb het de afgelopen wéken énorm druk gehad, met het werk, met de vriendin. Voornamelijk het eerste; afwisselend de tweede :lol:
Van slapen kwam soms weinig, laat staan forummen. "Gelukkig" is mijn contract nu afgelopen, dus kan ik nu lekker de tijd nemen om alles eens rustig door te lezen.

Voor de toekomst: wie mij nodig heeft, kan altijd mailen (!) (via email, niet PB).
Sooooo... I'm back ;)
Hoe is"t nog met jullie allen? Dat lees ik kortelings wel ;)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

24 nov 2008 22:51
Profiel
Timeless
Bericht 
Als je niet kunt wat je wilt , moet je willen wat je kunt.

Ik wil naar mn bedstee , slapen dat gaan ik :wink:

24 nov 2008 23:01
Profiel
Westervoort
Bericht 
Man, het is nog kouder dan gisteren, kan er maar moeilijk aan wennen. Gelukkig nog maar een dag, dan gaat de temperatuur weer omhoog.
Rij voorzichtig vandaag, 't is glad.

25 nov 2008 7:20
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, lekker ijsbaantje hier in Heikant en de rest van Nederland, dus mensen die nog op de baan moeten, oppassen hè.

Heb espresso machine aanstaan en er is Wallisser notenbrood met kaas. :wink:

25 nov 2008 8:51
Zeist
Bericht 
Goedemorgen allemaal.

Oh, lekker Wim, een echte espresso, beter dan die cappuccinotroep uit de automaat. Notenbrood smaakt ook erg goed.

Fijne dag allemaal.

25 nov 2008 8:56
Profiel
Bericht 

We hebben hier thuis een paar enorm turbulente dagen achter de rug, maar nu lijkt alles weer redelijk onder controle te zijn. Pffff ...

Lekker, notenbrood Wim! Thanks. Ik neem er nog een glas muntthee bij! :wink:

Fijne dinsdag, allemaal. En werk lekker!

25 nov 2008 9:02
Zeist
Bericht 
Goedemorgen, iedereen is laat vandaag.

Notenbroodje en versgeperst sap bij de AH gehaald als ontbijt (moest de bus halen). Kan ik voor iemand koffie halen?

Fijne middendoordeweekse dag allemaal.

26 nov 2008 8:42
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
G'morgen Allen,

Ben met mijn laatste weekje bezig bij deze baas, heerlijk relaxt afronden en dan straks een maandje vrij :D
Alle collega's vandaag ook nog eens naar een 'feel good' sessie, dus het rijk alleen 8)

Werkse vandaag

26 nov 2008 8:48
Profiel Facebook  Twitter 
Bericht 

Het is weer erg koud vandaag. Brrrr ... van mij mag de lente er wel weer aan komen. Dit is zo somber met al die dikke wolken!

Zal ik het kofie apparaat maar weer eens aanslingeren en mijn inmiddels beruchte koffie zetten? :lol:

Fijne woensdag, allemaal. En werk lekker!

26 nov 2008 8:59
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Moguh allen,

lekker koud weer vanochtend!
Gisteren concert van Trijntje Oosterhuis bezocht, (altijd weer) heel erg goed. Dit keer acoustisch met allen gitaar (voor de kenners, vertolking van album 'Ken je mij'). Heb ervan genoten!

Ga aankomend weekend in een XC60 sturen, wel geinig zo direct na introductie al (hebben er 1 besteld voor januari en mochten vast even voorproeven). Ben wel benieuwd. En als het weer een beetje meezit, dan ook nog even de elfer uitlaten 8) .

@Strak: spannende vooruitzichten dus.! Succes met de afronding deze week dan!

26 nov 2008 9:01
Profiel
Bericht 
Moguhh forummers, mooie heldere dag maar frisjes.
Ik zit weer helemaal in m'n hummetje vandaag. :wink:

@HV geniet van je ritje aankomend weekend, en laat maar weten of het iets is. 8)

Zo en eerst nu een bakkie doen.

26 nov 2008 10:23
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
Goe morgen allemaal, gisteren avond een leuke bedrijfspresentatie over onze inventiviteiten met een select gezelschap aan klanten

Van middag met een bestaande relatie vliegen over zuid-holland, maasvlakte moerdijk. en daarna heerlijk dineren

wordt weer een leuke werkdag :wink:

26 nov 2008 11:09
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Goed geregeld John...

Vandaag weer vliegen over de Noorse/Deense/Duitse/Hollandse vlakte... :mrgreen:

Mogguhhhh en Werk Lekker !!!

26 nov 2008 11:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4297 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 172  Volgende