De lampen doen het weer
De zekeringkast gevonden, via
www.928gt.com de goede locatie van de kast en relais gevonden, even rommelen: Klaar!
De rechterspiegel is momenteel geen probleem. Zolang ik de achterruitverwarming niet inschakel gaat de spiegelverstelling niet aan.
De voorwielophanging is nagenoeg stil na een aantal stevige ritjes. Waarschijnlijk zat er gewoon ergens iets een beetje vastgeroest. Pfff.. gelukkig!
Ook weer een nieuwe storing er bij gekregen vandaag: Kuhlwasser ging branden. Auto stil gezet. Niveau gecheckt; Goed. Even aan het stekkertje van niveausensor gerommeld en de storing was weer weg. De laatste rit vandaag ging waarschuwing weer branden. Kap open en aan draadje rommelen terwijl mijn vriendin binnen naar lampje keek of het uit ging.
Terwijl ik aan de draadjes van de niveausensor van het koelwatertankje rommelde hield de motor er heel even mee op; op dat zelfde moment zag mijn vriendin allerlei lampjes op het dashboard branden. Volgens haar omschrijving: Allemaal codes / cijfers die in het linker klokje gingen branden.
Wie weet hier meer van
Tevens ontdekt dat de bougiekabels aan de linkerzijde doorsloegen. Eerst maar met WD40 bespoten, de vonkjes zijn voorlopig weer helemaal weg. het is vanzelfsprekend een noodoplossing, ik ga vannacht/morgen gelijk op zoek naar nieuwe bougiekabels.
Het schuifdak werkt weer `like the good old days` door een beetje silliconenspray op de rails te spuiten.
De olie stond ook op minimaal niveau, dus die ook maar bijgevuld met 10W40. (Ik heb hem nog steeds niet op de brug gehad.) Ik kan nog nergens lekkage zien als ik boven en onder de auto kijk, dus maar even afwachten, misschien was er bij de vorige man even geen aandacht aan besteed. Die had er 2 weken in gereden, maar kwam niet aan de auto toe. Nou ik wel
Ik laat desnoods alles staan om in de 928 te kunnen rijden
Wel heb ik vanmiddag als ik tussen de radiateur en motor naar onderen kijk, zie ik aan de rechter kant van de auto, (dus links als je naar de auto kijkt) olie op een v-snaaraangedreven iets, onder aan de rechterzijde,(dus links als je er vanaf de voorzijde van de auto naar staat te kijken) voor bij het blok. Waarschijlijk de stuurbekrachtigingspomp
Dat zoeken we ook weer op, op dit prachtig Pforum, en de rest van die geweldige links, die het voor mij mogelijk maken een 928 te rijden
Ik heb nl. geen Pgaragecentjes
Wel beloof ik bij deze alvast een donatie van 10€ te doen, want dat is het me meer dan waard
Kan ik eerst even vooruit zonder me schuldig te voelen
Voor wat hoort wat, en voor een Fiatrari hoort een PORSCHE
Zodra het lukt, komen er ook fotoo`s. (
Oom agent vond hem vanavond ook heel mooi, en ze hebben direct een kiekje genomen
) Ik ben nog even over de secundaire weg teruggereden, en ja hoor, daar stonden ze, de
kanslozen (anders neem je zo`n baan als snelheidscontroleur nooit aan) Ik kan mij hier mateloos aan ergeren
23:00 uur, de weg vrij, geen gevaar voor het overige verkeer, en maar flitsen
Ga toch boeven vangen
Die zijn er zo langzamerhand meer dan snelheidsovertreders. Automobilisten verworden tot gefrustreerde tellerkijkers die 20 km langzamer dan toegestaan zich verplaatsen. Boeven worden niet geboren, die worden gemaakt... Het probleem bij de kop aanpakken zou de beste oplossing zijn: In iedere provincie een lekker circuitje waar je het kunnen van je auto eens lekker op de proef kan stellen.
Maar ja, dat kost de staat geld en levert niets op. Alleen maar meer verkeersveiligheid, omdat men de auto dan wel op het circuit kan open trekken. Maar ja, wat moeten die
kanslozen dan weer doen
Eureka
: In de toekomst op iedere hoek een wietsnuffelaar
(Nieuw snufje wat ze straks in iedere brievenbus steken om te kijken of je geen wietplantage hebt.)
Of extra callcentermedewerkers op de kliklijn. Of meer hondenbelastingcontroleurs. Nieuwe kanarie- duiven-enz. belastingkontroleurs.